Kulttuurin rikastuminen

Tila
Keskustelu on suljettu.

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
EUssa on lähtökohtaisesti vapaa liikkuvuus. Rajavalvontaa voi tehdä lyhytaikaisesti tai tarvitsee luvan EUlta.
Sisärajavalvonta on sittenkin hyvä idea? Ranska ja Saksa pyytävät EU:lta oikeutta pitkäkestoisiin rajatarkastuksiin - Suomen Uutiset
Eikä se poikkeustilakaan voi ikuisesti jatkua.
Mutta Ranska voi tehdä muitakin kikkoja, kuten pakottaa nämä "pakolaiset" hakemaan turvapaikkaa Ranskasta tai palaamaan takaisin. Mene ja tiedä. Ainakin nuo loisijat olivat kovasti vittuuntuneita, että he eivät päässeetkään Italiaan, vaan joutuivat Espanjaan. Joku syy sille on.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Se alue Välimeressä, josta nämä "pelastettavat" löytyvät on aika pieni.. En tiedä oletko ennen nähnyt, mutta tämä on katsomisen arvoinen:


Kannattaa huomata, että esim. Tunisian satamat ovat ihan kivenheiton päässä..
Sea Ports of Tunisia TN
Tunisiastahan nämä viiemisimmät tunkijat ovat tulossa, kun Libya kielsi näitä taksiveneitä tulemasta heidän rannikkovesilleen.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Libya on EU:n mukaan epävakaa valtio, johon ei saa palauttaa ketään.
Tunisia on ihan OK, mutta sinnekkään ei tietysti saisi palauttaa ketään. (T. "kansainväliset sopimukset" ja "ihmisoikeudet")

Ensimmäinen on noin niinkuin laillisesti ongelma, vaikkei edes EU-säännöksistä juurikaan käytännössä piittaisi, saattaa siitä tulla ihan oikeita seuraamuksia.
Eihän nuo taksiveneet enää voikaan palauttaa ketään Libyaan, kun Libya hakee ne loisijat itse pois rantavesiltään. :D
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
169
Ette ikinä arvaa missä päin Suomea on ”mystinen” autojen tuhopoltto sarja?

Mystinen rikosaalto piinaa parkkialuetta Itä-Helsingissä - autot palavat aina samassa paikassa

Mystinen rikosaalto piinaa parkkialuetta Itä-Helsingissä - autot palavat aina samassa paikassa

Viimeisin autopalo parkkipaikalla tapahtui sunnuntaina, kun kilvetön ja ainakin puoli vuotta alueella seissyt auto syttyi tuleen.
  • Parkkipaikalla on palanut pelkästään viimeisen vuoden aikana useita autoja, jotka näyttää tuodun syrjäiselle alueelle tarkoituksella.
  • Poliisin mukaan kyseessä voi olla esimerkiksi vakuutuspetoksen yritys.
  • Lähistöllä asuvat pelkäävät palojen tahdin tihenemistä.
Erikoinen autopalojen sarja hämmentää syrjäisen pysäköintialueen läheisiä asukkaita Helsingin Itäkeskuksessa. Vaarallisen toiminnan kohteeksi joutunut parkkipaikka sijaitsee Itiksen ostoskeskukselle vievän tien toisessa päässä, lähellä Itäkeskuksen peruskoulua.

...
Siltä varalta että joku ei jaksa lukea uutista, niin se on Itä-Helsingissä. Itäkeskuksessa. Eipä olisi ikinä arvannut..

Lähistöllä asuvat pelkäävät palojen tahdin tihenemistä
No siitä nyt voi olla varma! Mutta kyllä siihen tottuu. Tuskin kukaan Malmössäkään ihmettelee kun autot roihuaa. Tai no, harva valkoinen on jäänyt sitä todistamaan..
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Noh, aikansa logistiikasta (ehkä olisi oman ketjunsa arvoinen), mutta palataanhan taas kehitysmaalaisten maahanmuuton ytimeen eli oleskeluluvan saamiseen keinoista välittämättä:

Karim-niminen henkilö raiskasi Belgian Liègessa useiden vuorokausien ajan kehitysvammaista 19-vuotiasta naista, joka on henkisesti 7-8-vuotiaan tasolla. Raiskari huumasi uhrin ja esti tätä ottamasta ehkäisypillereitä, jotta nainen tulisi raskaaksi ja Karim saisi oleskeluluvan perhesiteiden perusteella.

