Aivan. Sopiikin ihmetellä, että miksi et reagoinut millään tavalla siihen, kun toinen käyttäjä syytti minua perusteettomasti ja virheellisesti kunnianloukkauksesta.
Mainitsin tästä tänään, harmillisesti sen jälkeen ylläpidon jäsen sanoi siirtyvänsä vesijäähdyttelyn pariin.
Viittaan siis tuohon Keskustelua foorumin linjauksista
Nämä on näitä linjavetoja.
Noniin, koska tämän keskustelun aihe on foorumin linjaukset ja nyt kun KR-ketjua ollaan avaamassa uudestaan niin reagoidaan.
Tässä yksi esimerkki minkätapaista keskustelua KR-ketjussa käydään koko ajan (ja nyt tähän ketjuun siirrettynä käydään) ja miten ylläpitoa pyydetään jatkuvasti puuttumaan keskusteluihin tavallisesti raporttien muodossa:
Eiväthän poliisitkaan halunneet kuin vastahakoisesti tutkia Oulun tapausta. Eivät oikein halua tehdä työtään, kun sille olisi suurin välttämätön tarve
Jokin lähde sille etteivät tutkintaa johtaneet poliisit halunneet tutkia lasten raiskauksia? Teit pienehkön virheen yksilöidessäsi ympäripyöreän kunnianloukkauksen henkilöihin tuolla tarkennuksella.
En ole missään väittänyt, että poliisi ei olisi halunnu mitenkään eikä milloinkaan tutkia Oulun tapausta. Sanoin, että vastahakoisesti ja viittasin sillä lähinnä tiettyihin julkisuudessa esiintyneisiin mahdollisiin puutteellisuuksiin.
Sinun väite kunnianloukkauksesta on herjaava ja virheellinen.
Edit: väitit siis minun väittäneeni, ettei poliisi olisi lainkaan tutkinut asiaa. Toteamukseni oli kuitenkin, että poliisin toiminnassa esiintyi vastahakoisuutta. Oliko menettelysi siis sitä kuuluisaa olkiukkoilua vai mitä?
Aivan. Sopiikin ihmetellä, että miksi et reagoinut millään tavalla siihen, kun toinen käyttäjä syytti minua perusteettomasti ja virheellisesti kunnianloukkauksesta.
Mainitsin tästä tänään, harmillisesti sen jälkeen ylläpidon jäsen sanoi siirtyvänsä vesijäähdyttelyn pariin.
Viittaan siis tuohon Keskustelua foorumin linjauksista
Nämä on näitä linjavetoja.
(viestejä lyhennetty oleellisiin osiin)
Kysytään yleisön mielipidettä, miten reagoisitte ja moderoisitte yllä olevaa.