- Liittynyt
- 02.11.2016
- Viestejä
- 657
Itsellä oli Ioniqissa 90k 2v ajettuna takapalat aika loppu tai ainakin olisivat vaatineet herkistelyä. Vaihtoivat huollossa ja hävisi myös käsijarrun pieni kiinni tarrautuminen seisonnan jälkeen.
Jos kuulee, että seisotuksen jälkeen jarrut laahaa käyttämättömyyttään tähän auttaa vähän voimakkaampi jarrutus vaihteisto N:llä.
Mielestäni Ioniq osuu spekseihisi hyvin. Etsi vain paremmin varusteltu yksilö digimittaristolla, led/xenon, sähköpenkeillä + kattoikkuna jos siitä tykkää niin ei ala karvalakkivarustelu ärsyttämään.
Ioniq on yllättävän pirteä varsinkin kaupungissa, kun kääntää sporttin vaihteenvalitsimesta päälle. Silloinkaan ei tarvitse painaa kaasua pohjaan, vaan ECO alueella pysyminen riittää sähköavustuksen väännön kanssa.
Oma 22k km keskikulutus nyt 4.47 l/100 km. Kesäkelillä pienimmät tankilliset olleet 3.8 l/100 km. Ioniqiin mahtuu myös hämmästyttävän paljon muuttoromua takapenkit käännettynä.
Jos kuulee, että seisotuksen jälkeen jarrut laahaa käyttämättömyyttään tähän auttaa vähän voimakkaampi jarrutus vaihteisto N:llä.
Ensiautoa ostamassa työmatkustukseen (~60 km arkipäivisin) ja ajoittaisiin pidempiin reissuihin.
Sais olla:
- bensa / hybrid
- automaatti
- ei kaikista tuhnuin kone, mutta mahd. taloudellinen
- viisto- tai porrasperä, isommalle ei tarvetta
- matalat huoltokulut
Yks vaihtoehto saattais olla Hyundain Ioniq muutaman vuoden takaa? Budjetti olis öbaut 20ke ja Ruotsista tarkoitus ostaa. Ei toki haittaa jos halvemmallakin selviäis. Kiitos ehdotuksista!
Mielestäni Ioniq osuu spekseihisi hyvin. Etsi vain paremmin varusteltu yksilö digimittaristolla, led/xenon, sähköpenkeillä + kattoikkuna jos siitä tykkää niin ei ala karvalakkivarustelu ärsyttämään.
Ioniq on yllättävän pirteä varsinkin kaupungissa, kun kääntää sporttin vaihteenvalitsimesta päälle. Silloinkaan ei tarvitse painaa kaasua pohjaan, vaan ECO alueella pysyminen riittää sähköavustuksen väännön kanssa.
Oma 22k km keskikulutus nyt 4.47 l/100 km. Kesäkelillä pienimmät tankilliset olleet 3.8 l/100 km. Ioniqiin mahtuu myös hämmästyttävän paljon muuttoromua takapenkit käännettynä.
) ja mukavasti, ja tosiaan suht hiljaakin. Reippaat 10tkm kolmessa kuukaudessa takana eikä vieläkään ole suuremmin kaduttanut.
Nykyisessä Kiassani on ratinlämmitin, onkos näitä muilla valmistajilla? Talvella erittäin mukava varuste.
