Minä tunnen jonkin verran ihmisiä, jotka ymmärtääkseni ovat tuloiltaan keskiluokkaa tai alempaa keskiluokkaa. Kaikkia yhdistää ajatus, että ihmisten pitäisi tulla ensiksi omillaan toimeen.
Tällainen eetos oli työväenluokassakin aikaisemmin. Duunarille oli kunnia-asia oma vaatimaton omakotitalo ja pärjääminen omillaan. Olisiko mahdollista, että tällainen ajatus on edelleen olemassa työväenluokassa, keskiluokassa ja pienyrittäjissä? Äänestetään kokoomuslaista tai persua siitä huolimatta, että sinun mielestäsi pitäisi äänestää vihervasemmistoa? Ei vihervasemmisto ole ollut suomalaisen pienyrittäjän tai duunarin puolella tosissaan ainakaan viimeisen 10 vuoden aikana.
Mä oon ihan saman koulukunnan ihmisiä. Ns. vasemmistokonservatiivi. Tätä ajatusmaailmaa koitan viedä demareihinkin eteenpäin muutaman muun kanssa, katsotaan miten meille käy. Lisänä vielä kriittisempi maahanmuuttokanta, mitä nykypuolueella. Uskon että voisi olla kysyntää.
Nykyvasemmistossa vituttanut se, että yksilöllä ei ole muka mitään vastuuta tai että kaikki olisi korjattavissa ”resurseilla” eli rahalla.
Ei diggailla punavihreistä, eikä riistoporvareista. Aika lähellä kai Tannerlaisuutta.
Mitä tulee persuihin niin ilmeisesti Peltokangas huhujen mukaan tyytymätön hallitusohjelmaan ja yrittää syrjäyttää Purraa?
Haen popparit, tämän takia halusin persut hallitukseen.