Mikä ärsyttää kanssa-autoilijoissa?

Poikkeuksellisen vahvaa suorittamista näin sunnuntai-iltapäivän ratoksi välillä Jumbo-Hakaniemi:

Flamingon parkkihallista poistuttaessa joku meinasi tulla Stop-merkin takaa kylkeen, ja torvea tietty vielä perään. Se sun stop-merkki tosiaan kumoaa mun väistämisvelvollisuuteni vaikka sä tulitkin oikealta.

Tuusulanväylällä kehä ykkösen kohdalla perinteinen sekohärdelli, kun espoolaiset ja muut maalaiset yrittää löytää kotinavetalle. Formulatyylisiä hyökkäyksiä kaistojen yli, ja päivän voittajana joku halusi ajaa kehälle about sata lasissa vaikka mun rinnalla ajanut auto ajoikin vain rajoituksen mukaisesti 80. Ihan perään kiinni ja valoshow varovaiselle Teslakuskille. Itse onneksi jatkoin suoraan ja seurasin sirkusta sivusta omalta kaistaltani.

Mäkelänkadulla taksi ei millään tiedä mihin on menossa, ja päättääkin oikealle kääntyvältä kaistalta koukata takaisin suoraan keskellä risteystä. Punaisia päin, risteävää liikennettä uhmaten. Seisoin valoissa ja katsoin epäuskoisena.

Vääksyntiellä on joo liikennejärjestelyt muuttuneet, ja ainoastaan vasen kaista kääntyy nyt vasemmalle. Selviää opasteista helvetin hyvin, ja syy on se että Teollisuuskatu kapenee siinä sillan alla. Ei häirinnyt rinnaltani kaasuttanutta Räikköstä farmarifordissaan, vaan reteästi vedettiin talla pohjaan ja tungettiin väkisin vasemmalle. 5/5 Startti kyllä, hämmennyin niin että en tälläkään kertaa tajunnut ajaa kylkeen.

Ja viimeisenä vielä Sörnäisten rantatiellä abc:n/voimalaitoksen liittymässä helvetin kankea bemarimaasturi uhmaa u-käännöskieltoa niin että meinaan töksäyttää perään, kun ukko jää reivaamaan jahtiaan sen sijaan että jatkaisi määrättyyn ajosuuntaan.

Piti tupakki poltella kun kotiin asti pääsin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 742
Viestejä
4 459 853
Jäsenet
73 829
Uusin jäsen
Jesse Korhonen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom