jaa, minä olen kyllä - nimittäin ihan liian monen "yrittäjän" ja ylemmän johdon edustajan suusta heidän kuvaillessaan alaisiaan näiden selän takana..![]()
Itse en ole kuullut. Itse olen taas kuullut että on se niin väärin jos joku paiskii hommia 15 tuntia vuorokaudessa 7 päivää viikossa. Ja vielä kehtaa tienata enemmän kuin minä perus 8 tunnin päivillä... On se vaan niin väärin.
Miten edes jouduit työttömäksi jos olet niin pätevä että perustat tuottavan yrityksen tuosta vaan?
Väitinkö olevani patevä? Yrityksen perustaminen ei ole kylläkään mitään rakettitiedettä
Oletko kenties hieman hankala persoona? Sitähän suomi kaipaa että 300k ihmistä hakee starttirahaa ja perustaa oman yrityksen.
Itse tulen ihan hyvin erillaisten ihmisten kanssa toimeen. En myöskään hakenut starttirahaa koska omasta mielestäni liikaa byrokratiaa hyötyihin nähden.
Tietenkin yritys sanahan meinaa että yritetään vaikka ei ole edes mitään kykyjä onnistua.![]()
Myöskään jos et ikinä yritä niin et voi myöskään onnistua. Kaikki myös sanoivat minulle että mulla ei ole mitään mahdollisuuksiakaan onnistua.
Viimeksi muokattu: