Viikolla kävi mielenkiintoisesti motarille liittyessä, menin rampissa edellä olevan hissukseen liittyjän perässä, tämä liittyi aika lähelle motaria ajavan keulan eteen, kun itse olin tämän motaria ajavan rinnalla about. Mietiskelin siinä juuri mennäkkö eteen vai taakse, tehoton auto kun sattui olemaan alla ja kiitos edellisen nutailun oltiin taas vähän pussissa (+ motaria ajava taisi jarrutella päästääkseen edellä ajaneen liittymään). Tämä rinnalla ajellut lähti vaihtamaan kaistaa puoliksi vasemmalle, luullen varmaan että liityn etuoveen. Tämä kaistanvaihto jäi kuitenkin kesken syystä x (vasurilla tulija?) ja palasi viereeni. Siinä oliskin ollut soppa kun olisi mennyt jo sinne vasemmalle kokonaan ja olisin vienyt paikan oikealta ja tämä olisi lähtenyt palaamaan oikealle kaistalle... Lopulta liityin kaasua nostamalla tämän taakse.
Jälleen hieno osoitus siitä miten iso soppa saadaan aikaan kun yhdistetään nussu rampissa ja moottoritiellä jarrutteleva etuajo-oikeutettu joka lähtee vielä väistämään vasurille ilmeisestikään tarkistamatta tilannetta siellä. Itse en tiedä oliko siellä vasemmalla joku kun ei varsinaisesti siinä vaiheessa omaan ajamiseen vaikuta, mutta varmaan oli kun tuli kiire päästä takaisin oikealle.