Tarkoitin normi tilannetta kun ajoakku on tyhjä, jolloin bensakone käynnistyy ja mahdollistaakseen matkan jatkumisen. Ajoakkua ei pitäisi niin tyhjäksi saada, ettei bensakonetta saa käymään, eiköhän siinä tapauksessa tule viat aikaisemmin esille? En tarkemmin muista muista, mitä kaikkea niissä on mut selviää kyseisen korjaamon videoista, nykyisen vagen firman tai vaikka vagarenan Passat gte ketjusta, jossa luettavaa piisaa muutama sata sivua, milloin mekatroniikka ja näköjään kosteusvaurioita myös...
Tietty kaikkiin auto malleihin merkkeihin tulee vikoja, joihinkin enempi toisiin vähempi, mut tosiaan ei ole tainnut yhtään korealaista (tai japsia) Kokkolan Autokorjaamon akkuvioissa, enempikin taitavat keksittyä saksalaisiin merkkeihin. Osin korealaisten puuttuminen voi tietty johtua myös pitkästä takuusta...