Ai niin yksi juttu pitää vielä kertoa tuosta TD2-ketjusta, johonka olen kovasti syyllinen. On tullut jonkinverran yksityisviestejäkin, joissa kerrotaan, että olisi eriävä mielipide (siis consensukseta eriävä eli itseni kanssa samanlainen), mutta ovat oppineet, että Suomessa kannattaa olla noista asioista hiljaa. VHH:sta ja diabeteksestä ei kuulemma kannata tässä valtakunnassa mitään ääneen sanoa. Ei ainakaan sellaista, mikä poikkeaa virallisesta mantrasta. Kuulemma tulee aika kiihkeää keskustelua. Siksi jotkut minua yv:llä lähestyneet kertoivat, että he ovat mieluummin hiljaa. Jatkavat omaa dieettiäänsä ja maailma saa maata miten makaa.
Olen kyllä pikkasen yllättynyt, että vielä vuonna 2017 Suomessa on tämmöistä...että esim. virallisia hoitosuosituksia ei kestä kyseenalaistaa vaikka muualla ne olisivat jo hyväksyttyjäkin?
Olen kyllä pikkasen yllättynyt, että vielä vuonna 2017 Suomessa on tämmöistä...että esim. virallisia hoitosuosituksia ei kestä kyseenalaistaa vaikka muualla ne olisivat jo hyväksyttyjäkin?