Olen joutunut hakemaan järjestäen kaikki UPS-paketit noin 10km päässä olevasta access pointista. Aina on muka yritetty toimittaa. Ilmeisesti ongelmana ollut ovikoodi. Lopulta meni hermot ja laitoin vihaista postia ja asiaa pompoteltiin eteenpäin, mutta siihen se jäi. Eilen taas sama homma ja soitin sitten asiakaspalveluun ja vastaus oli, että Suomessa ei kuskeilla ole
työpuhelinta, minkä takia he eivät voi soittaa ja kysyä ovikoodia ovikoodi pitää siis lisätä tilauksen tietoihin soittamalla aspaan. Eipä nyt maailman isoin vaiva, mutta on kyllä huonoa palvelua muihin verrattuna. Katotaan nyt osaako se kuski tuoda paketin ovelle kun ovikoodi on tiedossa.
Kaksi lähetystä tulossa ja toinen ehdittiin jo viedä access pointiin. Pyysin lisäämään ovikoodin molempiin ja kysyin, että ehtiikö tuo access pointiin jo viety tällä viikolla (nyt on siis keskiviikko-aamu), koska en ole ensi viikolla paikalla, niin vastaus oli, että menee ensi viikkoon! Eli Saksasta tuodaan parhaillaan kolmessa päivässä, mutta 10km päästä se ei onnistu. Toinen
Parhaiten näyttää toimivan posti. Voikohan Amazonin tilauksiin esittää pyynnön kuriirista? Aina nousee karvat pystyyn kun ovat päätyneet UPS:ään..