Jos koittaa hoitaa koronan kaltaiset taudit vähättelemällä, niin on huomattavan iso riski, että ei selviä siihen kiikkutuoli-ikään. Nuha on nuha ja korona on korona ja siinä, missä nuha ei yleensä ole ongelma, korona on.
Ja joskus joutuu tekemään suunnitelmiin muutoksia muiden takia, eikä vain minä minä minä minä, ei tuo minuun vaikuta, joten en tee mitään sen eteen..
Juu, eihän kukaan olekaan tehnyt mitään "sen" eteen. Minullakin on kolme rokotusta ja maski päällä kuljin vuoden päivät. Eipä vaan joillekin riitä. Kukahan se minä, minä tyyppi onkaan?
Edelleen saa kulkea maski päässä. Edelleen saa ottaa neljännen rokotteen. Edelleen saa erakoitua sisälle. Minä, minä ihminen toki haluaa että kaikki muutkin erakoituu kotiin, kun korona ehkä mahdollisesti jossain vaiheessa voi osua. Ja ehkä mahdollisesti joku prosentti joutua sairaalahoitoon. No on kyllä järkevää ja ei tietenkään missään nimessä ole mitään minä, minä hommaa.
Kauhiaa jos joku haluaa oikein elää elämäänsä normaalisti. Ihan helvetin itsekeskeistä hommaa juu.
T. Kauhea minä, minä ihminen