Ajattelin että ongelmana olisi juuri C-aseman sekoaminen / hajoaminen. Jolloin luultavasti ei riitä että "millä tahansa" levyllä käynnistää konetta sen verran että pääsee katsomaan tuota varmuuskopiota.
Kun Ghost tosiaan toimii niin kuten toivoit, eli laitat tehdyn (riippuu versiosta mutta tässä nyt yhden ikivanhan ohje) buutti disketin sisälle, sitten kun pyytää laitat DVD:n / CD:n / ulkoisen kovalevyn ja siinä kaikki. (Otaksuen että levy mille asennetaan on tarpeeksi iso)
Käsittääkseni windowsin varmuuskopio ei ole yhtä fiksu ellei sitten tee sitä itsestään ajavaksi sisältäen buutin esim. blueray-levyltä (otaksuen että koko C:n sisältö mahtuu sille).
Mä olen yhden kerran palauttanut tietsikan. Ensin kone buutataan näköistiedoston yhteydessä tehdyllä käynnistyslevykkeellä (voi sen tehdä erikseenkin) ja sitten kun sillä on buutattu, niin palautus näköistiedostosta. Ja siellä pitäisi olla kaikki mitä on valinnut. Ainakin kuulostaa aika samalta, mitä tossa kerroit.
Tosin nyt kun mietin, niin onnistuiko se tosiaan noin vai pitikö mun asentaa Windows ensin?
Nopealla googlauksella se pitäisi mennä kyllä niin, että kun boottaa system recovery discillä mikä taitaa olla suomeksi järjestelmän korjauslevy, niin siitä voi suoraan valita, että palauttaa näköistiedoston.
Tuo täytyy tosiaankin olla nimenomaan erikseen tehty järjestelmän korjauslevy, koska jollain normibuuttilevyllä ei voi palauttaa näköistiedostoa. Ellei siihenkin ole sitten jotain ohjelmaa olemassa. Tämä siis seiskalla.