Memory
Tukijäsen
Itsellä ehkä taas jotain masennusta iskemässä päälle. Tai lähinnä toivottomuutta. Muutama vuosi sitten kärsin burniksen, unettomuuden yms ja silloin ei mikään asia tuottanut iloa eikä mitään mitä ei ollut pakko jaksanut tehdä. Nyt taas pääasiassa nautin päivistä, kirjoista, leffoista, opiskelusta, liikunnasta jne. Silti, kun töitä ei ole, ja tuntuu niin mahdottomalta niitä saada, niin itsari on taas alkanut pyöriä mielessä rationaalisena vaihtoehtona. Tuntuu, että olen paskaa ja ulkona yhteiskunnasta.
Pitkään olen vältellyt vanhoja kavereita, kun oma tilanne on hävettänyt. Eipä nekään ole olleet yhteyksissä. Vähän mulkku tosin olen ihmisiä kohtaan usein ollutkin. Nyt olen taas koittanut viritellä yhteyksiä ja olla muutenkin kiltti ja mukava ihmisille, ja ihan hyvin vanhat kaverit ainakin ottaneet vastaan ja ehkä jotain uusia kavereitakin saamassa. En ruikuta paskaani, vaan koitan tuottaa jotain iloa kanssaihmisten elämään. Ei se nyt elämäntarkoitukseksi riitä ja silti olo tuntuu ulkopuoliselta, mutta ehkä catching the bus ei ole ainakaan ihan heti ajankohtaista. Lippu kyllä jo hommattu.
Nukkumaan 01, näin oikein uniakin kunnolla, sitten koiro herätteli ulos 08:n maissa, siitä 11:taan oltiin sitten ylös, olisin vielä nukkunut pidempäänkin.
ihan jäässä reppana, tärisee kun sisälle päästiin, meinasin jo että kuoleeko se hemmetti käsiin, mutta lämppärin kanssa se piristyi sitten.
eilenkin oli tosi masista kun pelkäsin että se kuolee nyt
Toivottomuus on ilkeetä, sitä tuntee itsensä avuttomaksi, ei voi tehdä mitään.
pelkään monesti jotain asiaa jolle en voi mitään mutta se masentaa sekä koskee sydämeen.
Mä haavelin viiltelystä, en ole kertaakaan sitä tehnyt, mutta se meni ohitse kun koira raapaisi kynnellä käden verinaarmulle.
kipua kaipasin tähän tylsään elämään näemmä.
Mulla tuntuu pahasti että olen robotti, teen vapaa-ehtoisduunit tuosta vaan en edes aina muista että olenko tehnyt ja mitä kun se maistuu puulta, tehnyt sitä jo vuoden virallisesti ja sitä ennen 10vuotta, menee liikaa rutiinilla.
Mä olen perseennuolija ehkä jonkunlainen hyväntekijä, kavereille ostelen juttuja mihin niillä itsellä ei ole varaa, kuten sukkia, tyynyjä jne. tosin vain joulu ja synttärilahjaksi.
Kyllä sullakin on olemista meidän kanssa, ajattele, muuten ei olisi tullut juttua tännekkään, tämä olisi muutenkin niin tylsä paikka ilman Sinua.
ei täällä paljon porukkaa näy, kaikki ovat tervetulleita.
Eikä tämä ole sitä varten että kehutaan uutta bemaria.
"Lippu kyllä jo hommattu" huolettaa vähäsen, älä tee mitään hätiköityjä johtopäätöksiä.
ajattele että mitän sen jälkeen.
älä ajattele kuten useimmat vetoaa "ajattele mitä muut miettii sinusta, sinä olet heille rakas" ei tuota jaksa kukaan kuunnella.
jokainen elää omaa elämäänsä.
Päivittele tänne fiilareita jos kiinnostaa.
Hyvää viikonloppua <3