Philipsiltä uusi 27-tuumainen IPS-pelinäyttö edulliseen hintaluokkaan

NeliYgönen

Ylläpidon jäsen
philips-27M2N5201P-lyhyt-170426.jpg

Philips on julkaissut Evnia-pelibrändinsä alle uuden 27M2N5201P-pelinäytön, joka tulee saataville huhtikuun aikana varsin edulliseen 199 euron suositushintaan. Valkoisessa uutuudessa on mm. 27-tuumainen IPS-paneeli 1920 × 1080 pikselin FHD-resoluutiolla ja 260 hertsin maksimivirkistystaajuudella sekä seinälle heijastuva Ambiglow-taustavalaistus.

Lähde: Sähköpostitiedote

Saatavilla vissiin pelkästään valkoisena? Vähän rohkea veto.

Hyvä että näitä 1080p 27 tuuman kunnon hertsisiä näyttöjä edelleen vaan tulee uusia.

edullinen FHD näyttö? Mitä tuo sitten maksaa? 60e?
Siinähän se lukee postauksessa. 199e. Tuo on kuitenkin 260hz IPS ambilightilla.

Saatavilla vissiin pelkästään valkoisena? Vähän rohkea veto.

Hyvä että näitä 1080p 27 tuuman kunnon hertsisiä näyttöjä edelleen vaan tulee uusia.
Taitaa kaikki nää Evniat olla vain valkoisia. Jää kyllä automaattisesti itsellä ostamatta jo sen takia. 1080p 27" on kyllä myös todella liian pieni PPI. 1440p pitäisi jo tuossa koossa olla.

Itse 27" 4K ruutua käyttävänä kyllä olen vahvasti sitä mieltä että tuo on jo turhan suuri tuumakoko 1080p:lle.

Itse 27" 4K ruutua käyttävänä kyllä olen vahvasti sitä mieltä että tuo on jo turhan suuri tuumakoko 1080p:lle.
Itse taas 24" 1080p-näyttöä käyttävänä sanon, että tuo voi olla tottumiskysymys. 1080p 24" näytöllä oli alkuun varsin karsean näköinen olikohan 21,5" 1080p-näytön jälkeen, mutta siihen tottui hyvin nopeasti. Luulen, että 27" näytöllä tilanne on sama, mutta totutteluun voinee mennä hieman pidempään. Toisaalta se, että totuttelu on ylipäänsä tarpeen, kielii kyllä siitä, että resoluution parhaalla kokoalueella ei varmastikaan enää olla.

Itse en vaan näe mitä ruudulla tapahtuu, jos reso on korkeampi kuin 1080p, liian paskat silmät.
Ei konekaan kyllä riittäisi korkeammalle resolle, hädin tuskin saa nytkään tarpeeksi freimejä.

Kyllähän se kuva varmaan aika paljon paremmalta näyttäisi suuremmalla resoluutiolla, mutta taitaa olla parempi kukkaron kannalta ettei sitä koe kertaakaan. Saati sitten etten edes huomaa mitään olevan pielessä 27" 1080p ruudussakaan.

Itse en vaan näe mitä ruudulla tapahtuu, jos reso on korkeampi kuin 1080p, liian paskat silmät.
Ei konekaan kyllä riittäisi korkeammalle resolle, hädin tuskin saa nytkään tarpeeksi freimejä.

Kyllähän se kuva varmaan aika paljon paremmalta näyttäisi suuremmalla resoluutiolla, mutta taitaa olla parempi kukkaron kannalta ettei sitä koe kertaakaan. Saati sitten etten edes huomaa mitään olevan pielessä 27" 1080p ruudussakaan.
Työpöydällä käytetään skaalausta ja pelithän nyt näyttää aina saman kuva-alan resoluutiosta riippumatta. Se on vain tarkempi korkeammalla resoluutiolla eli erotat pienemmät yksityiskohdat.

Jaa että jos on paskat silmät niin sitten kannattaa katsella vain jo valmiiksi paskaa kuvaa? On kai se logiikka tuokin. Jotenkin sitä itse perstuntumalta mutuilisi niin, että jos kerran silmien paskuus joka tapauksessa "suodattaa" osan kuvanlaadusta, niin silloin nimenomaan lähdemateriaalin eli sen kuvan laadun merkitys korostuisi. Tosin mistäs minä näistä mitään tiedän kun omassa hyvää vauhtia keski-ikäistyvässä ja elintavoilla rääkätyssä kropassa silmät on suurin piirtein viimeinen vielä toistaiseksi nuoruuden terhakkuudella toimiva osa. :D

Kukkaron kannalta ei kyllä mitään väliä, kokeeko 1440p -näyttöä kun esim. tähän tuotteeseen verrattuna ihan hyviä sellaisia on saanut samaan hintaan ja halvemmallakin jo iät ja ajat. Toki tässä on 260hz ja joku hieno seinävalo mutta kyllä mä pelaisin oikeastaan ihan mitä vaan mieluummin jollain 27", ~180hz ja 1440p -näytöllä. Tummareunaisella sellaisella.

Jaa että jos on paskat silmät niin sitten kannattaa katsella vain jo valmiiksi paskaa kuvaa? On kai se logiikka tuokin. Jotenkin sitä itse perstuntumalta mutuilisi niin, että jos kerran silmien paskuus joka tapauksessa "suodattaa" osan kuvanlaadusta, niin silloin nimenomaan lähdemateriaalin eli sen kuvan laadun merkitys korostuisi. Tosin mistäs minä näistä mitään tiedän kun omassa hyvää vauhtia keski-ikäistyvässä ja elintavoilla rääkätyssä kropassa silmät on suurin piirtein viimeinen vielä toistaiseksi nuoruuden terhakkuudella toimiva osa. :D

Kukkaron kannalta ei kyllä mitään väliä, kokeeko 1440p -näyttöä kun esim. tähän tuotteeseen verrattuna ihan hyviä sellaisia on saanut samaan hintaan ja halvemmallakin jo iät ja ajat. Toki tässä on 260hz ja joku hieno seinävalo mutta kyllä mä pelaisin oikeastaan ihan mitä vaan mieluummin jollain 27", ~180hz ja 1440p -näytöllä. Tummareunaisella sellaisella.
Itsellä olisi silmälasit pitänyt jo varmaan pari vuotta sitten uusia joten voin todeta että tällä hetkellä en 2 metrin etäisyydeltä erota 65" telkkarista 1440p ja 4K eroa :) Mutta noin 70cm etääisyydeltä kyllä 34" ultrawideltä huomaa 1080p ja 1440p eron.

Statistiikka

Viestiketjuista
305 405
Jäsenet
82 674
Uusin jäsen
Katselenvaan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom