- Liittynyt
- 18.04.2024
- Viestejä
- 885
Kyllähän se pitäisi tajuta mittariston valoista ettei ajovalot ole päällä?Sehän se. 2015 Passat. Ihan hyvä ominaisuus nyt kun tuon tietää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>
Kyllähän se pitäisi tajuta mittariston valoista ettei ajovalot ole päällä?Sehän se. 2015 Passat. Ihan hyvä ominaisuus nyt kun tuon tietää.
Kyllähän sen tajuaa, jos älyää katsoa. Hyvin toimiva valoautomatiikka vain tekee sen, että helposti jää tottumuksesta pois katsoa ko. kuvakkeet mittaristosta. Hondan huollossa kävi sama ylläri, ihmettelin kun keskikonsolin valot oli pimeänä. Yllättävän vaikea se on älytä säätää katkaisijaa johon ei ole vuosiin koskenut.Kyllähän se pitäisi tajuta mittariston valoista ettei ajovalot ole päällä?
Tuli mokattua itse ja olin yksi niistä, jotka ajelee päivävaloilla pimeässä. Olivat nimittäin huollossa laittaneet valokytkimen 0-asentoon enkä tajunnut sitä tsekata kun se on itsellä aina päällä. Mittarit oli pimeänä mutta ihmettelin sitä että oliko jokin asetus pielessä tai huollossa mokattu. Tajusin vasta kotona googletellessa että mikä mittareita vaivaa.
Päinvastoin, kyllä se pitäisi vuosien kokemuksella ymmärtää että tietyt merkkivalot palaa mittaristossa aina ja jotkut ei saa palaa.Kyllähän sen tajuaa, jos älyää katsoa. Hyvin toimiva valoautomatiikka vain tekee sen, että helposti jää tottumuksesta pois katsoa ko. kuvakkeet mittaristosta. Hondan huollossa kävi sama ylläri, ihmettelin kun keskikonsolin valot oli pimeänä. Yllättävän vaikea se on älytä säätää katkaisijaa johon ei ole vuosiin koskenut.
Ehdottomasti. Itse sain kortin viime vuoden toukokuussa. Virheistä oppii.Päinvastoin, kyllä se pitäisi vuosien kokemuksella ymmärtää että tietyt merkkivalot palaa mittaristossa aina ja jotkut ei saa palaa.
Tekosyitä toki voi myös keksiä
Mutta virheitä sattuu. Esim jo pelkkä merkin vaihto aiheuttaa välillä omia hupejaan mitä et tajunnut tulevan. Itsellä esim Toytan (mihin ei ollut mitään kosketusta ikinä) kanssa oli oikeasti tarkistettava että valot palavat ja lyötävä manuaali modeen monesti, vs Fordit ja Tesla joissa automaattimode hoiti tehtävänsä. Erot ovat valtavia ja merkkivalot välillä enemmän kuin outoja (paikat, mikä valo jne jne).Päinvastoin, kyllä se pitäisi vuosien kokemuksella ymmärtää että tietyt merkkivalot palaa mittaristossa aina ja jotkut ei saa palaa.
Tekosyitä toki voi myös keksiä
Kyllä! Liikenteessäkään ei pitäisi tulla virheitä, sähkökiukaan tehonamiskaakaan ei pitäisi vääntää kaakkoon, kun haluaa ajastaa lämmityksen, eikä sormeakaan pitäisi viiltää tomaattia leikatessa. En ole vielä saavuttanut täydellisyyttä, joten valitettavasti olen vuosien kokemuksesta huolimatta syyllistynyt näistä kaikkiin. Vaikkei pitäisi.Päinvastoin, kyllä se pitäisi vuosien kokemuksella ymmärtää että tietyt merkkivalot palaa mittaristossa aina ja jotkut ei saa palaa.
Tekosyitä toki voi myös keksiä
Vuosien kokemuksella pitäisi myös tietää, että osassa autoista ei ole valologoja mittaristossa vaan napin yhteydessä sivussa Ei maailma ole mustavalkoinen.Päinvastoin, kyllä se pitäisi vuosien kokemuksella ymmärtää että tietyt merkkivalot palaa mittaristossa aina ja jotkut ei saa palaa.
Tekosyitä toki voi myös keksiä