Mikä auto minulle?

Yaris hybridi olisi mielenkiintoinen, sen keskikulutukseksi voisi laskea 4,5L/100km. Ainoa ongelma on, että ne ovat käytännössä alkaen 11000€ kun taas Auriksen vastaavilla kilometreillä saa jollain 7500€:lla, mutta se syö sitten 6,5L/100km. Todennäköisesti menen Auriksella vaikka ne ankeita ovatkin, kun kilometrejä ei ainakaan tällä hetkellä tule paljoa.
 
Vähän isompaa autoa tullut katseltua BMW 120d vm2012 Xdrive tilalle. Kilometrejä tulee vuodessa 20k-30k, jonkun verran keskustassa ja kehäteitä pitkin ajamista, ja lisäksi vähintään kerran kuukaudessa 400km suunta reissu kohti pohjoista. Olen ollut tyytyväinen nykyiseen autoon, mutta vähän isommat tilat olisivat tarpeen.

Onko vuoden 2013-2014 Audin TFSI koneet jo semmoisia mitä uskaltaa vakavissaan miettiä, vai vieläkö öljyn syöminen on ongelma?
Nettiautosta tuli tämmöinen tapaus vastaan: https://www.nettiauto.com/audi/a4/12832832
Onko kokemuksia millainen auto tuon ikäinen A4 on luotettavuudeltaan, ja onko jotain mitä kannattaa erityisesti huomioida. Ilmeisesti ainakin automaatin öljyjen vaihto on yksi mitä tulisi tarkastaa.

Muitakin saa toki ehdotella, budjetti 20ke, ja kilometrejä mieluusti reilusti alle 150k. Vaatimuksina mieluusti neliveto, automaatti ja vähintään 180hp. Ei toytotaa eikä ranskalaisia.
 
Toyota Auris hybrid farkkumallina ja takapenkkien tilat alkaa käydä pieniksi, kun lapset ovat kasvaneet. Onko uudessa farmarimallin Corollassa enemmän tilaa takapenkeillä verrattuna Aurikseen?
 
Toyota Auris hybrid farkkumallina ja takapenkkien tilat alkaa käydä pieniksi, kun lapset ovat kasvaneet. Onko uudessa farmarimallin Corollassa enemmän tilaa takapenkeillä verrattuna Aurikseen?

Corolla on vajaa kymmenen senttiä pidempi, joten saattaa siellä takapenkillä muutama sentti enemmän olla tilaa, mutta tuskin mikään massiivinen ero. Jos oikeasti haluat lisää tilaa niin sitten pitää varmaan jotain D-segmentin autoa katsoa.
 
Toyota Auris hybrid farkkumallina ja takapenkkien tilat alkaa käydä pieniksi, kun lapset ovat kasvaneet. Onko uudessa farmarimallin Corollassa enemmän tilaa takapenkeillä verrattuna Aurikseen?

Ei juurikaan, vähän kuitenkin. Tila menee pitkälti kasvaneeseen tavaratilaan.
 
Kävin eilen hakemassa -11 Auris 1.6 valvematicin perheen kakkosautoksi. Moottorihan tuossa on sama kuin meillä toisena autona olevassa Avensiksessa (2.0 koneella), mutta vaihteiston välitykset ovat vähän lyhyemmät. Samalla mittarinopeudella Auriksessa on 400rpm enemmän. Auris oli kivan tuntuinen ajaa maantiellä verrattuna Hyundaihin, esim. ohittaessa ei tarvinnut pelätä, että mistä itsensä löytää. Auriksen kulutus maantieajossa näytti olevan 6L/100km, ei haittaisi jos olisi 0,5-1L vähemmän, mutta tällä mennään.
 
Onko kellään kokemuksia näistä litraisista ecobuusteista? Lähinnä kiinnostaisi fiestan kopassa tuollainen, mutta jonkin verran olen lukenut juttua noista murenevista jakohihnoista ja siihen liittyvistä ongelmista. Käsittääkseni tuossa 1.5 ecobuustissa on ihan perinteinen jakoremmi?
 
Onko kellään kokemuksia näistä litraisista ecobuusteista? Lähinnä kiinnostaisi fiestan kopassa tuollainen, mutta jonkin verran olen lukenut juttua noista murenevista jakohihnoista ja siihen liittyvistä ongelmista. Käsittääkseni tuossa 1.5 ecobuustissa on ihan perinteinen jakoremmi?
Riippuu mitä vuosimallia haet.
 
