Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osastoilla 718 joista erikoissairaanhoidossa 317. Kuolleita 15-20 päivässä. Tulevat variantit täysi kysymysmerkki.Kattelin pitkästä aikaa koronalukuja ja näyttäisi että teholla on 34 henkilöä vaikka tartuntoja on ihan helvetisti.
Vieläkö tässä pitää odotella 2 viikkoa vai alkaisko tää korona jo olemaan ohi?
Kattelin pitkästä aikaa koronalukuja ja näyttäisi että teholla on 34 henkilöä vaikka tartuntoja on ihan helvetisti.
1. maaliskuuta tämä on ohi kun rajoitukset poistuvat ja elämä jatkuu.Kattelin pitkästä aikaa koronalukuja ja näyttäisi että teholla on 34 henkilöä vaikka tartuntoja on ihan helvetisti.
1. maaliskuuta tämä on ohi kun rajoitukset poistuvat ja elämä jatkuu.
No itse korona tuskin on koskaan ohi vaan se jää kiertämään tellukselle muuntuen. Mutta nyt elämä on palaamassa normaaliin, aikaa ennen covidia kun "kaikki on taas sallittua".Meinaatko, että pandemia ohi kokonaan vai toistaiseksi? On se korona ollut ohi jo aiemminkin jos katsotaan rajoituksia peilaten
Todennäköisesti kesä voidaan aika rauhassa olla, mutta kyllä tämän vuoden tuleva syksy ja talvi on pimeän peitossa mitä on tuleman. Ensi talvena meillä on myös kiusana influenssakausi, joka mitä todennäköisemmin on rankempi kuin normaalivuodet ja ilmoitettu lievempien rajoituksien tulevaisuus puoltaa influenssakautta myös. Tämä luo taas haasteet terveydenhuollolle, vaikka korona rasittaisikin vähemmän - millä sitten tätä yhteispainetta tullaan säätelemään, jokainen voi itse miettiä... kapasiteetin lisääminen ainakaan ei tule tapahtumaan parissa vuodessa vaan puhutaan pidemmällä aikajänteellä.
Kattelin pitkästä aikaa koronalukuja ja näyttäisi että teholla on 34 henkilöä vaikka tartuntoja on ihan helvetisti.
Näin on. Eiköhän alistaminen jo loppunut. Oikeitakin murheita olisi nyt. Kansan pitäisi tehdä tämän hyvin selväksi. Larppaaminen on loppu. Seuraavaksi on ryssän sota.Kyllä tämä on jo ohitse.
Eilen tein positiivisen kotitestin, pari lastani aiemmin viikolla ja yksi pojista tänään. Nyt mukavasti saadaan porukassa niistellä tauti pois.
En mitään karanteeni hommilla jaksa itseäni enkä lapsia rasittaa enää. Kaupoille ja syömään.
Se piti silloin sensuroida. Käsky tuli korkealta taholta. Eihän siitäkään saanut puhua, mitä Wuhanin virusalkemialabrassa ehkä tapahtui. Monet nykyään ymmärretty seikat olivat salaliittoteorioita. Kiinan arvostelu oli rasismia, jopa kiinan mainitseminen. Silloinkin kun Jennin porukka hamstrasi bauhausia myöten hengityssuojaimet koko maasta.Taidettiin viestejä jopa poistaa, kun reilu vuosi sitten asiasta monesti mainittiin. Eipä tuota moni silloin tahtonut millään uskoa..
![]()
Osa ilmoitetuista koronakuolemista ei johdu taudista – jopa liikennekuolemat kirjautuneet koronakuolemiksi: "Emme tiedä joukon suuruutta"
Venäjän eliittiin kuuluvat jopa hyötyneet länsimaiden pakotteista – uusille pakotteillekin tyrmäys: "Tuskin vaikuttavat mihinkään"www.mtvuutiset.fi
En itsekään mitään karanteenihommia enää kannata, mutta kai se kauppareissu ja syöminen ulkona voi sen verran odottaa ettei siellä ihmisten ilmoilla tarvitse niistellä? Luulisi, että se olisi edes se ainoa asia mikä tästä on opittu. Ei mennä kauppaan tai töihin köhimään ja niistelemään vaan maltetaan edes sen päivän verran olla suunnilleen terveenäKyllä tämä on jo ohitse.
Eilen tein positiivisen kotitestin, pari lastani aiemmin viikolla ja yksi pojista tänään. Nyt mukavasti saadaan porukassa niistellä tauti pois.
En mitään karanteeni hommilla jaksa itseäni enkä lapsia rasittaa enää. Kaupoille ja syömään.
