Tähän on sanottava että joskus on vaan paikat sen verran huonoja että kiihdytystä ei kannata aloittaa etukäteen jos tehoa on reservissä. Tulee muuten turhaa jonon jojoilua. Itsellä tulee liian usein tehtyä niin että kun paikka tulee ja kaista aukeaa ja sulkuviiva yms loppuu tai näkyvyys on turvallinen omasta mielestä niin valmiina pieni vaihde ja lappu lattiaan ja ollaan ohitettavan rinnalla jo kiitettävää vauhtia. Tuossa on ongelmana vain se että takana tuleva sankari ei välttämättä kunnioita sulkuviivaa, välitä onko näkyvyyttä tarpeeksi tai että väliä vastaantulijaan on tarpeeksi. Lisähupia tosiaan tuon itse tuohon sillä että auto on perus Fiestan näköinen (etenkin reissussa perä kuraisena) ja takana tuleva leasing Audikuski ei tajua että auto kiihtyykin paremmin kuin perus kippo (juu ei ole mikään ultimate ohjus suorilla mutta paremmin tuo lähtee etenkin lappu lattiassa kuin suurin osa peruskipoista) ja lähtee ohi jo sulkuviivojen yms yli ja itse olen juuri polkaissut edessä olevan rinnalle tai tekemässä sitä kun Audisti on tulossa myös.
No joo eipä tuo nyt niin ihmeen nopea ole suoralla maantiellä (mutkatiellä asia erikseen). Leasing ym. autoina on todella paljon bmw 530e, koska pluggarin verot on niin pienit. On tuota nopeampi ja melkein se malliston edullisin malli, koska verot on niin pienet (varsinkin kun ottaa käyttöveron huomioon). Eiköhän audilla ole suunnilleen sama tilanne.