Tuo mitä katsoin, oli 2018vm, mutta onko noihin moottoreihin tullut jotain muutoksia vuosien mittaan?
Ei ole silloin enää öljykylpyistä hihnaa käsittääkseni. Meillä on taloudessa mk4 focus 1.0 ecoboost 125hv M6 ja oikein loistava auto myös kulutuksen puolesta. Automaattilootalla tosin kuluttaa enemmän ja on jotenkin laiskanoloinen.
 
En tiedä mk4:sta, mutta mk3 Focus oli hyvin janoinen motarilla samalla koneella ja M6 laatikolla. Kevyemmässä ajossa meni kyllä ok, mutta 120 km/h alueella kulutus räjähti käsiin. mk3:n kytkin oli lisäksi ihan umpipaska, yli 10 tkm sillä ajoin enkä päässyt sinuiksi. Joko ryntäs tai tumppas kierroksista riippuen, varsinkin loivaan ylämäkeen (joka sattumalta oli tuo kodin lähellä ollut risteys). Toki ei joka kerta, mutta ihan riittävän monta kertaa, että alkoi ärsyttämään. Yhdelläkään muulla manuaalilla mitään ongelmaa muutaman kilometrin totuttelun jälkeen. Mulla oli tuona aikana itse asiassa kaksi samanlaista, kun vuokra-autoista oli kyse. Jälkimmäinen nypytti ihan perkeleesti vaikka tarkastivat renkaat yms. Jouduin sen vaihdattamaan muuhun tuon takia. Tässä yhteydessä kuulin, että Fordin alkuperäis(alu)vanteissa oli liian tiheä rakenne ja lumesta oli ollut talvisin ongelmaa (tärinöitä). Kyseessä oli syksy, niin ei ollut sitä ongelmaa.
 
En tiedä mk4:sta, mutta mk3 Focus oli hyvin janoinen motarilla samalla koneella ja M6 laatikolla. Kevyemmässä ajossa meni kyllä ok, mutta 120 km/h alueella kulutus räjähti käsiin. mk3:n kytkin oli lisäksi ihan umpipaska, yli 10 tkm sillä ajoin enkä päässyt sinuiksi. Joko ryntäs tai tumppas kierroksista riippuen, varsinkin loivaan ylämäkeen (joka sattumalta oli tuo kodin lähellä ollut risteys). Toki ei joka kerta, mutta ihan riittävän monta kertaa, että alkoi ärsyttämään. Yhdelläkään muulla manuaalilla mitään ongelmaa muutaman kilometrin totuttelun jälkeen. Mulla oli tuona aikana itse asiassa kaksi samanlaista, kun vuokra-autoista oli kyse. Jälkimmäinen nypytti ihan perkeleesti vaikka tarkastivat renkaat yms. Jouduin sen vaihdattamaan muuhun tuon takia. Tässä yhteydessä kuulin, että Fordin alkuperäis(alu)vanteissa oli liian tiheä rakenne ja lumesta oli ollut talvisin ongelmaa (tärinöitä). Kyseessä oli syksy, niin ei ollut sitä ongelmaa.
Fiestassa menee juu pienellä kulutuksella ja ainakin tosiaan ei ensimmäisten vuosien alkupään koneiden jälkeen varsin luotettavasti. Fokkeriin tuo kone vaan on auttamatta liian pieni etenkin motarille jolloin kone joutuu olemaan kokoajan ahdoilla ja kierrokset korkealla ettei väännätä itseään paskaksi. Mitä kytkimeen tulee niin piru kun pääsisi kokeilemaan o.O. Yleensä Ford on tehnyt nuo kytkimet varsin hyvin joten kuulostaa todella erikoiselta. Toki poikkeuksiakin on kuten entinen MK4 Escort 1.6 XR3i jossa kytkin otti niin oudossa paikassa ja niin lyhyellä matkalla että pisti kyllä ihmettelemään ja on ainoa auto jonka olen stögännyt enemmän kuin kerran tai kaksi omistuksen aikana.
 
Molemmat autot alle 50 tkm ajettuja, mutta toki vuokrauskäytössä olleita, niin kytkimen vika ei ole poissuljettu. Noissa oli joku kytkimiin liittyvä takaisinkutsukin. Voi toisaalta olla vain sitäkin, että tuo 3-pyttyinen on kovin tarkka sen suhteen missä kierrokset ovat, välitykset jotenkin hassut tms. Reippaammalla kaasulla toki jaksoi lähteä, mutta ei sitä nyt renkaat ulvoen viitisi... Normaalia tasaista lähtöä oli hyvin hankala tehdä. En enää muista oliko myös 2:lle vaihdon kanssa samaa haastetta.
 
Mulla on talvikäyttiksenä 2012 Focus tuolla 1.0 EcoBoostilla ja olen kyllä todella tyytyväinen tuon pikkumoottorin toimintaan. 280tkm pian mittarissa. Jakoremmi vaihdettu hetki sitten. Lisäksi vähän ohjelmoitu että nyt pitäisi putkiston ja ilmanputsarin kanssa olla ehkä 155-165hv. Selvä ero kuitenkin vakioon. Matka-ajossa keskikulutus vitosen kieppeillä ja motarilla vähän enemmän. Omasta mielestä pieniruokainen siihen nähden miten vikkelä peli on. Ei kaupungissakaan paljoa syö.
 
Motarilla tuo "vähän enemmän" on siis 7-7,5 litraa satkulla, jos sattuu ajamaan normaalisti maan tavalla reipasta. Jouduin pitämään kilometreistä ja tankkauksista kirjaa sen ajan mitä noi oli mulla lainassa ja reitti 95% motaria, niin tuo oli reaalikulutus pitkällä otannalla kovalla nopeudella. Siis mun ajotavalla. Kulutus tuolla myllyllä räjähtää ihan käsiin nopeuden kasvaessa, joten pappatyyli ajolla mittarirajoitusta ajaen voi saada helposti litrankin vähemmän kulutusta. Kyllä mä kerran kulutuksen sain 8-alkuiseksikin, kun oli kiire ja pimeä öinen tie :whistling:
 
Onko foorumilaisilla kokemuksia pre-facelift Passat GTE:stä ja löytyykö autosta millaisia sudenkuoppia tai tyyppivikoja? Vagarenalta löytyy yksittäisiä viestejä hintavasta DSG:n mekatroniikka viasta, mutta vastaavasti osa näyttää ajaneen +200 tkm ongelmitta.

Haussa siis ~30k€ plugari välivaiheeksi ennen sähköön siirtymistä. Omat ajot tippuneet viimeisen parin vuoden aikana 13-15 tkm/vuosi tasolle, joten iso diesel joutaa vaihtaa pois. Suurin osa ajoista työmatkaa ja kaupungissa surraamista, päivittäiset ajot arkisin jäävät yleensä 20-40 kilometrin välille. Tilaa saisi olla siten, että kolmihenkinen perhe kulkee mukavasti rattaineen ja tavaroineen. Lapsi matkustaa turvaistuimessa vielä vuosia, joten sisätilat pitäisi olla suht isot.

Latausmahdollisuus kotona ulkopistorasiasta ja latausasema on tarkoitus asennuttaa vasta tallin rakentamisen yhteydessä (1-2 vuoden sisällä). Työpaikalla ainakin toimari lataa Volvon T8 hybridiä tolpasta, joten eiköhän sieltäkin virtaa piisaa. Vaimolla myös tolppa työpaikalla kunhan palailee töihin.

Edit. typo
 
Motarilla tuo "vähän enemmän" on siis 7-7,5 litraa satkulla, jos sattuu ajamaan normaalisti maan tavalla reipasta. Jouduin pitämään kilometreistä ja tankkauksista kirjaa sen ajan mitä noi oli mulla lainassa ja reitti 95% motaria, niin tuo oli reaalikulutus pitkällä otannalla kovalla nopeudella. Siis mun ajotavalla. Kulutus tuolla myllyllä räjähtää ihan käsiin nopeuden kasvaessa, joten pappatyyli ajolla mittarirajoitusta ajaen voi saada helposti litrankin vähemmän kulutusta. Kyllä mä kerran kulutuksen sain 8-alkuiseksikin, kun oli kiire ja pimeä öinen tie :whistling:
Ei oo juuri kokemusta motareista tuolla meidän Fordilla mutta Mk4 M6 on ajotietokoneen mukaan parhaimmillaan ollut keskikulutus 4,7l/100km. Tuohon saa sitten varmaan jotain desejä lisätä että saa todellisen. Moottorina siis 1,0 Ecoboost 125hv. Kävin syksyllä kokeilemassa Farmariversiota samalla moottorilla mutta automaattilaatikolla, ei sopinut sitten lainkaan. Momentinmuunninloota lisää todella paljon kulutusta varsinkin kylmällä ja ei se moottori oikein toiminut automaatin kanssa. Tämä uusi 155hv kaksoiskytkinlaatikko sen sijaan voisi olla kiva.
 
Onko ehdotuksia noin 10k kauppakassista, josta löytyisi seuraavat setit?
>jokseenki uusi malli tai vähän ajettu vanha
>tilastollisesti luotettava
>ei brändilisää hinnassa tai varaosissa
>bensa
>automaatti (ei väliä onko kaksoiskytkin, robotti vai cvt)
>mieluusti b-segmenttiä
>ilmastointi
>vakkari olisi plussaa

Kokemusta vain vaggilaisista - kahdesta ibizasta (2002, 2005) ja yhdestä polosta (2007), kaikki manuaalikiisseleitä.
 
Onko ehdotuksia noin 10k kauppakassista, josta löytyisi seuraavat setit?
>jokseenki uusi malli tai vähän ajettu vanha
>tilastollisesti luotettava
>ei brändilisää hinnassa tai varaosissa
>bensa
>automaatti (ei väliä onko kaksoiskytkin, robotti vai cvt)
>mieluusti b-segmenttiä
>ilmastointi
>vakkari olisi plussaa
Hyundai i20 2019 on lähellä toto hintaluokkaa. Mikä on sitten b- segmentti..?
 
Viimeksi muokattu:
Mikäs farmari 8-14k hintahaarukassa olisi hyvä. Uskaltaako noita saksalaisia ostaa? Onko nämä 14vm. luotettavampia kuin nuo 2010-2012 pommit?
 
Moottorin puolesta 1.5tsi act taikka evo.
Dsg7-vaihteistoa ei myöskään kannata hylkiä jos on uusin päivitys laitettu.
Nämä skoda puolelta todettuja. Samoja myllyjä löytyy muistakin vag-tekniikoista.
 
Citroen C3 (2016-2020) vai Toyota Aygo (2014-2020) ?

Kumpi näistä on parempi vaihtoehto?
 
Viimeksi muokattu:
No jos
Rämisevä peltilaatikko vs ajokelpoinen auto. Eli Citikka, ei ole vaikea valinta.
No miten vw polo 2017 vertaa tuohon c3 tai aygoon? Kaikissa näissä on pieni kulutus sekä vero/kasko. Anteeksi hiukan olen pihalla nyt näiden vaihtoehtojen puolesta. Mukavaahan se olis jos viellä pakkasissa tykkäis käynnistyä :D Vai onko jokin aivan muu mielessä mitä on samassa hintaluokassa?
 
Lisätään listaan Rellun Clio. Nyt kolmatta kesää Clio kakkosautona eikä mitään ongelmia ollut. Lähtee käyntiin kovimmillakin talvipakkasilla kuin palmun alta.

Mikäs sulla olikaan hintaluokka?
 
Viimeksi muokattu:
Onko mitään muita kriteereitä kuin luotettavuus? Esimerkiksi tilojen suhteen Polo taitaa olla isoin. Tavaratilaltaan, siis. Ellei huomioi sitä Clion farkkukoria.
 
Onko mitään muita kriteereitä kuin luotettavuus? Esimerkiksi tilojen suhteen Polo taitaa olla isoin. Tavaratilaltaan, siis. Ellei huomioi sitä Clion farkkukoria.
Polosta ei ole kokemuksia, mutta hatchback Clioon menee normaalikokoinen lätkäkassi poikittain heittämällä/pudottamalla tai 3/4 kokoinen sello pehmeässä kotelossa.
 
Täältäkin ääni Cliolle. Toiminut kakkosena älyttömän hyvin. Käytössä nyt viitisen vuotta, uutena ostettu ja säännöllisesti huollettu. Kilsoja tullut 80tkm ja kuluvina osina etujarrut tehty - ei mitään muuta.

EDIT: En tuota ainoaksi autoksi kuitenkaan kelpuuttaisi, ellei ajo ole 100% kaupunkia. Auto on laiska ja sisämelu melkoinen. Eipä näitä toki maanteille/motareille ole tarkoitettukaan.
 
