Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei A6 ainakaan takakontiltaan erityisen tilava ole, jos saman segmentin kilpailijoihin verrataan. Semmoinen lifestyle farkku. Onhan se ihan mukava ajaa, silloin kun se toimii. Ei aivan hirveää poltetta ole moista enää hommata yhden 3.0 bensa quattron jälkeen.
Niin, itsellä kun taas oli kolme koiraa ja vaimo (nyt vain kaksi koiraa ja vaimo), niin ei tuo A6 ainakaan liian iso ollut. Peräkonttiin ei koirien lisäksi saanut oikein mitään, joten muuta kamppeet meni takapenkille.Koska itsellä ei perhettä ole, niin vaikea kuvitella miten em. A6 farkku ei riittäis 2 aikuiselle ja 2 lapselle kaiken välttämättömän kuljetukseen?
Niin, itsellä kun taas oli kolme koiraa ja vaimo (nyt vain kaksi koiraa ja vaimo), niin ei tuo A6 ainakaan liian iso ollut. Peräkonttiin ei koirien lisäksi saanut oikein mitään, joten muuta kamppeet meni takapenkille.
Mihin farkkuun sitten mahtuu 3 koiraa ja kampetta? Tuskin mihinkään.
Esimerkiksi Octaviaan, kun tilaa on korkeussuunnassa paljon enemmän. Toki vaatii jonkun tasaisen alustan koirien alle, mutta esimerkiksi häkki toimii sellaisena.Mihin farkkuun sitten mahtuu 3 koiraa ja kampetta? Tuskin mihinkään.
Kjeh kjeh, on niitä sinnekin mennyt.Maamonttuun kivasti luotien kera
Puhkinussittu vikaherkkä Audi vs. 10 v. uudempi ja -100 tkm ajettu ranskatar. Saa olla aika vahva usko, jos Audiin päätyy
Ei tarvitse edes kehua tässä tapauksessa, kun perussuoritus riittää selvään voittoon. Ei tuollainen ikäloppu vikapommi voita kuin jonkun pienikoneisen loppuunrääkätyn amisbemarin.No nyt on todellista true belieffiä jos ranskalaista lähtee kehumaan
No nyt on todellista true belieffiä jos ranskalaista lähtee kehumaan
Osta ranskalainen ja nauti elämästä. Myy toki ensin se puhkinussittu Audi.
Itsekkään en varsinaisesti halua ruveta mitään automerkkiä kehumaan yli muiden, kaikissa omistamissani autoissa on ollut vikoja(~160 autoa) yllärinä oikeastaan itsellenikin että siellä vähävikaisimpien joukossa ovat olleet ranskalaiset, toki käytettyjä kaikki ja yksilöitä jokainen, ilmeisen ehjiä yksilöitä. Suurimmat ongelmat itsellä ovat olleet volvojen ja volkkareiden kohdalla.
En usko, että olisi kovin yleistä. Turbo ei kuitenkaan maksa ihan niin paljoa.(että auto kannattaisi kauppaan sen takia jättää) Marmorilla saatta maksaa tonnin, mutta kyllä noita varmasti alle 500 euron saa.Luin netistä juttua että noissa BMWn B47-koneissa, jollainen tuossa ketjuun aikaisemmin linkkaamassanikin 1-sarjalaisessa dieselissä on, olisi jotain taipumusta turbojen rikkoutumiselle Suomen talvioloissa (ahdin kerää kosteutta joka jäätyy, jääklöntit imeytyy turbon lapojen läpi, lavat paskoontuu, maksaa vitusti tonnia vaihtaa etenkin kun takuu ei ole enää voimassa).
Onko nuo vaan satunnaisia/valmistusvirheistä johtuvia ongelmia vai ihan tiedetty ongelma jolle ei voi mitään ja sen riskin kanssa on elettävä?
Ei kiinnostais oikein ostaa käytettyä takuutonta autoa joka saattaa randomisti paskoontua Suomen talvessa.
Kaikesta huolimatta tänään koeajamaan tuota autoa.
Perseenlämmittimet oli. Penkit oli perusmallia ja kankaiset.BMW huoltokirja on sähköinen ja kulkee avaimessa, sitä voi lukea ajotietokoneelta osittain. Normi Bosch tmv huolloissa ei ole avaimen lukijaa, jolla voi täyttää tuota, joten jos ei paperidokumentit seuraa matkassa sinne jää kysymysmerkkejä. Oliko penkinlämppärit, sporttipenkit, nahka/kangasverhoilu...?
Tuli noita katseltua jonkun verran joo, mutta noissa oli sit vaan se, että suurimmalla osalla oman hintahaarukan autoista oli ajettu n. 150tkm. Jos sit puolestaan katseli jotain 50-100tkm ajettuja niin niiden hinta ei-karvalakkimallin osalta oli lähempänä 30t€ kuin 20t€.Katsele verrokkina kolmossarjan sedan/coupe, niitä on runsaasti tarjolla varsinkin Ruotsissa/Saksa jotka niitä importtaa.
