Pitipä kokeilla uudestaan tilata samasta kaupasta pelikonsoleihin varaosia (Japani) ja tällä kertaa vahingosta viisastuneena laitoin osoitteeksi työpaikan osoitteen jossa on arkipäivisin aina joku paikalla ettei itse tarvitse päivystää. Mutta koska kirjoitin osoitekenttään myös perään firman nimen (osoitteessa useampi yritys) niin myyjä oli laittanut sen yrityksen nimellä tulemaan ja minut vain yhteyshenkilöksi, joten ensimmäinen FedExin tullauskysely meni jostain syystä asiakaspalvelu@työnantaja.com ja siellä sihteerit oli ihmeissään että mikä tää tällänen.
Tuohon liittyen jos mahdollista niin kannattaa laittaa/ilmottaa vastaanottajaksi omat tiedot ja ilmoittaa työpaikka pelkäksi toimitusosoitteeksi, koska vastaanottaja on se kun hoitaa noi tullihommat ja toimitusosoite on vaan se minne se paketti pistetään sit menemään kun tullit saatu hoidettua. Yleensä toimii ihan hyvin, ainoo maa missä tota ei oikeen tajuta on Kiina.