Käsittääkseni alan yleiset sopimusehdot on aika nihkeät tuon suhteen, mutta tiedän, että jotkut tuotakin tekevät. Niin asiakkaat kuin firmat.
Mikä siinä on vialla merkkinä? Merkki pitäisi kirjoittaa kokonaan isolla ja siihen tulisi sisältyä kirjaimet b, m ja w?
Sinänsähän Toyotallakin osataan tehdä jännittävämpiä autoja, kuten ykkössukupolven Coupe-High Rider. Tai en ole itse ajanut, mutta ilmeisesti se on aika paljon kuljettajaa osallistavampi kuin wanhat Corollat.
Sen jälkeen joudut kuitenkin ostamaan jotakin, missä on enemmän sähköä. Harvemminhan vaimoakaan vanhempaan vaihdetaan...
Hyvin mielenkiintoista, koska olen samanpituinen. Oletko ajanut E120 Corollaa (2002-2008(?)), ja jos kyllä, niin miten diilasit sen kanssa, että ratti ei liiku syvyyssuunnassa ja polvet on kiinni ohjauspylväässä? Onko ajoasentosi ehkä jotenkin poikkeuksellisen takakeno?
Kyllähän silläkin ajoi, kun ei paremmasta tiennyt, mutta ei se mikään ergonomian riemuvoitto ollut. Kaasujalassa sen tunsi kyllä vähänkin pidemmällä matkalla. Kymmenisen vuotta uudempi VW Jetta osoittautui vuokrakulimallinakin aivan eri maailmaksi, ja myöhemmin saman aikakauden Focukseen siirryttyäni ja pari kuukautta myöhemmin hetkeksi takaisin Corollan kuljettajanpenkille ahtauduttuani ihmettelin, kuinka vaikea siihen Corollan penkkiin oli päästä ja kuinka ahdasta siinä oli.
Meillä itse asiassa oli tuollainen corolla ja siinä liikkui kyllä ratti ihan joka suuntaan, joten hankala sanoa.
Itse ainakin autoa ostaessa käyn ihan koeajolla, jotta varmistun että saan kunnon ajoasennon.
Nykyinenkin auto, Clio ei todellakaan ole mikään premium merkki ja senkin penkeissä istun ihan hyvin 4h putkeen.
Toki, mulla ei ole mitään fyysisiä rajoitteita minkä takia tarvitsisin jonkun ortopedia penkin.