- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 3 546
Nyt taas tuntuu siltä että kun eräs nimeltä mainitsematon keskustelija puolustelee hybridiä melko sokeasti, unohtuu kokonaan vertailukohdat ja ihan erilaisia autoja verrataan keskenään. Jos puhutaan X5:stä tai GLE:stä tmv. niin ei voida kyllä saman päivänä puhua jostain ioniqista tai muista wingwong valmistajien autoista, ne ovat kuitenkin enemmän sitten taas luokkaa "pelkkiä kulkuvälineitä" mitenkään niitä ja niiden ominaisuuksia väheksymättä.
On jännää että tietyt kaverit eivät pysty myöntämään että on edelleen ihmisiä joille se plugari tai sähkö ei vain ole miltään kantilta järkevä tai taloudellinen vaihtoehto.
Tämä lienee yksi niistä syistä miksi monet Saksalaiset ovat aika paljon mukavampia ajella kun puhutaan vähän isommista kilometrimääristä. 15tkm vuosi nyt ajaa vaikka reliant robinilla, mutta harva esim 50tkm vuoteen ajava jaksaa enää ajella millään priuksella, ellei sitten olosuhteiden pakosta (raha) tai tee jotain taksihommaa tai wolttikeikkaa.
On jännää että tietyt kaverit eivät pysty myöntämään että on edelleen ihmisiä joille se plugari tai sähkö ei vain ole miltään kantilta järkevä tai taloudellinen vaihtoehto.
Muissa kuin saksalaisissa autoissa käytetään runsaasti myös tuossa kokoluokassa, koska Saksan ulkopuolella auton oleellinen suunnittelukriteeri ei ole 250km/h matkanopeus, kuten Saksassa on.
Tämä lienee yksi niistä syistä miksi monet Saksalaiset ovat aika paljon mukavampia ajella kun puhutaan vähän isommista kilometrimääristä. 15tkm vuosi nyt ajaa vaikka reliant robinilla, mutta harva esim 50tkm vuoteen ajava jaksaa enää ajella millään priuksella, ellei sitten olosuhteiden pakosta (raha) tai tee jotain taksihommaa tai wolttikeikkaa.
Viimeksi muokattu: