Keskustelua hybridiautoista

Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
551
Käsittääkseni alan yleiset sopimusehdot on aika nihkeät tuon suhteen, mutta tiedän, että jotkut tuotakin tekevät. Niin asiakkaat kuin firmat.



Mikä siinä on vialla merkkinä? Merkki pitäisi kirjoittaa kokonaan isolla ja siihen tulisi sisältyä kirjaimet b, m ja w?

Sinänsähän Toyotallakin osataan tehdä jännittävämpiä autoja, kuten ykkössukupolven Coupe-High Rider. Tai en ole itse ajanut, mutta ilmeisesti se on aika paljon kuljettajaa osallistavampi kuin wanhat Corollat.



Sen jälkeen joudut kuitenkin ostamaan jotakin, missä on enemmän sähköä. ;) Harvemminhan vaimoakaan vanhempaan vaihdetaan...



Hyvin mielenkiintoista, koska olen samanpituinen. Oletko ajanut E120 Corollaa (2002-2008(?)), ja jos kyllä, niin miten diilasit sen kanssa, että ratti ei liiku syvyyssuunnassa ja polvet on kiinni ohjauspylväässä? Onko ajoasentosi ehkä jotenkin poikkeuksellisen takakeno?

Kyllähän silläkin ajoi, kun ei paremmasta tiennyt, mutta ei se mikään ergonomian riemuvoitto ollut. Kaasujalassa sen tunsi kyllä vähänkin pidemmällä matkalla. Kymmenisen vuotta uudempi VW Jetta osoittautui vuokrakulimallinakin aivan eri maailmaksi, ja myöhemmin saman aikakauden Focukseen siirryttyäni ja pari kuukautta myöhemmin hetkeksi takaisin Corollan kuljettajanpenkille ahtauduttuani ihmettelin, kuinka vaikea siihen Corollan penkkiin oli päästä ja kuinka ahdasta siinä oli.
Meillä itse asiassa oli tuollainen corolla ja siinä liikkui kyllä ratti ihan joka suuntaan, joten hankala sanoa.

1000018920.png



Itse ainakin autoa ostaessa käyn ihan koeajolla, jotta varmistun että saan kunnon ajoasennon.

Nykyinenkin auto, Clio ei todellakaan ole mikään premium merkki ja senkin penkeissä istun ihan hyvin 4h putkeen.

Toki, mulla ei ole mitään fyysisiä rajoitteita minkä takia tarvitsisin jonkun ortopedia penkin.
 
Liittynyt
18.04.2024
Viestejä
551
On Toyota/Lexus suunnitellut joo kaikki oikein.

Aikamoinen myyti vieläkin elää, että Toyota kestää ja muut paskoja.
Samaa paskaa sillä erotuksella, että laatu vaikutelma, materiaalit, ajettavuus ym. seikat ok huomattavasti paskempaa, kuin muilla


Tässäkin on se ero muihin valmistajiin, että Toyota on jo korjannut tuon liittimen.

Ja harva meistä on täydellinen
 
Liittynyt
21.07.2021
Viestejä
210
Tässäkin on se ero muihin valmistajiin, että Toyota on jo korjannut tuon liittimen.

Ja harva meistä on täydellinen
Turha siis puolustella Toyotaa ja kehuskella muita. Samaa paskaa nämä hybridit kaikilla.

Sen myötä jää kyllä hybridit näköjään ostamatta, ei uskalla sekaantua kahteen tekniikkaan jossa ainoastaan molempien huonot puolet.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
862
Ohan siellä Toyotankin hyprideistä ongelmansa, ettei mee ihan pelkäksi kehumiseksi :)


Tuntuu jokaisessa nyky autossa olevan omat riskinsä ja jokaisessa tuntuu jotain olevan.

Penkki asiassa samaa mieltä, bmw lätät on melko kamalat verrattuna sportteihin. Toyotan penkit ei koskaan erikoisia ole ollut, vageissa tuntuisi olevan satunnaista kokeiluilla aika ok penkkejä istua pitempää matkaa.
Saksalaisten opit valuneet japseille pikkuhiljaa. Toyotahan laittoi hynttyyt yhteen BMW kanssa, jotta sai heiltä diesel-moottorin, mikä ei kovin luotettavaksi osoittautunut, eikä BMW taas osannut yhtään hyödyntää Toyotan hybridiosaamista...

