- Liittynyt
- 16.10.2016
- Viestejä
- 11 261
Mitenkäs tämä ns. hankintatuen mahdollinen muutos nyt menee. Sitä puhuttiin, että 1. ja 2. vaihe tulisi nyt keväällä.
Nyt kun tuossa katselee niin fossiilittoman liikennekartan osalta aika loppuu 28.2.2021.
valtioneuvosto.fi
Tarkoittaisiko tuo että maalis-huhtikuussa olisi jotain konkreettista tulossa? Tuossa työryhmässä ei vain ole nimettyjä henkilöitä.
Sitten on tämä verotus työryhmä missä nimetyt henkilöt mutta loppuu vasta toukokuussa.
Vai sekoitanko nyt kaksi eri aihetta keskenään ja voisin vielä odottaa pari kk jos hankintatuki muuttuisi?
Nyt kun tuossa katselee niin fossiilittoman liikennekartan osalta aika loppuu 28.2.2021.
Fossiilittoman liikenteen tiekartta
Tarkoittaisiko tuo että maalis-huhtikuussa olisi jotain konkreettista tulossa? Tuossa työryhmässä ei vain ole nimettyjä henkilöitä.
Sitten on tämä verotus työryhmä missä nimetyt henkilöt mutta loppuu vasta toukokuussa.
Vai sekoitanko nyt kaksi eri aihetta keskenään ja voisin vielä odottaa pari kk jos hankintatuki muuttuisi?

Sinällään nää sun alamäkiselittelyt ja valoista lähdöt on ihan turhia, nollaa se kulutus tavallisessakin vahvasti lähenee pelkässä polttomoottorissakin ja normaalilla kaasulla 300 kg ero mitätöi sähkön hyötyä tehokkaasti. Käytännössä regen-järjestelmä sen eron tekee, jos on tehdäkseen. Kaupungissa ainoat sopivat olosuhteet.
Toinen plugaristi ajaa sähköllä, kun auton hinnalla ei ole väliä. Toinen valittaa kun on kallista. Koittakaa nyt päättää. Sähkötriplettikin olisi 70-luvulla ollut iso perheauto, mikäs sun tekosyysi on ajaa isommalla