Taidettiin viestejä jopa poistaa, kun reilu vuosi sitten asiasta monesti mainittiin. Eipä tuota moni silloin tahtonut millään uskoa..
![]()
Osa ilmoitetuista koronakuolemista ei johdu taudista – jopa liikennekuolemat kirjautuneet koronakuolemiksi: "Emme tiedä joukon suuruutta"
Venäjän eliittiin kuuluvat jopa hyötyneet länsimaiden pakotteista – uusille pakotteillekin tyrmäys: "Tuskin vaikuttavat mihinkään"www.mtvuutiset.fi
Jos tulee versio, jokaTämähän tietenkin jatkuu niin kauan kuin rajoituksia jatketaan. Niitä voi jatkaa vielä vaikka 10 vuotta vaikka tavallisen nuhan takia. Ihmisistä tulee silloin vammaisia hermosairaita. Ovat jo nyt.
En itsekään mitään karanteenihommia enää kannata, mutta kai se kauppareissu ja syöminen ulkona voi sen verran odottaa ettei siellä ihmisten ilmoilla tarvitse niistellä? Luulisi, että se olisi edes se ainoa asia mikä tästä on opittu. Ei mennä kauppaan tai töihin köhimään ja niistelemään vaan maltetaan edes sen päivän verran olla suunnilleen terveenä
No tuossa vaimolla viikko sitten iski flunssa, pikatesti positiivinen, pcr positiivinen, tehtiin kotona kotitesti kun sattui nippu olemaan ja erittäin positiivinen. Itse tehnyt kaksi kertaa pikatestin ja negatiivisia kumpikin. Eipä kyllä mitään oireitakaan. Ei tunnu tarttuvan.
Juu olen täysin samaa mieltä ja huomannut myös saman ilmiön. Huolestuttavaa kyllä. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä ketkä töihin tulee selkeässä flunssa tms. Itse ainakin jään mieluummin kotiin potemaanItse luulin, että tuon olisi pitänyt olla selkeää jo ennen koronaa, että tauteja ei tarkoituksella levitellä. En tiedä onko tuo nyt vain puhdasta kusipäisyyttä vai onko tämä korona-aika saanut ihmiset jotenkin sekaisin sen kanssa, että koronaa pitää vältellä mutta muut taudit ovat tervetulleita. Olen nimittäin huomannut sellaistakin ilmiötä, että kun joku on kipeänä, niin mietitään että onkohan se korona vai voiko nähdä...
Juu olen täysin samaa mieltä ja huomannut myös saman ilmiön. Huolestuttavaa kyllä. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä ketkä töihin tulee selkeässä flunssa tms. Itse ainakin jään mieluummin kotiin potemaan
Osa vielä pätee ja uhriutuu "MINÄ en kyllä ollut kotona viime viikolla vaikka olin kipeänä, mutta tällä viikolla pitää taas paikata noita kolmea sairastunutta vaikka olenkin vielä vähän toipilaana, kovin laiskoja nuo nuoret..."Juu olen täysin samaa mieltä ja huomannut myös saman ilmiön. Huolestuttavaa kyllä. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä ketkä töihin tulee selkeässä flunssa tms. Itse ainakin jään mieluummin kotiin potemaan
Kannattaa. Voi olla että kahdella selviää hyvin mutta kolmas rokote siirtänee tartuntamahdollisuutta nykyisestä kokonaan pois.Kannattaako tuota 3 rokotetta ottaa alle 30v miehenä? Lähinnä mietin onko tuo sydänlihas tulehduksen riski kuinka suuri, kun siitä ilmeisesti jotain juttua ollut.
Kannattaako tuota 3 rokotetta ottaa alle 30v miehenä? Lähinnä mietin onko tuo sydänlihas tulehduksen riski kuinka suuri, kun siitä ilmeisesti jotain juttua ollut.
Ei kai tuohon kukaan kenenkään yksittäisen ihmisen kohdalla voi vastata. Itse otin, mutta olenkin jo lähemmäs 40.Kannattaako tuota 3 rokotetta ottaa alle 30v miehenä? Lähinnä mietin onko tuo sydänlihas tulehduksen riski kuinka suuri, kun siitä ilmeisesti jotain juttua ollut.
Kannattaako tuota 3 rokotetta ottaa alle 30v miehenä? Lähinnä mietin onko tuo sydänlihas tulehduksen riski kuinka suuri, kun siitä ilmeisesti jotain juttua ollut.
Ei tarttunut. Vaimolla vielä vähän köhää. Lääkäri sanoi, että viiden päivän jälkeen voi mennä töihin oli oireita tai ei. Ollut jo viime viikon töissä. Naapurissa kiersi korona kaksi lasta ja vanhemmat viikon välein ja perusflunnsalla tai nuhalla meni kaikki.No tarttuiko?
Minä en kirjoittele kumminkaimoista höpinää. Kyllä se vähän pistää miettimään kun omalta isäukolta jonka kanssa ollaan hyvissä väleissä meinas henki lähteä. Ennen pidettiin sydänlihastulehdusta kumminkin kohtuu vakavana. Nyt se on Koronan myötä tullut lieväksi haitaksi?
Minä en kirjoittele kumminkaimoista höpinää. Kyllä se vähän pistää miettimään kun omalta isäukolta jonka kanssa ollaan hyvissä väleissä meinas henki lähteä. Ennen pidettiin sydänlihastulehdusta kumminkin kohtuu vakavana. Nyt se on Koronan myötä tullut lieväksi haitaksi?
Haluatko siis rajoitukset takaisin, kun tuollaisia ehdottelet?Vaikka sota onkin kauheaa, niin tuntuu todella virkistävältä kun uutisissa ei puhuta enää sanaakaan koronasta.
Nyt kun vielä ihmiset lopettaisi maskien käyttämisen, ja lisäksi valtiot lopettaisi testausvaatimukset maahantulolle. Ei tuolla Ukrainassakaan uutiskuvien mukaan enää juuri kukaan näytä maskia käyttävän, joten miksi meidän muidenkaan tarvisi?
On hienoa kun koronadenialistit ja rokote-misinformatikot ovat nyt huomanneet millaista ryssäpropagandaa nämä aiemmin luotettavina pitäneensä tahot suoltavat. Esim. Vkk-porukka ja anttiheikkilät ym.Vaikka sota onkin kauheaa, niin tuntuu todella virkistävältä kun uutisissa ei puhuta enää sanaakaan koronasta.
Nyt kun vielä ihmiset lopettaisi maskien käyttämisen, ja lisäksi valtiot lopettaisi testausvaatimukset maahantulolle. Ei tuolla Ukrainassakaan uutiskuvien mukaan enää juuri kukaan näytä maskia käyttävän, joten miksi meidän muidenkaan tarvisi?
Jos porukkaa käy kuolemaan tai jos sairaalat käyvät kuormittumaan liikaa, niin se on täysin selvää puupökkelöllekkin, että rajoituksia tulee uudestaan. Niin paljon, että tilanne rauhoittuu. Ei siinä ole mitään epäselvyyttä.Mitään rajoituksia ei ole enää tulossa. Ihan sama vaikka kuollaan kaikki, kaikki rajoitukset heti pois ja pysyvästi!
Ja sitten kun otat kolme piikkiä ja sairastut vielä koronaan niin sydänlihastulehduksen riski on maksimoituTodennäköisyys saada sydänlihastulehdus taudista on paljon suurempi kuin sen saaminen rokotteesta.
Ja rokotteen ottaminen vähentää selvästi sen taudista saamisen todennäköisyyttä.
No ei sentäs.Ja sitten kun otat kolme piikkiä ja sairastut vielä koronaan niin sydänlihastulehduksen riski on maksimoitu
Mutta kukin tavallaan...
Itse en alle 50 vuotiaana ottaisi yhtäkään rokotetta nykytietojen perusteella.
Ja sitten kun otat kolme piikkiä ja sairastut vielä koronaan niin sydänlihastulehduksen riski on maksimoitu![]()
"Käsittääkseni" Niin. Käsittääksesi. Taidat lukea pelkästään iltasanomia raamattuna?Nyt menee pahasti sekaisin "nykytiedot" ja "nykyinen venäjän sponsoroima propaganda".
Tuorein nykytieto on käsittääkseni että jotain vaikutuksia naisten kuukautisiin voi olla yleisemmin kuin alunperin ajateltiin, mutta tämä haitta ei koske miehiä.
Kun ei millään jaksaisi teeskennellä ottavansa vakavasti näitä VKK porukkaa, kristallipuoluetta ym hörhölähteitä"Käsittääkseni" Niin. Käsittääksesi. Taidat lukea pelkästään iltasanomia raamattuna?
Väärin.
Kun ne rokotteet tekee siitä koronasta paljon lievemmän, ne vähentää merkittävästi sitä sydänlihastulehduksen riskiä siitä.
Estä = ei minkäänlaista vaikutustaEstä = ei minkäänlaista vaikutusta, jotain vaikutusta vaiko paljonkin vaikutusta, mutta ei 100%? Voisi vähän selvemmin ilmaista asian, niin ettei tarvitse lukea artikkelia ymmärtääkseen. Esim lainata siitä tärkeän kohdan.
Estä = ei minkäänlaista vaikutusta
Tämä.