Uusi Suprahan on käytännössä BMW Z4.

On Toyota/Lexus suunnitellut joo kaikki oikein.

Aikamoinen myyti vieläkin elää, että Toyota kestää ja muut paskoja.
Samaa paskaa sillä erotuksella, että laatu vaikutelma, materiaalit, ajettavuus ym. seikat ok huomattavasti paskempaa, kuin muilla


Kokkolan Autohuollon videot ovat kyllä silmiä avaavat. Aikamoisia suunnittelun kukkasia onnistuu se Toyota/Lexuskin luomaan ja mikä kurjinta, on alkanut kinaamaan vastaan mokiensa korjauskustannuksissa, joten yhtä hyvin voi hankkia yhtälailla bugisen saksalaisen, ainakin siinä ajettavuus ja ergonomia ovat kohdallaan.

Tässäkin on se ero muihin valmistajiin, että Toyota on jo korjannut tuon liittimen.

Ja harva meistä on täydellinen
Joka merkillä on omat ongelmansa, siksi kuluttaja voi huoletta valita itselleen sopivan kulkineen kun vikojen määrä on kaikissa suunnilleen samalla tontilla..
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
184
Vuosimallin 2021 BMW X1 plugari kaipailee isompaa huoltoa, joten mitä paikkaa suosittelisitte Uusimaa - Varsinais-Suomi akselilla?

Merkkiliikkeet pyytävät huollosta ~800€ joka kuulostaa melkoisen suolaiselta 1,5l kolmepyttyiseen koneeseen, sillä käsittääkseni sähköjärjestelmälle ei tehdä huollossa mitään tarkastusta kummempaa?
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 584
Joka merkillä on omat ongelmansa, siksi kuluttaja voi huoletta valita itselleen sopivan kulkineen kun vikojen määrä on kaikissa suunnilleen samalla tontilla..
Ei nyt noinkaan. Vikoja on kaikissa, mutta määrä eri. Toyota ja Lexus ovat luotettavimmat, jos ei rajauduta vain plugareihin.
"CR:n analyysin perusteella Toyota-konsernin vähän konservatiivinen lähestyminen on järkevä. Lexus ja Toyota olivat kaukana muiden yläpuolella 75 ja 72 pisteellään. Kolmantena oli Mazda (59) ennen Acuraa (57) ja Hondaa (55). Buick oli kuudennella sijalla (47) parhaana yhdysvaltalaisena merkkinä ennen BMW:tä (46), Subarua (46), Nissania (45) ja Mercedes-Benziä (43)."
Mersun luotettavuus on tainnut tulla alas vuosikymmenien saatossa. Plugareissa tulee päälle vielä sen teknologian ongelmat ja moni valitsee ei ladattavan hybridin. Ladattava tai täyssähkö tuovat käytön aikana säästöjä ja voi olla että niillä maksaa korjaukset kivasti. Täyssähköllä pääsee monesta ongelmasta eroon, mutta ainakin tuo alkupään tesla osottautui epäluotettavaksi.

"Sieltä löytyvät meilläkin myytävät mallit Toyotan Corolla Hybrid ja RAV4 Hybrid sekä Mazdan Miata. Muita meillä myytäviä automalleja suositeltavien listalla olivat Honda HR-V ja Kia Sportage."
Plugareita listalla ei ole, tuossa 5 ja 10 vuotta vanhat autot tutkinnan alla. Kia Sportage oli itselle yllätys listalla. Toyota on pärjännyt myös katsastustilastoissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
862
Vuosimallin 2021 BMW X1 plugari kaipailee isompaa huoltoa, joten mitä paikkaa suosittelisitte Uusimaa - Varsinais-Suomi akselilla?