Karim on jo kerran aiemmin saatu karkoitettua maasta, mutta hän palasi vuonna 2014, jolloin tämä epämiellyttävä sattumus on päässyt tapahtumaan.

Henkilö tuomittiin 4 vuodeksi vankeuteen.


Illegal migrant rapes mentally disabled teen for days attempting to make her pregnant

Henkilökohtaisesti en viitsi sanoa mitään bannien arvoista aiheesta...
Tällaisia insinöörejä me tarvitaan. :facepalm:
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
Mutta Ranska voi tehdä muitakin kikkoja, kuten pakottaa nämä "pakolaiset" hakemaan turvapaikkaa Ranskasta tai palaamaan takaisin. Mene ja tiedä. Ainakin nuo loisijat olivat kovasti vittuuntuneita, että he eivät päässeetkään Italiaan, vaan joutuivat Espanjaan. Joku syy sille on.
Olenko nähnyt unta vai ymmärätnyt jotain väärin, mutta eikäs EU:ssa ole jonkinlainen sopimus sille, että EU:n ulkopuolelta tulevat pakolais
Noh, aikansa logistiikasta (ehkä olisi oman ketjunsa arvoinen), mutta palataanhan taas kehitysmaalaisten maahanmuuton ytimeen eli oleskeluluvan saamiseen keinoista välittämättä:

Karim-niminen henkilö raiskasi Belgian Liègessa useiden vuorokausien ajan kehitysvammaista 19-vuotiasta naista, joka on henkisesti 7-8-vuotiaan tasolla. Raiskari huumasi uhrin ja esti tätä ottamasta ehkäisypillereitä, jotta nainen tulisi raskaaksi ja Karim saisi oleskeluluvan perhesiteiden perusteella.

Karim on jo kerran aiemmin saatu karkoitettua maasta, mutta hän palasi vuonna 2014, jolloin tämä epämiellyttävä sattumus on päässyt tapahtumaan.

Henkilö tuomittiin 4 vuodeksi vankeuteen.


Illegal migrant rapes mentally disabled teen for days attempting to make her pregnant

Henkilökohtaisesti en viitsi sanoa mitään bannien arvoista aiheesta...
En voi muuta sanoa kuin, että voi v*ttu mikä sivusto tälle uutiselle. Porukka vinkuu ylestä, HS:stä jne ja sitten uskotaan uutinen lähteestä, joka on nopealla vilkaisulla aivan naurettavan subjektiivinen.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
Onko siis niin, ettei asia ole mennyt kuten kuvattu...?
En tiedä. Katsoo vain noita muita "uutisia" niin tuossa aivan selvä agenda. Samalla tavalla YLE ja HS toimii ja sen takia niiden uutisia pitää lukea epäilevällä silmällä.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 287
Noh, aikansa logistiikasta (ehkä olisi oman ketjunsa arvoinen), mutta palataanhan taas kehitysmaalaisten maahanmuuton ytimeen eli oleskeluluvan saamiseen keinoista välittämättä:

Karim-niminen henkilö raiskasi Belgian Liègessa useiden vuorokausien ajan kehitysvammaista 19-vuotiasta naista, joka on henkisesti 7-8-vuotiaan tasolla. Raiskari huumasi uhrin ja esti tätä ottamasta ehkäisypillereitä, jotta nainen tulisi raskaaksi ja Karim saisi oleskeluluvan perhesiteiden perusteella.

Karim on jo kerran aiemmin saatu karkoitettua maasta, mutta hän palasi vuonna 2014, jolloin tämä epämiellyttävä sattumus on päässyt tapahtumaan.

Henkilö tuomittiin 4 vuodeksi vankeuteen.


