Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PostNord-sovellus mobiililaitteessa käytössä?
Niin katosi tuo paketti, eivät FedExillä löytäneet sitä.Eipä näy pakettia. Soitin FedExille eikä ne tiedä missä se on, eivät näe seurannasta sen enempää kuin minäkään. Nyt siellä joku selvittää asiaa ja lupasivat sitten soittaa minulle.
No nyt paketin tiedot oli taas päivittynyt seurantaan Saksan Nurnburgissa. Hyvin menee: Italia -> Puola -> Belgia -> Suomi -> Belgia -> Saksa. Minne seuraavaksi...?Niin katosi tuo paketti, eivät FedExillä löytäneet sitä.
Kauppaavat lisäpalveluna asennuspalvelua.Ostin sähköpöydän Elite-toimistokalusteesta ja nyt PostNordin seurannassa lukee "Palvelu: PostNord Pallet". Tuleeko noi romut nyt kuormalavalla, joka jää omaksi vaivaksi?![]()
Kauppaavat lisäpalveluna asennuspalvelua.
Toimistokalusteita moderniin toimistoon - DPJ Workspace
Verkkokauppa konttorikalusteille ja konttorin sisustamiseen. Laaja valikoima tuotteita konttorin kalustamiseen ja sisustamiseen. Tuotteillamme luot täydellisen konttoriympäristön.www.elite-toimistokalusteet.fi
Ei nuokaan heitä kuin vain kadulle.
Sehän lukee aivan selvästi tuossa linkin infossa.
Mä oon aiemmin lähettänyt shipit.fi kautta UPS Express Saverilla.Minkä kautta kannattaa lähettää Saksan Amazonille takaisin kännykkä?
Tämä lähti etenemään. Tullin käsittelyssä meni 3 vuorokautta, jonka jälkeen pääsin tullaamaan ja nyt iltapäivästä jo tullin lähtevissä rekisteröitynä. Eli Posti sentään varma, vaikka joskus aika hidasUSPS aika hidas tällä kertaa.
April 9, 2020
In Transit to Next Facility
Your package is moving within the USPS network and is on track to be delivered to its final destination. It is currently in transit to the next facility.
En tiedä pitäisikö jo huolestua. Oli tietysti tarkoitus saada tuo jo viime kuun alussa, kun reilun viikon päästä pitäisi jo työpalaverissa laite esitellä, mukaanlukien sille suunniteltu softa tehtynä ja testattuna.
Postillakin saa yleensä lähetettyä halvemmalla Shipitin kautta kuin suoraan Postin.Mä oon aiemmin lähettänyt shipit.fi kautta UPS Express Saverilla.
Viimeisimmän lähetin postilla.
Jäi sitten Saksaan. Paketti on kadonnut jo ajat sitten, systeemi ei tajua sitä ja skannaa nyt konttia jossa paketti joskus oli.No nyt paketin tiedot oli taas päivittynyt seurantaan Saksan Nurnburgissa. Hyvin menee: Italia -> Puola -> Belgia -> Suomi -> Belgia -> Saksa. Minne seuraavaksi...?
Posti?!Tietääköhän kukaan mikä firma lopputoimittaa PostNL:n paketit Espoossa tai ylipäätänsä suomessa? 25.6.2020 saapunut maahan paketti ja PostNL:m seuranta loppuu tuohon
Posti ne kuule toimittaa, kun ovat yllättäen hollannin postin lähetyksiä. Aina jos lähettäjä on joku posti maasta riippumatta niin yllätys yllätys Suomessa niiden jakelun hoitaa kukas muukaan, kuin suomen posti.Tietääköhän kukaan mikä firma lopputoimittaa PostNL:n paketit Espoossa tai ylipäätänsä suomessa? 25.6.2020 saapunut maahan paketti ja PostNL:m seuranta loppuu tuohon
Ei nyt ihan aina, monilla posteilla on myös tuotteita jotka kuljetetaan postiverkon ulkopuolella. Esim. USAn postin USPS:n Global Express Guaranteed -paketit toimittaa Suomessa Fedex, ja Suomen Postin Eurooppaan menevät paketit kuljettaa monissa maissa DHL tai Bring paikallisen postin sijaan (kun käytetty Parcel Connect eli esim. Postin verkkosivulta ostettu paketti).Posti ne kuule toimittaa, kun ovat yllättäen hollannin postin lähetyksiä. Aina jos lähettäjä on joku posti maasta riippumatta niin yllätys yllätys Suomessa niiden jakelun hoitaa kukas muukaan, kuin suomen posti.
Tullaus tehdään vastaanottajan nimellä, vaikka joku muu maksaakin kustannukset. Samalla tavalla kysyy ainakin DHL Express joka tullattavaan lähetykseen minulta hetua vaikka lähettäjä maksaa.FedExin kautta tulossa paketti ja sain puhelimeen tekstiviestin:
"Hei! FedEx-lähetyksesi, xxxxxxxx, on saapumassa. Tullaukseen tarvitaan henkilötunnus, jonka voit ilmoittaa soittamalla numeroon 020 420 4925/4997 tai sähköpostitse osoitteeseen tullaus@fedex.com.
Lähettäjä maksaa kaikki tullauskulut."
Onkohan aito viesti kyseessä?
Ihmettelen mihin tarvitsevat henkilötunnusta, kun kerran lähettäjä maksaa kaikki kulut...
Kyseessä RMA:n kautta tuleva korvaava tuote, jota on skannailtu päivittäin samassa toimipisteessä (kiinassa) jo kohta viikon ajan...![]()
Tullausta varten se aina tarvitaan vaikket olisi mitään maksamassakaan.FedExin kautta tulossa paketti ja sain puhelimeen tekstiviestin:
"Hei! FedEx-lähetyksesi, xxxxxxxx, on saapumassa. Tullaukseen tarvitaan henkilötunnus, jonka voit ilmoittaa soittamalla numeroon 020 420 4925/4997 tai sähköpostitse osoitteeseen tullaus@fedex.com.
Lähettäjä maksaa kaikki tullauskulut."
Onkohan aito viesti kyseessä?
Ihmettelen mihin tarvitsevat henkilötunnusta, kun kerran lähettäjä maksaa kaikki kulut...
Kyseessä RMA:n kautta tuleva korvaava tuote, jota on skannailtu päivittäin samassa toimipisteessä (kiinassa) jo kohta viikon ajan...
FedExin asiakaspalveluunkin laitoin tästä viestiä viimeviikon alussa, mutta ei ole kuulunut vastausta.
Mitenköhän vitussa joillain hoituu tullaus tuolla tahdilla, kun oma paketti on seissyt tullissa jo puoltoista viikkoa odottamassa tullauspäätöstä..![]()
Jos kyselevät henkilötunnusta niin se liittynee vaan asiakirjoihin eikä tullaukseen. Jos olisi oikeasti tarve tullata, sieltä tulisi kysely että haluatko tullata itse vai tullaako DHL.Miten tuo DHL express veloittaa nuo tullimaksut. Eli tuleeko sieltä lasku jälkikäteen kirjeenä vai? Ja viestissä missä henkilötunnusta kyseltiin ei ollut mitään mainintaa palvelun veloituksesta eli onko tuo nykyään ilmainen palvelu?
Okei, kiitoksia.Jos kyselevät henkilötunnusta niin se liittynee vaan asiakirjoihin eikä tullaukseen. Jos olisi oikeasti tarve tullata, sieltä tulisi kysely että haluatko tullata itse vai tullaako DHL.
Sitten kun seurannassa lukee että viety noutopisteeseen / noudettavissa niin voi hakea.Mites muilla mennyt tuo nouto UPS:n toimipisteestä? Aamulla n. klo 8:30 tuli tekstiviesti että on tulossa paketti välillä 12-18 ja pyydettiin joko vastaamaan "paikalla" ovikoodin kera tai sitten oli linkki josta löytyi enemmän vaihtoehtoja. Kotona en olis ollut joten valitsin sieltä noudon niitten naapurikunnassa olevalta toimipisteeltä, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut paketista mitään ja seurannassakin viimeisin merkintä on että paketti kuljetuksessa Helsingistä määränpääkaupunkiin. Vähän epäselvää nyt että onko se haettavissa sieltä vai ei?
Siinä tapauksessa kuulostaa järjettömältä, että kotiin tuotuna se olisi ollut jo mulla mutta itse noudettuna kestää pidempään? Tuo toimipiste on se niitten terminaali täällä, joten sen paketin pitäisi mennä sinne joka tapauksessa.Sitten kun seurannassa lukee että viety noutopisteeseen / noudettavissa niin voi hakea.
joko sitä ei ole luettu kun on saapunut terminaaliin tai sitten jäänyt autoonSiinä tapauksessa kuulostaa järjettömältä, että kotiin tuotuna se olisi ollut jo mulla mutta itse noudettuna kestää pidempään? Tuo toimipiste on se niitten terminaali täällä, joten sen paketin pitäisi mennä sinne joka tapauksessa.
Soitin aspaan ja kertoi että paketti odottaa noutoa siellä terminaalilla. Ihme kyllä että mitään merkintää perille saapumisesta ei ole eikä edes mitään viestiä tullut, mutta pakko se on uskoa. Alihankkijan kyydissä lähtenyt aamulla Helsingistä ja reilun parin tunnin päästä siitä ollut noudettavissa.joko sitä ei ole luettu kun on saapunut terminaaliin tai sitten jäänyt autoon
Tämäkin saaga näytti saaneen päätöksen kun paketti lähti liikkeelle. Eli perjantaina soittelin vielä tullille ja dhl:lle. Tullissa sanottiin ettei heillä ole mitään tietoa kyseisestä lähetyksestä eli he käskivät vielä olla yhteydessä dhl:ään. Dhl:ltä löytyi vihdoin kahden viikon jälkeen sellainen asiakaspalvelija, joka tajusi että paketille ei ole tapahtunut kahteen viikkoon mitään ja että lähetys oli jäänyt jonkinlaiseen jumiin heidän järjestelmässä. Noh, nyt paketti sentään liikkuu taas, mutta ei nyt ihan pelkkiä ruusuja voi antaa tästä toimituksesta.Kuriiri on DHL, tulossa oleva tuote on vähän alle 22 euroa, mutta jäi silti tullaukseen. Ilmoitin DHL:lle omat tietoni ja että teen itse tullauksen, mutta kun ei alkanut kuulumaan mitään tietoja paketista soittelin dhl:lle ja he sitten tekivät paperityöt ilmaiseksi, kun paketti on alta 22e. He ovat ilmeisesti jo kyselleet pakettia tullilta, mutta eipä ole jotain päätöstä siellä päässä tehty. Ihmeellinen tilanne..
En siis ollut ainut, minun "pikakirje" viivästyi samalla tavalla. Tilattu 3.4., kirjattu ensimmäisessä isossa kaupungissa 5.4. ja saapui 2.7.USPSllä jenkeistä paketti lähipostiin, päivää vajaa 3kk
Korona sotki hommat, ja laivalla kaiketi rapakon yli tullut. Mutta tuossa ajassa ehti jo kaksi laivaa välin seilata...
USPSllä jenkeistä paketti lähipostiin, päivää vajaa 3kk
Korona sotki hommat, ja laivalla kaiketi rapakon yli tullut. Mutta tuossa ajassa ehti jo kaksi laivaa välin seilata...
Pitipä kokeilla uudestaan tilata samasta kaupasta pelikonsoleihin varaosia (Japani) ja tällä kertaa vahingosta viisastuneena laitoin osoitteeksi työpaikan osoitteen jossa on arkipäivisin aina joku paikalla ettei itse tarvitse päivystää. Mutta koska kirjoitin osoitekenttään myös perään firman nimen (osoitteessa useampi yritys) niin myyjä oli laittanut sen yrityksen nimellä tulemaan ja minut vain yhteyshenkilöksi, joten ensimmäinen FedExin tullauskysely meni jostain syystä asiakaspalvelu@työnantaja.com ja siellä sihteerit oli ihmeissään että mikä tää tällänen.Eipä mennyt itselläkään ihan niinkuin Strömsössä viimeisin tilaus....
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.