Merkkiliikkeet pyytävät huollosta ~800€ joka kuulostaa melkoisen suolaiselta 1,5l kolmepyttyiseen koneeseen, sillä käsittääkseni sähköjärjestelmälle ei tehdä huollossa mitään tarkastusta kummempaa?
Schmiedman pks-tienoolla tai Varsinais-Suomessa JW-Service, toimipisteet löytyy Piikkiöstä ja Salosta. 60tkm huolto Minille, mikä identtinen X1 phev kanssa, maksoi 280€.
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
889
Riippuu merkistä. Toyotalla tuollaisia ongelmia ei ole.
Näitä vikoja miettiessä on hyvä muistaa automallien myyntimäärät (plugaribemut vs. plugariaasialaiset) sekä esimerkiksi käyttäjien vaikutus yhtälöön. Ennakkoluuloisesti yleistäen väitän, että BMW-kuljettajat ovat hyvinkin erilaisia kuin Toyotakuljettajat. Niitä (330e, 530e ... jopa 740e) näkee yllättävän paljon esimerkiksi tuuningjonneilla, toyotoja ei todellakaan : D Keskivertoisella bemarilla ajetaan varmasti melko paljon reippaammin kuin keskivertoisella Toyotalla ja väitän, että juuri kukaan bemariin päätyvä ei mieti ostaisiko sen sijaan Avensiksen, tuskin vice versakaan. Bemareita varmasti myös liisataan paljon suurempia määriä kuin plugaritojotoja?
 
Liittynyt
30.04.2024
Viestejä
408
Näitä vikoja miettiessä on hyvä muistaa automallien myyntimäärät (plugaribemut vs. plugariaasialaiset) sekä esimerkiksi käyttäjien vaikutus yhtälöön. Ennakkoluuloisesti yleistäen väitän, että BMW-kuljettajat ovat hyvinkin erilaisia kuin Toyotakuljettajat. Niitä (330e, 530e ... jopa 740e) näkee yllättävän paljon esimerkiksi tuuningjonneilla, toyotoja ei todellakaan : D Keskivertoisella bemarilla ajetaan varmasti melko paljon reippaammin kuin keskivertoisella Toyotalla ja väitän, että juuri kukaan bemariin päätyvä ei mieti ostaisiko sen sijaan Avensiksen, tuskin vice versakaan. Bemareita varmasti myös liisataan paljon suurempia määriä kuin plugaritojotoja?
Hyvä pointti. Kyllä se varmaan vaikuttaa myös jos ajaa agressiivisesti ja vetelee rallia. Kyllähän siinä auto kuluu. Toyotojen penkeissä varmaan konservatiivisempaa ja vanhempaa jengiä.
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
72
Kerrotaan tähän vähän omaa kokemusta sekaan, nykynen oma auto (Kia Optima plugari), on nyt pienen pusun takia etupuskurin uusinnassa, jne...

Sijaisautona: Toyota Corolla Tourin Sports Mild Hybrid
Kiaaa on haukuttu äänekkääksi, mut tulkaas kokeilee tota tojoa, se on ihan älytön rengasmelu. Rengastustietty vaikuttaa, ensiasennus renkaat varmaan alla ja jotkut contit siel oli.
Itse olen 191 cm ja 110 kg, tää tojo ensimmäinen auto jossa olkapää on kiinni B-pilarissa normaalissa ajoasennossa.
Kertokaas viisaat mitä virkaa tuossa Corollas on sil EV napilla? Vissiin jos akkua on, niin alle 40 nopeutta voi ajaa sähköllä, välil näyttää menevän melkee 60:n sillä ja sitten taas herjaa ku ylittää 40, et liikaa nopetta EV:n käytöön?

Eri merkkien penkeistä millä itse ajanut, niin mieleen on jäänyt jostain 20 vuoden takaa Fiat Marea, siinä ollut varmaan paras penkki matkantekoon, esim. B7 passatissa, tossa Kia Optimassa selkeesti huonommat. Kian penkki muuten ok, mut reisitukea kaipaa pidemmäl matkal..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
862
Kerrotaan tähän vähän omaa kokemusta sekaan, nykynen oma auto (Kia Optima plugari), on nyt pienen pusun takia etupuskurin uusinnassa, jne...

Sijaisautona: Toyota Corolla Tourin Sports Mild Hybrid
Kiaaa on haukuttu äänekkääksi, mut tulkaas kokeilee tota tojoa, se on ihan älytön rengasmelu. Rengastustietty vaikuttaa, ensiasennus renkaat varmaan alla ja jotkut contit siel oli.
Itse olen 191 cm ja 110 kg, tää tojo ensimmäinen auto jossa olkapää on kiinni B-pilarissa normaalissa ajoasennossa.
Kertokaas viisaat mitä virkaa tuossa Corollas on sil EV napilla? Vissiin jos akkua on, niin alle 40 nopeutta voi ajaa sähköllä, välil näyttää menevän melkee 60:n sillä ja sitten taas herjaa ku ylittää 40, et liikaa nopetta EV:n käytöön?