Illegal migrant rapes mentally disabled teen for days attempting to make her pregnant

Henkilökohtaisesti en viitsi sanoa mitään bannien arvoista aiheesta...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 594

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
Voit olla myös oikeassa, en sitä kiellä. Voin myöntää, että ranskan taitoni ovat sen verran ruosteessa, etten osaa tarvittavissa määrin navigoida ranskankielisten sivujen läpi, jotta saisin oikeudenpäätöksen esiin, saati definitiivisesti selvää asiasta. Minulla on kuitenkin syyni pitää tietoa pätevänä ja eiköhän tämä muistakin lähteistä lähipäivinä varmistu, jos on varmistuakseen. Voidaan me pieni veto laittaa pystyyn, jos olet varma asiastasi...
Ehei...en vedä vetoa, koska uutinen voi todellakin olla totta (eikä olisi mikään yllätys, että on totta) aivan samoin kuin HS:n tai YLE:n uutiset. Pointti tässä oli se, että kun ihminen on jossain "leirissä" niin tämä ihminen on taipuvainen uskomaan sen uutisen joka tukee omaa näkemystä.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
Ei...ei tämä näin mene. Minä kysyn, miksi se on laatumedia ja te todistatte että se on, eikä niin että minä todistan sen, ettei se ole laatumedia.

Negaation todistaminen on vaikeaa ellei jopa mahdotonta.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Ei...ei tämä näin mene. Minä kysyn, miksi se on laatumedia ja te todistatte että se on, eikä niin että minä todistan sen, ettei se ole laatumedia.

Negaation todistaminen on vaikeaa ellei jopa mahdotonta.
Mikä on 'laatumedia' ja mikä ei ole? Näinä päivinä on aika vaikeaa tietää, kun media on niin puolueellista ja propagandistista suuntaan tai toiseen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 594
Ei...ei tämä näin mene. Minä kysyn, miksi se on laatumedia ja te todistatte että se on, eikä niin että minä todistan sen, ettei se ole laatumedia.

Negaation todistaminen on vaikeaa ellei jopa mahdotonta.
Sinähän voit malliksi todistaa tässä jonkun uutissivuston laatumediaksi. Tulee sitten selväksi, mitkä ovat kriteerisi.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
Mikä on 'laatumedia' ja mikä ei ole? Näinä päivinä on aika vaikeaa tietää, kun media on niin puolueellista ja propagandistista suuntaan tai toiseen.
Tämä on totta. Itse en pidä mitään mediaa laatumediana ja kyseinen termi otettiin muiden toimesta esille jonkinlaisena argumettina, joka todistaa uutisen totuudenmukaisuuden.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
-Founded 1906; 112 years ago
-Political alignment liberal

Eikös nämä attribuutit riitä jo puolueettomaksi laatumediaksi noin niinkuin täältä Suomen kansalliselta tasolta katsoen...?

Saivartelu on ihan hauskaa jollain tasolla, mutta ei se pidemmän päälle tuo keskusteluun mitään.
Mitä merkitystä on perustamisvuodella. Ei se todista mitään.
Oma ranska 5-vuoden opiskelun ja 20 vuoden tauon jäkeen hakusessa, mutta sen mitä osaa niin nykyään tuo lehti on enemmän tai vähemmän oikeistolainen.

Ja tämä saivartelu. Minulta kysytään mitä on laatumedia ja kysyn, että kerro itse kun termin otit esille niin se on saivartelua. VMP.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 594
Mitä merkitystä on perustamisvuodella. Ei se todista mitään.
Oma ranska 5-vuoden opiskelun ja 20 vuoden tauon jäkeen hakusessa, mutta sen mitä osaa niin nykyään tuo lehti on enemmän tai vähemmän oikeistolainen.
Minulla on myös viisi vuotta kouluranskaa. Viittaapa niihin kohtiin, jossa oikeistolaisuus tulee mielestäsi ilmi.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
Seuraavaksi otetaan käsittelyyn itseironia, jonka ymmärrys on myös näemmä tauon jälkeen kadonnut. Joka tapauksessa asia on karannut ketjun aiheesta johonkin muuhun universumiin ja ilmiannan itseni, ettei koko ketju muutu pastaksi.
Banaania!!!
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
Minulla on myös viisi vuotta kouluranskaa. Viittaapa niihin kohtiin, jossa oikeistolaisuus tulee mielestäsi ilmi.
Mennään samalla kaavalla, mitä aikaisemmin minulta vaadittiin, niin viittaa niihin kohtiin joista oikeistolaisuus ei tule ilmi.

Aika paska vaatimus vai mitä?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 594
Mennään samalla kaavalla, mitä aikaisemmin minulta vaadittiin, niin viittaa niihin kohtiin joista oikeistolaisuus ei tule ilmi.

Aika paska vaatimus vai mitä?
No minusta oikeistolaisuus ei tule ilmi oikein missään kohdassa. Koska itse vaikutat niin varmalta, luulisi sinun pystyvän viittaamaan edes johonkin kohtaan jossa se ilmenee. Pahasti alkaa vaikuttaa trollailulta tuo.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
No minusta oikeistolaisuus ei tule ilmi oikein missään kohdassa. Koska itse vaikutat niin varmalta, luulisi sinun pystyvän viittaamaan edes johonkin kohtaan jossa se ilmenee. Pahasti alkaa vaikuttaa trollailulta tuo.
Ei vaan laita kaikki ne kohdat joissa ei tule ilmi. Sanoit ettei tule ilmi missään kohdassa niin kai voit laittaa kaikki ne kohdat tai sitten trollaat.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 594

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 061
@Kalix voisi keskittyä vähän laadukkaamman ja harkitumman sisällön tuottamiseen tuon jänkkäämisen sijasta. Täällä mitään absoluuttista todistamista tarvitse suuntaan tai toiseen. Ainakin opetella lainaamaan kaikki viestit jota haluaa lainata kerralla eikä postailla minuutin välein uutta viestiä...

Piti vastata jotain aiheeseen liittyvää, mutta meni moti kokonaan.

Jotenkin vain tuntuu, että täällä on joillain sellainen tarve tulla pätemään miten argumentoidaan oikein ja miten ei voi todistaa.. Minulle riittää ihan vain se, että henkiö on hyvä, mahdollisimman vähän henkilökohtaisuuksia ja edes paska argumentti. Jos argumentti on mutu, niin sitten se on mutu. Itse seuraan tätä ketjua vain pysyäkseni jotenkin pinnalla mitä tällä pallolla tapahtuu. Minusta täällä ei ole pitkään aikaan ollut ketään "asiatonta" huutelemassa neekereitä vittuun tai puhumassa valkoisesta paremmuudesta siihen pyrkimisen teemoissa...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 150
Onpa harmi ettei tässäkään vielä pärjätä ruotsille. /s

Rajavalvonnasta tuli mieleen rajan uuden johtajan höpinät että kun lähi-itä ja afrikka haluaa kylään, rajoja ei voi sulkea.

”Mitä se tarkoittaa, että rajat kiinni? Ei se ratkaise mitään” – Rajan uuden päällikön Ilkka Laitisen mukaan sivistysvaltio ei pysty estämään ihmisten liikkumista maasta toiseen

”Eihän sivistysvaltio, oikeusvaltio, pysty tänä päivänä estämään fyysisesti sitä, että ihmiset tulevat, jos valtio aikoo pitää kiinni arvoistaan ja lainsäädännöstään”, Laitinen sanoo.

”Mitä se tarkoittaa, että rajat kiinni? Ei se ole kestävää kehitystä, ei se ratkaise mitään. Jos ihmiset ovat tulossa rajan yli, niin he tulevat jos ovat tullakseen.
Kylläpä nyt taikasanoja ollaan viljelty oikein kunnolla :rofl: Eikö ihminen muuten takerru tiukimmin valmiiksi pureskeltuihin opinkappaleisiin ollessaan kaikkein heikoimmilla jäillä tai tuuliajolla, kun hän ei enää keksi ratkaisuja hänelle esitettyyn
ongelmaan?

Afrikan tulo eurooppaan nauttimaan sosiaaliturvasta on sitä kestävää kehitystä, ehdottomasti.

Noh, aikansa logistiikasta (ehkä olisi oman ketjunsa arvoinen), mutta palataanhan taas kehitysmaalaisten maahanmuuton ytimeen eli oleskeluluvan saamiseen keinoista välittämättä:

Karim-niminen henkilö raiskasi Belgian Liègessa useiden vuorokausien ajan kehitysvammaista 19-vuotiasta naista, joka on henkisesti 7-8-vuotiaan tasolla. Raiskari huumasi uhrin ja esti tätä ottamasta ehkäisypillereitä, jotta nainen tulisi raskaaksi ja Karim saisi oleskeluluvan perhesiteiden perusteella.

