Voi hyvänen aika.
”Otin epäillyn itse kiinni” - Oulun seksuaalirikosvyyhdin uhrin isän hurja tilitys!
"Tapaamispaikalle soitettiin poliisit, joille suunnitelma kerrottiin.
Isän mukaan poliisit eivät kuitenkaan ottaneet paikalle saapunutta miestä heti kiinni.
– Otimme sitten miehen kiinni itse."
En ollut tapahtumapaikalla, kuten et sinäkään. En ole missään perustanut toteamuksiani ulkoavaruudesta tulleeseen jumalalliseen faktojen faktaan.
Olen maininnut asian, koska mitään viitettä kirjoituksen ja uutisen paikkaansa pitämättömyydestä ei ole ilmennyt.
Mielestäni foorumipoliisin ominaisuudessa tapahtuneet syytökset ja riidanhaastamiset olivat täysin turhia. Myös tuollainen faktojen faktoista täysin turha nillittäminen on juuri tarpeetonta keskustelua keskustelusta. Pitäisi keskustella siitä, että mikäli asia todellakin on noin, miksi on niin jne.
Käyttäjää
@Stanley H. Tweedle lainatakseni "Tässäkin tapauksessa iso osa ongelmasta johtuu siitä, ettei ole ymmärretty tai tiedetty tarpeeksi, mutta lähdetty sotimaan sytytyslanka palaen." Juuri tämä on vastenmielistä.
Edit.
@JCSH epäitoivoista ja raukkamaista.
Edit 2. Käyttäjälle
@Sampsa kiitokset, ettei bannivasara heilunut ainakaan ensimmäisen sekunnin aikana. Suhtaudun siltä osin tulevaisuuteen pelonsekaisin tuntein.
Tuntuu siltä, että minua oksettaa. Lopetan nyt oikeasti tähän. Toistaiseksi.