Mä olen tuollaisella karvalakki farkulla ajanut 3v, vm. 2019 ja oli 41tkm ajettuna 9199k€, on kuitenkin android auto, peruutuskamera, ilmastointi, sähkölasit ja cruise. Kaikki välttämätön, ensimmäinen hankinta oli äänieristyksen parantaminen (itse), vetokoukku, lisävalo keulaan ja ohjelmointi, 130hv ja 215nm niin muuttui ihan eri autoksi.
Rahallisesti ei ole montaa sataa 3v aikana mennyt korjauksiin (kun itse tekee), akun vaihdoin kun meni mykäksi kerrasta (100€), koiranluut + alatukivarret eteen (Meyle HD 100€ yhteensä + suuntaus 60€). Rellut syö niveliä, mutta laadukkailla osilla, senkin saa loppumaan. Bensaa vie sen 5-6l/100km, edullinen vakuutus ja vero, sekä tuossa farkussa on kokoon nähden oikeasti iso kontti, on harmi että tuollaisia pikku farkkuja ei meinaa enää löytyä, saatikka sähköautoista.
Sisusta halpaa ämpärimuovia, meluisa motarilla (jos ei äänieristä), pihi moottori riittää kaupungissa ja maantiellä, mutta puhti loppuu motarilla ja ohituksissa vakiona nopeasti (varsinkin jos kuormaa).
Perus auto, ilman mitään hienouksia, on halpa korjata ja ylläpitää!