Karim on jo kerran aiemmin saatu karkoitettua maasta, mutta hän palasi vuonna 2014, jolloin tämä epämiellyttävä sattumus on päässyt tapahtumaan.

Henkilö tuomittiin 4 vuodeksi vankeuteen.


Illegal migrant rapes mentally disabled teen for days attempting to make her pregnant

Henkilökohtaisesti en viitsi sanoa mitään bannien arvoista aiheesta...
Turha niitä ajatuksia on sanoiksi pukeakkaan, arvoahan niillä ei ole oikeusjärjestelmän silmissä. Turhaa karjan vauhkoontumista ja tunteilua. Kravattikaulaiset taivaansinisilmin varustetut näkevät koko horisontin ja kait universuminkin torneistaan, me pitäydymme ruohonjuuritasolla.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
@Kalix voisi keskittyä vähän laadukkaamman ja harkitumman sisällön tuottamiseen tuon jänkkäämisen sijasta. Täällä mitään absoluuttista todistamista tarvitse suuntaan tai toiseen. Ainakin opetella lainaamaan kaikki viestit jota haluaa lainata kerralla eikä postailla minuutin välein uutta viestiä...

Piti vastata jotain aiheeseen liittyvää, mutta meni moti kokonaan.

Jotenkin vain tuntuu, että täällä on joillain sellainen tarve tulla pätemään miten argumentoidaan oikein ja miten ei voi todistaa.. Minulle riittää ihan vain se, että henkiö on hyvä, mahdollisimman vähän henkilökohtaisuuksia ja edes paska argumentti. Jos argumentti on mutu, niin sitten se on mutu. Itse seuraan tätä ketjua vain pysyäkseni jotenkin pinnalla mitä tällä pallolla tapahtuu. Minusta täällä ei ole pitkään aikaan ollut ketään "asiatonta" huutelemassa neekereitä vittuun tai puhumassa valkoisesta paremmuudesta siihen pyrkimisen teemoissa...
Massalainaamisen vinkin otan onkeen ja tästä kritiikki on aiheellinen...

Täällä kun kirjoitat jotain joka ei sovi stereotyyppiseen maahanmuuttovastaisuuteen niin lähteitä pitää olla antamassa jokaiseen näkemykseen tai väitteeseen ja todistustaakka on väitteen antajalla, mutta sitten toisinpäin saakin sitten mutuilla ja perusteluja ei tarvitse antaa. Vähän tuntuu siltä että ihmiset ovat tässä ketjussa vain vahvistamassa omia näkemyksiään ja poikkeavat tekstit joutuvat "erikoiskäsittelyyn".

Ja iso kyynel sille, etten keskustele, kuten sinä haluat.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
Kas tässä: Toute l'actualité belge, internationale et sportive, c'est sur DH.be

Edelleen kun enemmän katsoo, näyttää olevan lähinnä uutisia ilman mielipiteitä. Eipä siellä näytä lukijatkaan kommentoivan. Eli täytyy olla aika vahva mielikuvitus, että tuosta saa oikeistolaisen median.
Laitan tämän erilliseen viestiin, ettei sekoitu muuhun tauhkaan.

Käsi pystyyn virheen merkiksi eli olin väärässä. Väitteeni siitä että alkuperäinen lähde olisi oikeistolainen ei pidä paikkaansa.
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 910
Ennakoivaa meripelastustahan olisi käydä koptereilla tuhoamassa välimeren afrikan puoleisilta rannoilta kaikki vähänkään veneelta tai muulta paatilta näyttävät.
Edit.
Pari lentoa päivässä ens alkuun sitten riittänee kerran/vrk. Jos kuitenkin sattuvat naamioimaan "aluksensa" ja pääsevät vesille, ammutaan veneet upoksiin.
Kyllä ne siitä pikkuhiljaa oppivat ettei tämä niin hyvä bisnes ollutkaan.
Tuo Aquariuksen pakolaisnäytelmä on kyllä ihmeellistä sompaamista. Merenkäyntilaki pakottaa pelastamaan merihädässä olevat, ja tätä kansainväliset avustusjärjestöt yhteistyössä salakuljettajien kanssa käyttävät härskisti hyväksi. Jostain syystä nuo Aquariukset aina osuvat oikeaan paikkaan pelastamaan merihädässä olevia. Olen varma, että kommunikointia salakuljettajien kanssa tapahtuu.

