Veit vähän niin kuin jalat suustani. Meinasin tämän saman mainita, mutta ei kai näitä silloin muisteta muistutella, kun "kaveri" näitä kertoilee.No mutta mitäs anekdootteja täällä kerrotaan? Olen vähän huolissani kun ketjun anekdoottipoliisit eivät ole vielä kerenneet huomauttamaan asiasta Vai olisiko asialla jotain tekemistä sen kanssa, että sairaalahoitoon päätyneitä kokemuksia täälä uskotaan ja peukutetaan ja niiden jakamisessa ei ole mitään ongelmaa? Itse osallistun taas anekdootteihin toteamalla tuntevani paljon ihmisiä, jotka ovat koronan sairastaneet lievänä ja suurimmalla osalla ei mitään rokotteita ole ollut siinä vaiheessa.
Olen tosin sitä mieltä, että ne ketkä itkevät anekdoottien perään keskustelufoorumilla, niin keskustelufoorumi ei ole heille oikea paikka.
Joku kun saisi väsättyä kyselyn, että miten ihmiset arvioisivat rokottamattoman joutuvan teholle tai jopa selvitä hengissä, jos ja kun korona iskee. Vähän on tullut sellainen mielikuva, että tuo on sula mahdottomuus selvitä ilman lisähappea tai käyntiä hautaustoimiston kautta, kun pukua ja arkkua mittaillaan. Sellainen mielikuvan siis saanut lobbareilta ja rokote kiimaisilta ihmisiltä.
Jos tuollainen kysely olisi, niin nähtäisiin, että onko samaa hörhö tasoa vastaukset, kun mitä oli rapakon takana.