Huokaus, nukuin hyvin 01-12, ensin pirteämpi olo tila.
Nyt kokeilin soitella kavereita ja tuttavia läpitte, eivät vastaa,
sitten jos vastaa niin omat murheet kerrrotaan sitten "nooh nähdään taas".
Masentaa, pelottaa sikana minlälainen joulu tulee, paniikkia on kohta päällänsä.
Kerhonkin pitäminen tuntuu yhdentekevältä, kaikki alkaa tuntua yhden tekevältä.
kaipa se siitä sitten joskus iloksi muuttuu, viimeistään hautajaisissa.
aina päivät ovat ns. samanlaisia, vaikka kerhon väki tuleeekin eriaikaan ja tekee mun elämän suolasta syötävää kiitos heille.
Olenkin kiittänyt heitä monesti, he kiittävät minua joka kerta että kiitos että jaksat pitää tätä, ilman sua ei tätä olisi enää olemassa
ja koronan vuoksi kaikki muut paikat mm. uimahallit ovat suljettu.
Eilen Lahti oli 4:nä listalla, aina kärjessä, nyt mustana kartassa.
Onneksi ihmiset ymmärtää pukea maskin naamaan,
ei se välttämättä mikään siunaus ole, äsken just radiosta tuli että Black Friday jonossa 24 oli ollut kaveri maskin kanssa ja sillä todettu tauti.
nyt etsitään että onko muita ketkä oli sen lähellä.
en jaksa edes mainita tuon kakka-taudin nimeä, olkoon sitten vaan tauti.
Näyttää että siitä tulee kansallinen riesa, ja siihen auttaa vain rokote, kuten polio ja tuhkarokko jne.
Sääli vaan että tulee meikän elinaikana, kait se sitten piti tulla.
En edes katso masentavia dokkareita telkasta "maailma hukkuu muoviin, jeesus tulee helvetti on irti, kaikki tuhoutuu" jessus.
Johan aspat ovat sanoneet että lopettakaa toi paskan jauhaminen, se tulee mikä tulee.
ei sitä tartte kylvää tyyliin "AI, sinä olet iloinen kuules tätä dataa, maailma tuhoutuu ja sinäkin kuolet 100vuoden päästä, itke mielummin"
Ihme touhua, pakko kirjoittaa jonnekkin muuten pää hajoaa.
Voi olla että liika nukkuminenkin sekoittaa päätä ja tekee pahaa oloa, kun nukkuu 11h, mutta jos on pakko (kuten tammikuussa syövän kontrolli) herätä 07-08 niin olen ihan tööt, turha lekurin kysellä mitään, olen nukkumassa ja vastaan vaan että "jooh, kaipa niin".
sitten olen fitsin kiukkunen jos on pakko nousta aamulla 07:n pintaan, toki jos koiro herättää niin on asia erikseen.
Onkos muilla samanlaista oireilua, että on ilta-yö-virkkuinen ihminen.
mä tykkään yöstä on hiljaista ja saa olla omassa rauhassa.
en tykkää katsella iltapäivällä telkkaa ollenkaan se painottuu vain 18-01:n välille..
Pelkään usein että tulen hulluksi, joku hiton psykoosi tulee päällensä ja sekoan kuin käkikello.
psyka sanoi 30vuotta sitten että niin kauan kuin itse tiedostaa olevansa hullu ei voi olla hullu,
toikin hullu sana on kokenut inflaation, eli sitä ei enää pahemmin sanota kenestäkään....
Sitten tulee uusivuosi, ja pommit, sitten koiran kanssa ollaan verhojen takana, se pelkää sikana niitä paukkuja,
meillä on pyörätie 7m:n päässä, eli ihan ikkunan takana pommitellaan.
Lääkitys on kunnossa niin se on vahva turva, ettei ole mitään hätää.
opamoxia en ota päivisin koska se alkaa väsyttää, vaikka on paniikkikohtauksiin ja masikseen sekä unilääkkeeksi.
Koittakaas työ sitten voida paremmin