Eri merkkien penkeistä millä itse ajanut, niin mieleen on jäänyt jostain 20 vuoden takaa Fiat Marea, siinä ollut varmaan paras penkki matkantekoon, esim. B7 passatissa, tossa Kia Optimassa selkeesti huonommat. Kian penkki muuten ok, mut reisitukea kaipaa pidemmäl matkal..
Itse olen vain 178cm mutta, tuttu juttu. Useissa toyotissa pää osuu A-ja B-pilarin välissä olevaan kattopalkkiin..
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
2 259
Kerrotaan tähän vähän omaa kokemusta sekaan, nykynen oma auto (Kia Optima plugari), on nyt pienen pusun takia etupuskurin uusinnassa, jne...

Sijaisautona: Toyota Corolla Tourin Sports Mild Hybrid
Kiaaa on haukuttu äänekkääksi, mut tulkaas kokeilee tota tojoa, se on ihan älytön rengasmelu. Rengastustietty vaikuttaa, ensiasennus renkaat varmaan alla ja jotkut contit siel oli.
Itse olen 191 cm ja 110 kg, tää tojo ensimmäinen auto jossa olkapää on kiinni B-pilarissa normaalissa ajoasennossa.
Kertokaas viisaat mitä virkaa tuossa Corollas on sil EV napilla? Vissiin jos akkua on, niin alle 40 nopeutta voi ajaa sähköllä, välil näyttää menevän melkee 60:n sillä ja sitten taas herjaa ku ylittää 40, et liikaa nopetta EV:n käytöön?

Eri merkkien penkeistä millä itse ajanut, niin mieleen on jäänyt jostain 20 vuoden takaa Fiat Marea, siinä ollut varmaan paras penkki matkantekoon, esim. B7 passatissa, tossa Kia Optimassa selkeesti huonommat. Kian penkki muuten ok, mut reisitukea kaipaa pidemmäl matkal..
Toyota Corollasta ei ole tietääkseni olemassa tuollaista mild hybrid -mallia (MHEV ei kykene liikkumaan pelkän sähkön voimin), vaan ne ovat HEV, eli pystyvät kulkemaan pelkällä sähköllä.

Ainakin viime vuosikymmenen lopussa ilmestyessään Corolla oli rengasmelun suhteen äänekäs malli. Voi olla vieläkin. Jos sen lisäksi renkaat olivat kovettuneet viisi vuotta, niin on vielä kovempi meteli. Jos kaiken huipuksi rengaspaineet tuohon sijaisautoon oli suhautettu ammattilaistyyliin 3 bariin, ei tarvitse ihmetellä, että kokemus oli kamala. Tilanne olisi parempi, jos renkaat ovat tuoreemmat ja paine 2,3 bar. En tiedä paraniko myös rengasmelu faceliftin myötä 2023.

EV-napilla voi varauksen ja lämpötilan salliessa saada sähkömoottorista enemmän vääntöä ja tehoa, mutta maksiminopeuden kustannuksella. Auriksessa EV:llä kulkee 40 km/h ja tehoa muistaakseni 21 kW, kun ilman sitä kulkee 75 km/h ja tehoa reilut 10 kW (=tasanopeuden ylläpito). Nappia voi käyttää pihoilla ja parkkihalleissa estämään polttomoottorin käynnistyminen jyrkissä mäissä tai kiihdytyksissä. Ei HEV:llä ole tarkoitus ajaa pelkällä sähköllä. Raskaat hommat polttikselle ja kevyet sähkölle. Jos viitsii, niin voihan EV:llä reissun lopussa tyhjätä akkua vetämällä kiihdytykset sillä ja muuten ilman. Talvella tuosta hyötyy enemmän, koska seuraavalla reissulla polttis pyörähtää käyntiin joka tapauksessa, joten parempi olla tyhjä akku sitä varten. En suosittelisi EV-nappia normaalikuskille kuin pihoille ja parkkihalleihin. Muuten sen rämppäyksestä on liikaa vaivaa suhteessa hyötyyn.
 