Laki myös velvoittaa viemään pelastetut lähimpään turvalliseen satamaan joka olisi lähes aina Tunisiassa tai Libyassa. Näin ei kuitenkaan tehdä.

Sitten on joukko Eurooppalaisia, jotka selittävät, ettei taustalla ole mitään poliittista agendaa :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
169
Kahdeksan bulgarialaista nuorta siis joukkorikastanut 13-v tyttöä matkalla kotiin uimasta.

Ei mulla muuta.

Paitsi että onpa taas ihan perseestä, ja melkein vie elämänhalun kun eurooppa muuttuu tälläiseksi paskalandiaksi. Media sössöttää vain rassismista, mutta missä ovat rassistien vastaavat teot? Ainiin olihan junacausti missä somalityttö ehkä tönäistiin kumoon ja Valtteri jätettiin bussipysäkille..
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 424
Ei...ei tämä näin mene. Minä kysyn, miksi se on laatumedia ja te todistatte että se on, eikä niin että minä todistan sen, ettei se ole laatumedia.

Negaation todistaminen on vaikeaa ellei jopa mahdotonta.
Sinä otit ensimmäisena esille termin "laatumedia" niin ota itse malliksi yksi.
Mitä merkitystä on perustamisvuodella. Ei se todista mitään.
Oma ranska 5-vuoden opiskelun ja 20 vuoden tauon jäkeen hakusessa, mutta sen mitä osaa niin nykyään tuo lehti on enemmän tai vähemmän oikeistolainen.

Ja tämä saivartelu. Minulta kysytään mitä on laatumedia ja kysyn, että kerro itse kun termin otit esille niin se on saivartelua. VMP.
Luin ja luin kaiken oheispaskan, mitä sivulla on. Ei vakuuta.
Mennään samalla kaavalla, mitä aikaisemmin minulta vaadittiin, niin viittaa niihin kohtiin joista oikeistolaisuus ei tule ilmi.

Aika paska vaatimus vai mitä?
Ei vaan laita kaikki ne kohdat joissa ei tule ilmi. Sanoit ettei tule ilmi missään kohdassa niin kai voit laittaa kaikki ne kohdat tai sitten trollaat.
Toki jokaisella olisi hyvä perustella väitteensä jotta se olisi uskottava, mutta sinulla tai muullakaan ei ole oikeutta vaatia toisia todistamaan mitään. Sujuvassa keskustelussa ei muutenkaan tarvitse olla perusteluita tai lähteitä joka ikiselle kirjoitetulle asialle, jos ei niille herää jotain erityistä tarvetta. Muutenkin pyytäisin sinua tästä eteenpäin kiinnittämään huomiota kirjoitustapasi provosoivuuteen, joka ei edesauta asiallista keskustelua millään tavalla.
Eiköhän tämä kalix-röllikkä lähtenyt nyt ignoreen. Mistä vitusta näitä oikein sikiää?
Tällaiset asiattomat provosoivat nollapostaukset voi myös ihan suosiolla jättää kirjoittamatta. Se ignoreen laittaminen onnistuu ihan hyvin ilman erillistä mainostamista.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
431
Voi voi, mamulapset repii porukalla lokin poikasilta jalkoja irti ja paikalliset on ihmeissään. Toivottavasti monikulttuurisuus-tulkki on jo lähetetty paikalle.

Eläinten kidutus lapsena ennustaa epäsosiaalista aikuisuutta.
Omasta mielestä se ennustaa myös lasten vanhempien kotoutumismotivaatiota, jos lapsetkin on tuolla tavalla häiriintyneitä.
 

mitsune

Praetorian Prefect
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
319
Eli tässähän on kyse ihan eurooppalaisuudesta, todennäköisesti ortodoksitaustat. Mutta ei nuo teot rikkautta ole vaikka kuinka tykkäätte ja pidätte :(
Se on sarkasmia. Ihmiset alkavat olemaan aika kypsiä noihin poliittisiin sloganeihin, jotka perustuvat valheisiin ja propagandaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
169
Eli tässähän on kyse ihan eurooppalaisuudesta, todennäköisesti ortodoksitaustat. Mutta ei nuo teot rikkautta ole vaikka kuinka tykkäätte ja pidätte :(
Kun Saksassa kahdeksan bulgarialaista nuorta joukkoraiskaa 13-vuotiaan tytön, niin kyllä se on kulttuurin rikastamista, vaikka ei islamiin liittyisikään. Väitätkö siis, että tuollainen on kantasaksalaisillekin normaalia toimintaa? Mikä on oikein motiivisi tulla threadiin vähättelemään tätä rikosta?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Voi voi, mamulapset repii porukalla lokin poikasilta jalkoja irti ja paikalliset on ihmeissään. Toivottavasti monikulttuurisuus-tulkki on jo lähetetty paikalle.

Eläinten kidutus lapsena ennustaa epäsosiaalista aikuisuutta.
Eri kulttuureissa on erilaisia käsityksiä siitä, miten eläimiä käsitellään. Ei voi sanoa toisen olevan toista huonompi. Erilaisuus on rikkautta.
 

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 061
Asiaton käytös
Kun Saksassa kahdeksan bulgarialaista nuorta joukkoraiskaa 13-vuotiaan tytön, niin kyllä se on kulttuurin rikastamista, vaikka ei islamiin liittyisikään. Väitätkö siis, että tuollainen on kantasaksalaisillekin normaalia toimintaa? Mikä on oikein motiivisi tulla threadiin vähättelemään tätä rikosta?
No tietenkin se, että me ollaan "väärässä ja vahvistetaan käsitystä maahanmuuttajista" vain negatiivisten uutisten perusteella eikä nähdä koko ihanaa rikkautta ympärillä. Eli seuraavaksi voidaan aloittaa metsästys ja etsintä mitä hyvää islam on saanut aikaan varsinkin länsimaissa! @Nakkipata voi vahvistaa omaa näkemystä postaamalla neutraalin liberaalin näkemyksen islamin eduista vs länsimainen kurjuus tai suksia sinne mistä on tullutkin..
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
Missä menee raja siihen ettei tapaukseen voi liittää "monikulttuurisuuden" leimaa. Tarkoitan tällä sitä, että mitkä ihmisen ominaisuudet tekevät sen että tapaus on "kulttuurin rikastamista".
 

zZzz

lasciate ogni speranza, voi ch'entrate
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
525
Lähinnä ihmettelen, että miksi joku kehtaa tykätä uutisesta jossa kerrotaan raiskauksesta. Tai raiskausuutisen loppuun laitetaan joku sitaatti kulttuurin rikastumisesta. Joku perusteli sarkamismilla, raiskaus on aika huono aihe sarkasmiin/huumoriin. Minä en vähättele tätä, mutta kun tässä ketjussa tehdään asiasta "sarkasmia" se on mautonta. Oksettavaa.
kuules nyt. oksettavaa on se, että noita erilaisia "taustoja" omaavia raiskureita otetaan meille tänne EU:seen mielinmäärin, ja vielä kaupan päälle heidän tekosiaan vähätellään valtamedian sekä valtaapitävien toimesta.

äärettömän tekopyhää Sinulta tulla tänne jeesustelemaan meidän sarkastisista tykkäämisistä, ja samanaikaisesti tällä teolla ITSE syyllistyt juurikin noiden tekojen vähättelemiseen sekä niiden juurisyystä vaikenemiseen.

ratakiskosta vääntäen: sinua vtuttaa oikeasti se, että ihmiset osoittavat sarkasmillaan ongelmaa X jota sinä puolestaan et haluaisi nähdä ja kohdata, vaan ainoastaan lakaista vain maton alle - koska kuinka kiusallista se onkaan omata mielipiteitä joiden vuoksi raiskurit saavat mellastella rauhassa..

parempi siis kääntää huomio toisaalle, elikkä tuomita niiden mellastelijoiden toimia näkyväksi tuovia ihmisiä sen sijaan, että alkaisi toimia itse mellastusta ja mellastelijoita vastaan kaikilla mahdollisilla tavoin (mukaanluettuna se sarkasmi)..

