Heippa, mites teillä menee?
kohta jo maaliskuu.
saan kuulemma syksyllä vapaa-ehtoisduunia seurakunnilta, tekemään joulu-aaton ruokailua taikka ruoka-kassien kokoamista.
mukavaa, saa olla paska kerho miten vaan.
vaikka tänään oli koko ajan (1vuoden) ennätys, 14 kävijää 2h:ssa.
ihmettelen että kyllä me ollaan sitten sairaita ja erinlaisia

yx mainostaa vaan eduskunnan kyselytunnin katselemista taikka urheilua.
toinen on sitten kaksissuuntainen ja vakava, ensin nauraa räkättää sitten itkee kun elämä on kamalaa.
pahimmat mitä olen katsonut ovat "kultalusikka suussa syntyneet" ne valittaa kun aurinko ei paista, eivät tiedä mistään vakavista asioista mitään.
sitten ei oteta mitään vakavasti kun ollaan edelleenkin 35veenä 5vuotiaan tasolla!
"ei koronasta mitään väliä ole, kuitenkin kuollaaan kun seurakunnassa niin sanotaan, siksi en pidä maskia"
ei helvetti!
sitten hemmot jotka eivät osaa olla sosiaalisia, eivät ole nääs käyneet pakko-inttiä.
ei ollut pakko olla 8-11kk:tta samassa tuvassa väkisin, taikka sitten vankilaan.
nämä ovat aivan oma lukunsa, heille on maailmassa tärkein vain uima-halli.
sitten yx mamma, soitan sille, niin itkee että ei kykene auttamaan "soitellaan sitten VASTA joka toinen päivä"
nooh sitten kun pidän ämmästä taukoa niin soittaa mulle ja tekstaa "oletkos suuttunut"
eli olen kuin ilmainen huora, kaikki soittavat VAIN kun itse tarvitsevat jotain, on tämä nyt helvettiä.
pitää kait ensi kerralla laittaa messua "en ole ilmainen huora, hanki itsellesi psykiatri"
Sitten kun ne väheksyy ja niitten elämän-asenteet ovat "kieroja"
niitä porukoita kerholla kyllä pitää kuunnella, mutta kun mä jotain sanon niin evvk.
"mä menen pelaa korttia, en ole pitkään aikaan pelannut" sanoo kaveri kesken mun lauseen.
tämä on ainoa järkevä paikka missä saa apua ja purkautua.
soitin siis päivystävälle pastorille ja syyskuussa alkaa joulu-aaton ruoka-kassien keräily, kivaa että saa vaihtelua ja uusia ihmisiä.
eikä aina samoja itkijä paskapäitä kerholla.
Soitin keskussairaalan vaihteeseen
"yleislekuri hokasi että mulla on yliliikkuvat nivelet, että tiedoksi vanhemmiten"
kyselin infoa että miten se vaikuttaa mun elämään muuten kuin että polvet natisee ja suu jää haukotellessa auki ja pitää väkisin rusauttaa se kämmenellä kiinni.
nooh keskuksenhoitaja laittoi fiksusti omalle terveys-asemalle, se ei pidä koskaan paikkaansa.
jätin soittopyynnön, automaatti ilmoitti "soitamme takaisin kymmentä vaille 3 iltapäivällä"
nyt kello 20:00 eikä mitään kuulu.
Tervetuloa vaan Lahteen, meillä on kauniit toriparkit ja kalliit hyppyrimäet, mutta sairaus-potitiikka ei pelaa edes promillen luokkaa.
Olen puhelin-neurootikko, pitää soittaa kaveri läpi kerran vrk:ssa, jos oikein yritän niin saan pidettyä taukoa.
yxkin ämmän kanssa laitoin välit poikki, kohta 6kk ollut ilman mitään, enkä vastaa sen numeroon.
etsikööt palvelunsa muualta.
rahaa tuli kivasti , tuli takuu-eläke ja sitten kaveri toi maksua 50e 4h:n atk-duunista, vaikka olisin ottanut vain 20e....
olen yrittänyt lukea filosofiaa, ilman tulosta.
olen yrittänyt referoida erinlaisia ihmisiä, miksi toimivat kuten toimivat.
olen tullut johtopäätökseen että intti (jota ei ole monet käyneet) vaikuttaa huomattavasti sosiaaliseen taitoon elää.
sitten toiset, joiden suurin ongelma elämässä on että kaksisuuntainen häiritsee niin pahasti että niitten paikka olisi laitoksessa, mutta vanhemmat ovat ökyrikkaita niin eivät myönnä että poikansa on seinähullu..
Olen monesti yrittänyt chekata miksi joku on tollanen ja miksi se reagoit tuolleen ja käyttätyy tuolla tavalla, mutta siinä on niin paljon muuttujia kuten tunteet, mieli-alat jne.
sitten räbääjät, jeesus maaria, "mä en nyt kerkee mää pelaan grouppi changer-manger roolipeliä, se antaa minulle seksuaalisen tyydytyksen"
olenkohan liian vanha nuorison joukkoon.
mites muilla, meneekö yhtä "kivasti" päin persettä?
saa avautua tänne <3