- Liittynyt
- 02.06.2022
- Viestejä
- 985
Pitäisi kyllä ymmärtää, että kovalla pakkasella ilmavirran vaikutus on todella suuri, eikä puhallin puhalla tehokkaasti tuulilasin yläreunaan, kun järjellä ajattelee niin ei pitäisi olla mitään ihmeteltävää.Teho ei riitä. Tai on asetettu ekologisuuden nimissä joku kohdelämpö/wattimäärä/tms ja kun se tavoitetaan niin lasketaan tehoa.
Ajomode normal tai sport (matka-ajossa sport jäykemmän ohjauksen takia).
Tuulilasin jää jäi kuskin puolelle, tuulilasin ylänurkkaan. Mutta eihän nyt piru 40tkm ajetussa pari vuotta vanhassa 30ke autossa pitäisi olla jäätä tuulilasin sisäpuolella yli tunnin ajon jälkeen. Tuulilasi huurtuu jos hengität yhtään raskaammin/haukottelet tms. Esim 40km työmatkalla lasi on jo puhdas x ajan tuulilasille puhalluksen jälkeen, joudun kuitenkin pahimmillaan pari kertaa matkan aikana lyömään tuulilasille max puhalluksen koska alkaa huurtua yläreunasta ja on tullut jopa puoleen väliin lasia (halusin kokeilla miten pitkälle tulee). Lattiat kuivat (Corollan tyyppivika on kondensiovesien vuoto apparin jalkatilaan), kengät kopisteltu jne.
Kannattaa vaikka työntää pää ulos sivuikkunasta esim. 80 km/h vauhdissa ja kokeilla kuinka kylmä ilmavirta on.
Epäilen suuresti tätä kondenssioveden vuotoa apparin jalkatilaan, jos kyseessä kondenssi ei se rajoittuisi pelkästään yhteen paikkaan, kyllä siellä täytyy olla tehty joku läpivienti mikä vuota jalkatilaan.
Viimeksi muokattu:


