No jos nyt siihen vaiheeseen päästäis niin nimitys olisi itsellenikin aivan yhdentekevä.
Tällä hetkellä vaan meno on se, että jengi vaalii jotain imaamin tarkkaa tulkintaa itse ettei tarttisi myöntää, että joku muslimi on maallistunut. Helpompi todeta, että jaahas, rikkoi sääntöjään ja kirjan mukaan ei enää ole muslimi.
Miksi Luther sai hyväksynnän edelleen kristittynä?
Siis mikä jengi vaalii mitä? Kantasuomalaiset vaalii jotain imaamin tarkkaa tulkintaa, ettei itse tarvitsisi myöntää, että joku musu on maallistunut?
Mee nyt ittees ja katso vaikka se ylen video niin tajuat mistä edes puhut. Kyllä ne musut ihan itse vaalii sitä - johtuen pitkälti siitä, että jokaisen muslimin pitää pyrkiä täydelliseen elämään ja täydellinen elämä on - elä kuin profeetta. Sinulle varmaan tulee yllätyksenä, että muhametti nimenä on niin yleinen? Sillekkin selitys on varmaan se, että länkkärit painostaa nimeämään muhametiks eikä anna tilaa ajatuksille
Kaikkein parasta hoitoa muslimeille yleisesti on
-Kielletään koraani.
-kielletään ja kiistetään sharia, sille ei ole mitään tilaa Suomessa - tai missäkään muussa sivistysvaltiossa.
-Estetään rinnakkaisyhteiskunnat koulu yms toiminnalla, jossa ei anneta tilaa ja poikkeuslupia toimia kuin "kunnon muslimi".
-Rangaistaan vihasaarnaajia ja koraanikouluja tuntuvasti mm karkoituksella - ihan sama onko saarnaaja ibsalmi vai Jaripetteri.
-Työpaikoille ei erioikeuksia syrjiä koiria, sianlihaa, naisia. Esim jos et kättele naista, katsotaan ettei ole kotoutunut -> karkoitus, jos olet kantis niin kunnianloukkaus tms ja tuntuvat sakot.
-Kansalaisuuden kriteeriksi kotoutuminen + 5v töissä sukupuoleen katsomatta, perheineen pakkopalautus jos ei ala sopeutumaan vaan koittaa perustaa rinnakkaisyhteiskuntia.
-Rasismi kantiksia kohtaan -> karkoitus.