@Juha Kokkonen tai muu moderaattori.
tarvittaisiin tuomari asiaan missä käyttäjään kohdistetaan painavaa vaikuttamista. Mitä tulee viesti sisältöön. Siis kyllä tämä käyttäjään kohdistuva ajojahti lähti viesti sisällön kritisoimisesta.
Eli lyhyesti käyttäjät puhuvat minusta halventaen miten viestin, että suoraa haukkumista. Käyttäjät ottanut foorumipoliisin roolin ja kohdistavat kaiken viestinnän vain minuun.
asiat jotka painavat:
- Henkilökohtaiset loukkaukset ja hyökkäykset toista keskustelijaa kohtaan
- Trollaus, provosoiminen, saarnaaminen, propaganda
- Kiihotus kansanryhmää vastaan, halventava käyttäytyminen
käyttäjä / käyttäjät keskustelevat pelkästään minusta.
viestini sisältöä aletaan kommentoimaan voimakkaasti
#40 555 alkaen ja loppuu 40 572. Aikaisemminkin viestejäni arvostellaan. Jätän tuollaiset sikseen. Nyt ylitettiin raja minusta.
minulta vaaditaan pakonomaisesti vastauksia, painostetaan haukutaan. Viestin editointia tuomitaan vaikka asia on täysin normaalia, joita käyttäjät itse selvästi harrastaa myös. Minulta kielletään täysin normaalin keskusteluun liittyviä asioita. Ja käytetään näitäkin asoita minua vastaan.
Tällainen käyttäjään kohdistuva painostaminen ei ole OK.
Loppuosan viestit kiteyttää kaiken. Huomaa editoimisen määrä ja minulta se kielletään käyttäjän toimesta. Tai siis paheksutaan ja käytetään lyömäaseena minuun haukkumiseen.
Puhuu käyttäjien puolesta " tään on selvä tapaus" jopa uhkailu kortti nostetaan selvään viestiini, jossa minua haistatellaan joksikin kgb agentiksi.
tämä viestini osattiin kääntää uhkailuksi. Ei varmaan osanut arvata että modet osaa lopettaa kiusaamisen. Käytti tämänkin sanaparin voimakkaasti minua vastaan.
Tuntui että olen pelkkänä ottavana osapuolena. Koulukiusattu, jossa monta kiusaajaa kohdistaa energiansa vain yhteen.
Jos käyttäjän x viesti ei kiinnosta minua, sen voi jättää kommentoimatta. En minäkään lähde muiden viestejä arvostelemaan enkä haukkumaan käyttäjää, jonka viesti ei minua lämmitä.
EDIT: jännää että tuossa ylempänä #4119 juuri kritisoidaan linkkien kautta keskustelua mitä minulta tässä voimaakkasti vaaditaan. Minä käytän kuvaa viestini tukena tai muuta vaikka linkkiä riippuu asiasta. Jää kuulian päätettäväksi aina onko viesti luotettava ja miten se peilaa muihin lähteisiin. Minun ei pitäisi lähteä todistelemaan miksi käytin juuri näitä kuvia. No lyhyesti. toisesta saa kiinni että on työmaa toisesta jotain muuta. eli ydin on selvä lyhyesti ja ytimekkäästi. Käyttäjän ei tarvitse lähteä lähteitä selaamaan jos luottaa käyttäjän sisältöön. Jää käyttäjän itse päätettäväksi luottaa ei luota.