Eipä samaan hintaluokkaan saa oikeen vastaavaa bensaa, kun paljon vanhempana ja/tai paljon ajettuna.Aja tuo paaliin jasähköautosen jälkeen isolla bensamoottorilla varustettu farkku olisi varmaan järkiratkaisu.
Voisi olla kiva, järkevä ei niinkään. Mutta ei niitä autoja usein järjellä osteta.Korjasin:
Missä päin vaikutetaan? Tietäis ettei suotta toiselta puolelta Suomea tarjoa vaihtoehtoja.
Vaihtoautot ja uudet autot
Kaikki vaihtoautot ja uudet autot. Nettiauto on Suomen suurin ja suosituin ajoneuvojen kauppapaikka. Tervetuloa tutustumaan yli 90 000 auton valikoimaamme!m.nettiauto.comVaihtoautot ja uudet autot
Kaikki vaihtoautot ja uudet autot. Nettiauto on Suomen suurin ja suosituin ajoneuvojen kauppapaikka. Tervetuloa tutustumaan yli 90 000 auton valikoimaamme!m.nettiauto.comVaihtoautot ja uudet autot
Kaikki vaihtoautot ja uudet autot. Nettiauto on Suomen suurin ja suosituin ajoneuvojen kauppapaikka. Tervetuloa tutustumaan yli 90 000 auton valikoimaamme!m.nettiauto.com
Siin on kolme hieman eri puolilta Suomea, suht pienillä kilsoilla.
Sit olis viel iso valikoima pienempiä farmareita Renault Megane Sport Tourer Energy TCe 115 S&S Limited Farmari 2015 - Vaihtoauto
Muotoillaanko näin, että vaatii aika huikeaa rohkeutta ostaa tuon aikakauden bensa-Audi.Onko vm 2010-2012 Audi A4 kohtuullisia autoja, vai meneekö niissä metsään? Noita muutamia siistejä myynnissä 150tkm-190tkm ajettuina automaatilla ja ilman...uhka vai mahdollisuus?
Muotoillaanko näin, että vaatii aika huikeaa rohkeutta ostaa tuon aikakauden bensa-VAG tuote.
Tossa varmaan tarkotetaan sitä kallista öljynsyönti-ongelmaa.
Ostaa vähän uudemman vaggineen vaikka niin ei pitäisi olla öljynsyönti/ketju/vaihteisto murheita. Esim. Golf VII, Audi A3 8V jne. Siinä 2012-2014 paikkeilla vaihtuu mallit ja moottorit enemmän tai vähemmän kaikista konsernin romuista.Tjahas, no mitäs nykypäivänä uskaltaisi ostaa?
Tuossa 10-12k€ luokassa...mazda, toyotaa, hondaa?
Mulle ei niin merkillä väliä, ollut opelia, nissania, toyotaa, vw ja fordia, kaikista ok kuva, opel ainut jota joutu korjaa hiukan isommalla rahalla, muttei tekniikan takia...
Ns perheauto sais olla, ei siis fiesta,yaris,polo kokoluokasta.
Ite kanssa näillä linjoilla. Jos sinne on korjaus suoritettu niin hyvällä tolalla asiat. Vaimollakin tuollainen korjattu eikä ole kertaakaan kahteen vuoteen öljyä lisätty, huolloissa vaan käytetty. Vie siis vähemmän öljyä kuin moni auto, jossa "ongelmaa" ei ole.No onhan noissa varmaan joka toisessa ilmoituksessa kerrottu, että se on korjattu? Katselee sitten sellaisia yksilöitä. Ei pitäisi uusiutua, jos tehty oikein eli männät päivitetty uudempaan versioon joissa männänrenkaat eivät tukkiudu samalla tavalla kuin alkuperäisessä suunnitteluvirhemallissa
Jos Audi olla pitää niin katsoo suosiolla vain alkaen niitä 2012 malleja, niin ei tarvitse murehtia tuostakaan pahimmillaan kohtuullisen arvokkaasta vaivasta varsinkin tuon ikäisessä autossa.No onhan noissa varmaan joka toisessa ilmoituksessa kerrottu, että se on korjattu? Katselee sitten sellaisia yksilöitä. Ei pitäisi uusiutua, jos tehty oikein eli männät päivitetty uudempaan versioon joissa männänrenkaat eivät tukkiudu samalla tavalla kuin alkuperäisessä suunnitteluvirhemallissa
Mazda CX5-tai Mazda 6. Tai W212 mersu.Tjahas, no mitäs nykypäivänä uskaltaisi ostaa?
Tuossa 10-12k€ luokassa...mazda, toyotaa, hondaa?
Mulle ei niin merkillä väliä, ollut opelia, nissania, toyotaa, vw ja fordia, kaikista ok kuva, opel ainut jota joutu korjaa hiukan isommalla rahalla, muttei tekniikan takia...
Ns perheauto sais olla, ei siis fiesta,yaris,polo kokoluokasta.
Jos Audi olla pitää niin katsoo suosiolla vain alkaen niitä 2012 malleja, niin ei tarvitse murehtia tuostakaan pahimmillaan kohtuullisen arvokkaasta vaivasta varsinkin tuon ikäisessä autossa.
Mazda CX5-tai Mazda 6. Tai W212 mersu.
Tai Toyota