No täytyy todeta että on tullut skrabailtua aika paljon auton ikkunoita mutta Tesla on kyllä ensimmäinen mitä pitää skrabata ajon aikana sisäpuoleltaTämäkin tosin vaatii tarkkuutta auton valinnassa. Täyssähköjen kohdalla toteutunee lähes kaikilla, mutta esim. Zoe kai on aika kylmä ja jossain muussa saattoi olla niin että esilämmitysteho rajoittuu töpselistä saatavaan tehoon eli auto pitää irrottaa töpselistä, että lämpenee kunnolla, jos kotona on suko-lataus.
Plugareissa parhaiden sähkölämmitys saattaa olla webaston tasoinen, mutta esim. vagilla on kai hieman heikko ja aiemmin mainitsemani Rav4 ei lämpene juuri lainkaan.
![Hmm :hmm: :hmm:](/styles/default/xenforo/smilies/emojione/unsure.png)
![Poop :poop: :poop:](/styles/default/xenforo/smilies/emojione/poop.png)
Lisäksi Kaliforniassa osataan nähtävästi vain tehdä logiikka auton jäähdytykseen eikä lämmitykseen. Automaatilla jalat palaa ja kasvoille puhalletaan kylmää
![Facepalm :facepalm: :facepalm:](/styles/hymiot/facepalm.png)