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 787
Kerrotaan tähän vähän omaa kokemusta sekaan, nykynen oma auto (Kia Optima plugari), on nyt pienen pusun takia etupuskurin uusinnassa, jne...

Sijaisautona: Toyota Corolla Tourin Sports Mild Hybrid
Kiaaa on haukuttu äänekkääksi, mut tulkaas kokeilee tota tojoa, se on ihan älytön rengasmelu. Rengastustietty vaikuttaa, ensiasennus renkaat varmaan alla ja jotkut contit siel oli.
Itse olen 191 cm ja 110 kg, tää tojo ensimmäinen auto jossa olkapää on kiinni B-pilarissa normaalissa ajoasennossa.
Kertokaas viisaat mitä virkaa tuossa Corollas on sil EV napilla? Vissiin jos akkua on, niin alle 40 nopeutta voi ajaa sähköllä, välil näyttää menevän melkee 60:n sillä ja sitten taas herjaa ku ylittää 40, et liikaa nopetta EV:n käytöön?

Eri merkkien penkeistä millä itse ajanut, niin mieleen on jäänyt jostain 20 vuoden takaa Fiat Marea, siinä ollut varmaan paras penkki matkantekoon, esim. B7 passatissa, tossa Kia Optimassa selkeesti huonommat. Kian penkki muuten ok, mut reisitukea kaipaa pidemmäl matkal..
Inb4 kyllä sun Kia on vielä aika muovinen verrattuna S mersuun.

Toi oli vastaus kun kerroin omasta Corolla vuokra-autosta 1,5kk sitten täällä.
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
72
Toyota Corollasta ei ole tietääkseni olemassa tuollaista mild hybrid -mallia (MHEV ei kykene liikkumaan pelkän sähkön voimin), vaan ne ovat HEV, eli pystyvät kulkemaan pelkällä sähköllä.

Ainakin viime vuosikymmenen lopussa ilmestyessään Corolla oli rengasmelun suhteen äänekäs malli. Voi olla vieläkin. Jos sen lisäksi renkaat olivat kovettuneet viisi vuotta, niin on vielä kovempi meteli. Jos kaiken huipuksi rengaspaineet tuohon sijaisautoon oli suhautettu ammattilaistyyliin 3 bariin, ei tarvitse ihmetellä, että kokemus oli kamala. Tilanne olisi parempi, jos renkaat ovat tuoreemmat ja paine 2,3 bar. En tiedä paraniko myös rengasmelu faceliftin myötä 2023.

EV-napilla voi varauksen ja lämpötilan salliessa saada sähkömoottorista enemmän vääntöä ja tehoa, mutta maksiminopeuden kustannuksella. Auriksessa EV:llä kulkee 40 km/h ja tehoa muistaakseni 21 kW, kun ilman sitä kulkee 75 km/h ja tehoa reilut 10 kW (=tasanopeuden ylläpito). Nappia voi käyttää pihoilla ja parkkihalleissa estämään polttomoottorin käynnistyminen jyrkissä mäissä tai kiihdytyksissä. Ei HEV:llä ole tarkoitus ajaa pelkällä sähköllä. Raskaat hommat polttikselle ja kevyet sähkölle. Jos viitsii, niin voihan EV:llä reissun lopussa tyhjätä akkua vetämällä kiihdytykset sillä ja muuten ilman. Talvella tuosta hyötyy enemmän, koska seuraavalla reissulla polttis pyörähtää käyntiin joka tapauksessa, joten parempi olla tyhjä akku sitä varten. En suosittelisi EV-nappia normaalikuskille kuin pihoille ja parkkihalleihin. Muuten sen rämppäyksestä on liikaa vaivaa suhteessa hyötyyn.
Tommonen malli tieto on sijaisauto papereissa, mild sanan kanssa... mut tiedä sitä sitten, kysees on vajaa 9tkm ajettu tojo.
En uskois renkaiden olevan vuosia vanhat, olettaisin olevat uudemmat mitä Optimassa (vähintään 4v vanhat) ja siinä on rengaspaineet jotain 2.7-2.8 muistaakseni.