Olisi hakusessa työmatkoille ja kaupungissa pyörittelyyn edullista pikkuautoa n. 4000e budjetilla. Katsellut n. 100 000km ajettuja ja 2010-luvulla tehtyjä. Olisiko jotain suosituksia malleista katsonut ainakin Citroen c1/Toyota Aygo/Peugeot 107-108, Kia Picanto/Hyundai i10, Skoda Citigo/WV up/Seat Mii.

Työmatka n. 13km, josta 10km 100km/h moottoritietä.
 
Lisätään listaan Rellun Clio. Nyt kolmatta kesää Clio kakkosautona eikä mitään ongelmia ollut. Lähtee käyntiin kovimmillakin talvipakkasilla kuin palmun alta.

Mikäs sulla olikaan hintaluokka?
Onko mitään muita kriteereitä kuin luotettavuus? Esimerkiksi tilojen suhteen Polo taitaa olla isoin. Tavaratilaltaan, siis. Ellei huomioi sitä Clion farkkukoria.
Polosta ei ole kokemuksia, mutta hatchback Clioon menee normaalikokoinen lätkäkassi poikittain heittämällä/pudottamalla tai 3/4 kokoinen sello pehmeässä kotelossa.
Täältäkin ääni Cliolle. Toiminut kakkosena älyttömän hyvin. Käytössä nyt viitisen vuotta, uutena ostettu ja säännöllisesti huollettu. Kilsoja tullut 80tkm ja kuluvina osina etujarrut tehty - ei mitään muuta.

EDIT: En tuota ainoaksi autoksi kuitenkaan kelpuuttaisi, ellei ajo ole 100% kaupunkia. Auto on laiska ja sisämelu melkoinen. Eipä näitä toki maanteille/motareille ole tarkoitettukaan.

Onhan näitä kaikenlaisia. Mitäs sukupolvee sie käytät?
Renault Clio – Wikipedia

Renault Clio I (1990–1998)
Renault Clio II (1998–2012)
Clio V6
Renault Clio III (2005–2014)
Renault Clio IV (2012–2019)
Renault Clio V (2019–)
 
Viimeksi muokattu:
Clio V 2019- on ainakin hyvä auto. Huomattava parannus tuohon IV 2012-1019 malliinkin nähden.
 
Olisi hakusessa työmatkoille ja kaupungissa pyörittelyyn edullista pikkuautoa n. 4000e budjetilla. Katsellut n. 100 000km ajettuja ja 2010-luvulla tehtyjä. Olisiko jotain suosituksia malleista katsonut ainakin Citroen c1/Toyota Aygo/Peugeot 107-108, Kia Picanto/Hyundai i10, Skoda Citigo/WV up/Seat Mii.

Työmatka n. 13km, josta 10km 100km/h moottoritietä.
Jos verrokkina 100tkm ajettu Aygo tai johdannaiset, syytä verrata ajamattomaan VAG-tuotteeseen tai 50tkm:ä ajettuun Clioon, jos vastaava huolettomuus on hakusessa.
 
Olisi hakusessa työmatkoille ja kaupungissa pyörittelyyn edullista pikkuautoa n. 4000e budjetilla. Katsellut n. 100 000km ajettuja ja 2010-luvulla tehtyjä. Olisiko jotain suosituksia malleista katsonut ainakin Citroen c1/Toyota Aygo/Peugeot 107-108, Kia Picanto/Hyundai i10, Skoda Citigo/WV up/Seat Mii.

Työmatka n. 13km, josta 10km 100km/h moottoritietä.
Ehkä jättäisin juo ihan pienimmät laskuista tuon moottoritien takia. Meillä on kakkosautona ollut 2vuotta opel corsa d, ei ihan niin pieni mutta ei isokaan, vertautuu aika hyvin tuohon ehdotettuun clioon kokonsa puolesta… se on kyllä ollut huoleton peli, kahesti vaihtanu öljyt, yhden etupyöränlaakerin ja yhden lämpötila-anturin. Voin suositella, rauhallinen kulkine se kyllä on mutta niin ne on kaikki muutkin tuossa kokoluokassa, toisaalta menee polttoainekulutuksessa pienellä… takapenkkitilaa on senverran että hyvin kulkee kaksi aikuista takapenkillä.
 
Onhan näitä kaikenlaisia. Mitäs sukupolvee sie käytät?
Renault Clio – Wikipedia

Renault Clio I (1990–1998)
Renault Clio II (1998–2012)
Clio V6
Renault Clio III (2005–2014)
Renault Clio IV (2012–2019)
Renault Clio V (2019–)

Vm2016 eli Clio IV karvalakkimalli, pienimmällä bensakoneella. Laiska, mutta menee kaupungissa pienellä. Hyvä kakkonen!
 
  • Tykkää
Reactions: Rxd
Vm2016 eli Clio IV karvalakkimalli, pienimmällä bensakoneella. Laiska, mutta menee kaupungissa pienellä. Hyvä kakkonen!
En ole huomannut, että TCe90 pikkuturbo olisi erityisen laiska. Turbo ryydittää kulkua ihan mukavasti ja motarillakin pärjää ihan mukisematta. Toki sisämelua löytyy niissä nopeuksissa, mutta radiota vaan kovemmalle.
 
Lisätään listaan Rellun Clio. Nyt kolmatta kesää Clio kakkosautona eikä mitään ongelmia ollut. Lähtee käyntiin kovimmillakin talvipakkasilla kuin palmun alta.

Mikäs sulla olikaan hintaluokka?
Onko mitään muita kriteereitä kuin luotettavuus? Esimerkiksi tilojen suhteen Polo taitaa olla isoin. Tavaratilaltaan, siis. Ellei huomioi sitä Clion farkkukoria.

Renault Clio bensiini vaihtoautot - Nettiauto

Siis eihän nämä nyt niin kauheita taida ollakkaa. Ei tullu aiemmin puhetta että olikos sinulla farkku? Liekkös ne samallalailla pelittää kumminkin
 
Töpöperä. Isälläni on farkku ja siinä konttiin menee golfbägi tai 4/4 sello eli kontti on pidempi.
 
Olisi hakusessa työmatkoille ja kaupungissa pyörittelyyn edullista pikkuautoa n. 4000e budjetilla. Katsellut n. 100 000km ajettuja ja 2010-luvulla tehtyjä. Olisiko jotain suosituksia malleista katsonut ainakin Citroen c1/Toyota Aygo/Peugeot 107-108, Kia Picanto/Hyundai i10, Skoda Citigo/WV up/Seat Mii.

Työmatka n. 13km, josta 10km 100km/h moottoritietä.
Toyota Aygosta ja Pösön 107:sta kokemuksia. Pösö nätimpi, mutta molemmat huolettomia ja edullisia kulkineita. Katsastuksissa menee heittämällä läpi. Katsastusmiehen kommentti oli ”ei näissä juuri vikoja ole. Citroën C1 myös sama vehje.
Hyviä vehkeitä, niillä pääsee aina matkaan.
 
Toyota Aygosta ja Pösön 107:sta kokemuksia. Pösö nätimpi, mutta molemmat huolettomia ja edullisia kulkineita. Katsastuksissa menee heittämällä läpi. Katsastusmiehen kommentti oli ”ei näissä juuri vikoja ole. Citroën C1 myös sama vehje.
Hyviä vehkeitä, niillä pääsee aina matkaan.
Koska ne on Toyotan tekniikalla
 
Kauppakassi:

Skoda Citigo
Kia Picanto
Hyundai i10
Toyota Aygo
Renault Twingo
Citroen C1
Peugeot 107
VW up!

Keräsin listan jos joku miettii että mitähän kaikenlaisia autoja sitä kauppakassiksi katsoisi.

sitä en taas yhtään osaa sanoa, mikä kannattee kiertää kauempaa ja mitä suosia.
 
Viimeksi muokattu:
Kauppakassi:

Skoda Citigo
Kia Picanto
Hyundai i10
Toyota Aygo
Renault Twingo
Citroen C1
Peugeot 107
Renault Clio
VW up!

Keräsin listan jos joku miettii että mitähän kaikenlaisia autoja sitä kauppakassiksi katsoisi.

sitä en taas yhtään osaa sanoa, mikä kannattee kiertää kauempaa ja mitä suosia.

Jos haluaa luotettavan niin Aygo, C1, 107, kaikki Toyotan tekniikalla.

Clio on kyllä jo yhtä kokoa isompi kuin muut...
 
  • Tykkää
Reactions: Rxd

Statistiikka

Viestiketjuista
259 416
Viestejä
4 507 048
Jäsenet
74 395
Uusin jäsen
amer

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom