Ittelle jäi vähän karut kokemukset vm. 2010 Peugeot 3008:sta 6-7 vuotta sitten. Oli hdi 110 kw, ajettu ostaessa n. 130 tkm täydellä merkkiliikkeen huoltohistorialla. Autoliikkeestä kotiin ajellelessa laukesi kone(kiertokangen laakeri). Koneen vaihto meni toki autoliikkeen piikkiin, mutta vähän sen jälkeen porsi turbo(meni sekin autoliikkeen piikkiin). Auto oli pajalla ekan puolen vuoden aikana n. 1.5kk. Hirveä taistelu koko ajan ostoliikkeen kanssa, että kuka maksaa mitäkin. Toimiessaan auto oli oikein mukava ja hiljainen auto, matka-ajossa oikein mukava peli. Jäi vain niin huono kuva koko autosta että meni aika pikaisesti vaihtoon ja vannoen ettei ikinä enää yhtään Peugeotia minulle. Oli varmaan vaan huono yksilö ja tuurit ei ollut likikään kohdallaan. Kaikesta huolimatta, jos sattuisi saamaan toimivan yksilön niin on mainio peli. Vähän ääripään kokemus oli minulla, mutta jos uskallat kokeilla niin paljon siinä oli hyvääkin(toimiessaan).
edit: oli vielä koneen vaihtaneen merkkiliikkeen puolesta semmoistä perseilyä jälkikäteen(hirveä öljyvuoto, joka yritettiin maksattaa minulla) että Laakkonen meni ikuiseen boikottiin.
Jäi nyt epäselväksi, että mitä hyvää tuossa paskalaatikossa oli?