:psmoke:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
940
Lähinnä ihmettelen, että miksi joku kehtaa tykätä uutisesta jossa kerrotaan raiskauksesta.

Ja edelleen luettua pitäisi ymmärtää. Missään en vähättele.
Sitten pitäisi myös jo ymmärtää, ettei ne tykkäykset todellakaan kohdistu siihen uutiseen tai tekoon, vaan siihen, että ne tuodaan esiin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

zZzz

lasciate ogni speranza, voi ch'entrate
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
525
Bulgaria on EU:ta.
:facepalm:

väistele sinä siellä kun et muutoin osaa argumentoida; vai väitätkö, että kirjoitit tuon tekstisi, johon omani oli vastaus, vain sen vuoksi että tekijät olivat bulgarialaisia? jos olisivat olleet näitä aavikkoprinssejä joiden hamstrausta täällä ensisijaisesti on vastustettu, niin et olisi enää kokenut sarkasmistamme samaa oksetusta? haistan ilmassa "lievää" kognitiivisen dissonanssin käryä.. :think:

(PS. ja ihan vain tarkennukseksi, olen sitä mieltä, että esimerkiksi Bulgaria tai Romania EIVÄT kuuluisi EU:seen - eipä sillä, että ylipäätään ihannoisin koko EU:n olemassaoloa..)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
169
Kyllähän se täyttyy jo siinä kun Turussa syödään karjalanpiirakkaa eli ruokakulttuuri on rikkaus. Ruoka on muuten yksi hieno asia, täällä rikkautena pidetään väkivaltaa ym.
Voisiko nämä trollit siivota pois? Tekevät toki maahanmuuttokriittiselle liikkeelle hyvää (hyödyllisiä idiootteja), mutta häiritsevät keskustelua.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 151
:facepalm:

väistele sinä siellä kun et muutoin osaa argumentoida; vai väitätkö, että kirjoitit tuon tekstisi, johon omani oli vastaus, vain sen vuoksi että tekijät olivat bulgarialaisia? jos olisivat olleet näitä aavikkoprinssejä joiden hamstrausta täällä ensisijaisesti on vastustettu, niin et olisi enää kokenut sarkasmistamme samaa oksetusta? haistan ilmassa "lievää" kognitiivisen dissonanssin käryä.. :think:

(PS. ja ihan vain tarkennukseksi, olen sitä mieltä, että esimerkiksi Bulgaria tai Romania EIVÄT kuuluisi EU:seen - eipä sillä, että ylipäätään ihannoisin koko EU:n olemassaoloa..)
Mielenkiinnosta kysyn, että missä menisi se raja ettei kyse ollut "kulttuurin rikastamisesta". Saksan omat rajat vai käykö vielä Itävalta tai ehkä jopa Tsekki.
 

zZzz

lasciate ogni speranza, voi ch'entrate
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
525
Mielenkiinnosta kysyn, että missä menisi se raja ettei kyse ollut "kulttuurin rikastamisesta". Saksan omat rajat vai käykö vielä Itävalta tai ehkä jopa Tsekki.
paskat mistään "mielenkiinnosta", oikeasti haluat vain jatkaa sitä samaa vänkäystä josta moderaattori Sinua on jo huomauttanut. puhukaamme itse asioista, eikä mistään niihin varsinaisesti liittymättömistä lillukanvarsista. sinänsä ymmärrän kyllä, että haluat myös siirtää huomiota taistelutoverisi argumentointikyvyttömyydestä toisaalle.

..Muutenkin pyytäisin sinua tästä eteenpäin kiinnittämään huomiota kirjoitustapasi provosoivuuteen, joka ei edesauta asiallista keskustelua millään tavalla...
^ tuohon viitaten, jätän vänkäämiseesi vastaamatta ja toivon, että nyt ihan oikeasti alat rauhoittumaan tässäkin ketjussa.

:psmoke:
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 966
Viestejä
4 215 735
Jäsenet
70 984
Uusin jäsen
sisu1980

Hinta.fi

Ylös Bottom