Mistä hitosta saa sen ylinopeuskilkuttimen pois päältä, ärsyttävä kun ajelee kaupungissa letkassa/ruuhkassa, rupee toistuvasti piippailee? Pitääkö ottaa kokonaan DRCC(RSA) pois päältä, siinä kun ei vaihtoehtoja näytä olevan. Tää tulee varmaan olemaan kaikissa uusissa, kun se on vissiin pakollinen nykyään EU:ssa, kait sen suurimmas osas sentään pois saa.
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
72
Itse olen vain 178cm mutta, tuttu juttu. Useissa toyotissa pää osuu A-ja B-pilarin välissä olevaan kattopalkkiin..
Puhuin pystypilarista, ottaa siis ajaessa normaalisti istuessa olkapää/käsivarsi b-pilariin kiinni. Eikä nää hartiat oo ees leveet...
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 584
Mistä hitosta saa sen ylinopeuskilkuttimen pois päältä, ärsyttävä kun ajelee kaupungissa letkassa/ruuhkassa, rupee toistuvasti piippailee? Pitääkö ottaa kokonaan DRCC(RSA) pois päältä, siinä kun ei vaihtoehtoja näytä olevan. Tää tulee varmaan olemaan kaikissa uusissa, kun se on vissiin pakollinen nykyään EU:ssa, kait sen suurimmas osas sentään pois saa.
Minulla oli corolla plugari sijaisautona. Samalla tavalla piippaili, en alkanut säätämään laina-autoa. Itselataavassa ei tarvitse ev-toimintoa, mutta tuo plugari oli rajoittunut. En tiedä oliko nopeusrajoitus 35 vai 40, niin otti sähköajon pois. Olisi kiva käyttää sitä 50 alueellakin, saati jos menee vähän yli 40. En tiedä oko ravin plugarissa sama, toivottavasti päivittäisivät nuo nopeusrajat Suomen oloihin.

Toinen Corollan ongelma on Bluetoothin katkominen, kun yrittää kuunnella puhelimen kautta äänikirjaa. Puhelut tuntuvat toimivan hyvin, mikähän siinä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 504
Minulla oli corolla plugari sijaisautona. Samalla tavalla piippaili, en alkanut säätämään laina-autoa. Itselataavassa ei tarvitse ev-toimintoa, mutta tuo plugari oli rajoittunut. En tiedä oliko nopeusrajoitus 35 vai 40, niin otti sähköajon pois. Olisi kiva käyttää sitä 50 alueellakin, saati jos menee vähän yli 40. En tiedä oko ravin plugarissa sama, toivottavasti päivittäisivät nuo nopeusrajat Suomen oloihin.

Toinen Corollan ongelma on Bluetoothin katkominen, kun yrittää kuunnella puhelimen kautta äänikirjaa. Puhelut tuntuvat toimivan hyvin, mikähän siinä.
Corollasta ei ole kyllä toistaiseksi olemassakaan plugariversiota. Rav4sta ja Priuksesta löytyy plugarit.
 
  • Tykkää
Reactions: skl
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 584
Corollasta ei ole kyllä toistaiseksi olemassakaan plugariversiota. Rav4sta ja Priuksesta löytyy plugarit.
Ei muuten olekaan, ilmankos toimi huonosti. Luulin lukeneeni phev takaa kun pikaisesti katsoin, mutta taisi olla joku muu. Autoa ei enää ole, mutta netistä löysin samantyylisen. Taitaa olla vain hev ja hämysti pallukka edessä.
Screenshot_20240903_210115_Chrome.jpg


Ehkä toyotan plugari toimii paljon paremmin sittenkin. Ihmettelinkin miten voi olla niin huonosti toteutettu.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 504
Juu onhan se ollut varmasti vähän nihkeätä koittaa pakottaa "itselataavaa" EV:llä väkisin. :D Plugari Tojotat menevät sähköllä olikohan jopa 140km/h asti.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
2 259
Kohta joku ihmettelee, miksi BEV bZ4X AWD:lla kestää ikuisuuden päästä maantievauhtiin, vaikka pitäisi netin mukaan mennä 6,9 s sataseen. Sitten selviää, että oikeasti kyseessä olikin etuvetoinen HEV C-HR.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 804
Viestejä
4 385 670
Jäsenet
72 855
Uusin jäsen
ilevaan

Hinta.fi

Ylös Bottom