Kanansiivet (Hot Wings/Buffalo Wings jne.)

Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 878
Tuli testattua tuota kehuttua Franksiä ja meni kyllä 1. sijalle. Törkeän hyvää :drool:

Ei ollenkaan liian etikkainen, vaan todella maukas kastike. Kannattaa ehdottomasti kokeilla. Poltto tulee aika paljon jäljessä.

Mistäs tätä saa? Ihan normaalista kaupasta vai tilattava jostain?
 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
2 442
Tuli kanssa testattua tuota franksia, kun sitä täällä kehuttiin. En ole viimeaikoina tottunut syömään tulista ruokaa, niin itselle tuo on liian hottia. Maultaankin Texas Pete ja siipiveikkojen soosi sopii enempi itselleni, kuin tuo.
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 927
Kokeilin joskus kehujen takia Franksia myös. Ei ollut sitten ollenkaan mun makuun. Vain joku Poppamiehen soosi oli huonompaa. Molemmat taisivat lentää roskikseen. Vai onko noita makuja useampia?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
385
Tuli kanssa testattua tuota franksia, kun sitä täällä kehuttiin. En ole viimeaikoina tottunut syömään tulista ruokaa, niin itselle tuo on liian hottia. Maultaankin Texas Pete ja siipiveikkojen soosi sopii enempi itselleni, kuin tuo.
Texas Pete on kyllä omasta mielestä tulisempaa kuin Frank's, joskaan ei mitenkään suurella marginaalilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 577
Se että tykkääkö Franksista on oma asiansa, mutta että liian tulista..?
Franksilla on myös pikkupulloissa exrahot versio ja siinä on mukavasti potkua miksata vähän soosin joukkoon.
 

Lassivv

Tukijäsen
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 780


Tällainen kastike tuli bongattua paikallisen Citymarketin hyllyltä ja tänään meni testiin uppopaistettujen Kariniemen siipien kanssa - varsin miellyttävä tuttavuus!
Kastiketta mainostetaan tulisena 4/5 mutta sellaista se ei mielestäni ole. Myöskin tulisuus on mielestäni mallia jälkipoltto, eli ei polta suuta heti kättelyssä kuten perinteiset Extra hot-siipikastikkeet. Myöskin maku vaikutti hieman hedelmäiseltä joka sopi yllättävän hyvin siipien kanssa. Liian suolaiseltakaan kastike ei maistunut, tässä on 2,95g (ymmärtääkseni 100g/100ml kohden?) kun esim Siipiweikkojen Hot Garlicissa 6,8g, Texas Petessä 5g.


Näillä näköjään myös miedompi "hedelmäisen pehmeä" kastikekin:

Joka tapauksessa tämä meni omiin suosikkeihini Franksin ja Sweet Baby Rayn ohelle ja etenkin tuo miedompi suolaus on se joka eroa muihin tekee.
Pitää tulla heittämään kiitokset vinkistä oli yksi päivä tullut paikalliseen cittariin tuota. Siipiveikkojen hottia ja Hanksin hottia siis tullut käytettyä, niin aivan loistava tuo Soosipoikien tuotos. Ihan erilainen kun Hanks/Siipiveikot ehdottomasti kokeilemisen arvoinen.

Air fryerilla on menty nyt kariniemen pakaste siivillä 9+9min 190c ja eipä ole tarvinnut enää miettiä mitään kikkoja valmistukseen, tuon parempia ei mielestäni ravintolassakaan saa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
2 442
Texas Pete on kyllä omasta mielestä tulisempaa kuin Frank's, joskaan ei mitenkään suurella marginaalilla.
Mediumina noita tullut syötä silloin kun syö. Eli tosi harvoin. Ehkä asia muuttuu nyt, kun on airfryer. Tulisuuteen tottuu tosi nopeasti kyllä, mutta ehkä maku oli se suurin tekijä, mikä ei itselle niinkään uponnut.

Täytyyhän sitä antaa toinen yritys, kun ainetta on vielä ja kokeille, että muuttuuko mielipide. Voihan siihen rinnalle ostaa peteä ja siippareiden kastiketta, niin on vertailukohtaa.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 745
Tuli testattua tänään rinnakkain Frank's ja Sweet Baby Ray's. Ovat maultaan suht lähellä toisiaan. Frank's on ehkä vähän kirpeämpi ja Ray's taas vähän tulisempi. Tykkäsin ehkä jopa enemmän tuosta Sweet Baby Raystä.
 
Liittynyt
28.02.2019
Viestejä
409
Tuli testattua tänään rinnakkain Frank's ja Sweet Baby Ray's. Ovat maultaan suht lähellä toisiaan. Frank's on ehkä vähän kirpeämpi ja Ray's taas vähän tulisempi. Tykkäsin ehkä jopa enemmän tuosta Sweet Baby Raystä.
Omaan makuun Sweet Baby Ray's:ssä maistuu etikka tai joku vastaava liikaa läpi.
Frank's ollut oma suosikki tähän asti maistetuista.
 
Liittynyt
16.04.2022
Viestejä
4
Tämmöisenä cayannen vihaajana siipimaailma on nykyisin synkkä paikka. Ennen oli sentäs Poppamiehen buffalo naga jolokian soosi.

Nykyisin ainut siedettävä on Kastikemestareiden pimeäpullo siipikastike.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 577
Tästä tuli oma suosikki. Ei löydy kyllä monesta kaupasta, lähinnä citymarketeista ja hintakin yli 7e. Maku hieman voinen eikä juurikaan etikkainen. Pieni tulisuus. Kannattaa kokeilla :thumbsup:
Ihan jees. Tosiaan voinen eikä etikkainen mikä on plussaa nykyään.
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
398
Mulle tuo oli hirveä pettymys, jotenkin semmoinen teollinen maku mikä häiritsi aivan hirvittävästi. Ehkä jotain voin kaltaista makua, mikä kaukana oikeasta voista.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
685
Parasta soossia oon saanut, kun oon sekoittanut kuvassa näkyviä aineksia. Siipiweikkojen mediumia vähän reippaammin, kuin tuota Buffaloa. Lisäksi valkosipulia, sekä pikkaisen esim hunajaa antamaan ripaus makeutta, sekä pyöristämään maut. Ja tietenkin voita.

Ja tuo edellä mainittu Hank’s Hot ei lähtenyt meilläkään lentoon. Siinä on joku outo teollisen halvan rasvasekoitteen maku omaan suuhun. Kokeilin sitä mediumina, ja otin vielä hotin, kun ajattelin siinä olevan vähemmän ikävää makua tuottavaa rasvasekoitetta, muttei sekään toiminut.
 

Liitteet

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 491
Eilen taas kaupassa raavin päätä, kun ei ole tarjolla kuin näitä ylisuolaisia etikkaliemiä. Poppamiehen lasipullossa tuottama Buffalo Wings -kastike oli ihan eri planeetalta kuin nämä, mutta lopettivat sen valmistamisen siinä vaiheessa kun laittoivat hynttyyt yhteen Siipiweikkojen kanssa. Tästä olen kirjoittanut vastaavan ahdistuksen myötä aiemminkin. Ehkä tuo sitten oli bisnesmielessä järkevää, mutta jotenkin tuntuu hassulta hylätä mainio tuote tuollaisen tusinapaskan edessä.

Soosipoikien kastikkeet ovat kivaa vaihtelua, mutta niitä ei saa omalta paikkakunnalta, eivätkä nekään täydellisiä ole.

Varmaan pitäisi alkaa kehittelemään jotain omaa kastiketta, niin saisi mitä ansaitsee, mutta se on loputon suo. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 577
Eilen taas kaupassa raavin päätä, kun ei ole tarjolla kuin näitä ylisuolaisia etikkaliemiä. Poppamiehen lasipullossa tuottama Buffalo Wings -kastike oli ihan eri planeetalta kuin nämä, mutta lopettivat sen valmistamisen siinä vaiheessa kun laittoivat hynttyyt yhteen Siipiweikkojen kanssa. Tästä olen kirjoittanut vastaavan ahdistuksen myötä aiemminkin. Ehkä tuo sitten oli bisnesmielessä järkevää, mutta jotenkin tuntuu hassulta hylätä mainio tuote tuollaisen tusinapaskan edessä.

Soosipoikien kastikkeet ovat kivaa vaihtelua, mutta niitä ei saa omalta paikkakunnalta, eivätkä nekään täydellisiä ole.

Varmaan pitäisi alkaa kehittelemään jotain omaa kastiketta, niin saisi mitä ansaitsee, mutta se on loputon suo. :D
Nusnus ei ollut lasipullossa vaan kullanvärisessä muovipullossa. Sitä oli mietoa, tulista ja Nagaa.


E: KORJAUS, on ollut myös lasipulossa!
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
929
Guuglasin noita Poppiksen Wings kastikkeita tuossa joku päivä, niin tukusta ilmeisesti myydään "ammattikeitiöille" ainakin mietoa:


Poppiksen sivuilta löytyy PDF esite, jossa myös Naga listattuna:



Saisikohan noita taas tavallinen kuolevainenkin pian jostain ostettua?
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 491
Nusnus ei ollut lasipullossa vaan kullanvärisessä muovipullossa. Sitä oli mietoa, tulista ja Nagaa.


E: KORJAUS, on ollut myös lasipulossa!
Tuo muovipullossa oleva tuli tosiaan hyllyille joksikin aikaa lasipullon jälkeen, mutta se ei ollut enää koostumukseltaan eikä maultaan samaa, vaikka Poppamiehen aspa sellaista väittikin. Tuo lasipullon kuva oli myös siinä aiemmassa postauksessa, johon linkitin.

Noita tuli ostettua aikanaan varmaan 30 pulloa, niin sanoisin että oli makunystyrät hierottu sen kanssa kohdalleen ja ero oli päivänselvä ja koostumuksessa eron havaitsi myös ihan silmämääräisesti.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
429
Tuo muovipullossa oleva tuli tosiaan hyllyille joksikin aikaa lasipullon jälkeen, mutta se ei ollut enää koostumukseltaan eikä maultaan samaa, vaikka Poppamiehen aspa sellaista väittikin. Tuo lasipullon kuva oli myös siinä aiemmassa postauksessa, johon linkitin.

Noita tuli ostettua aikanaan varmaan 30 pulloa, niin sanoisin että oli makunystyrät hierottu sen kanssa kohdalleen ja ero oli päivänselvä ja koostumuksessa eron havaitsi myös ihan silmämääräisesti.
Tuli tukusta joskus ostettua tuota naga jolokiaa 3L pönttö ja oli kyllä erittäin tulista, mutta maistuvaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 577
Tuo muovipullossa oleva tuli tosiaan hyllyille joksikin aikaa lasipullon jälkeen, mutta se ei ollut enää koostumukseltaan eikä maultaan samaa, vaikka Poppamiehen aspa sellaista väittikin. Tuo lasipullon kuva oli myös siinä aiemmassa postauksessa, johon linkitin.

Noita tuli ostettua aikanaan varmaan 30 pulloa, niin sanoisin että oli makunystyrät hierottu sen kanssa kohdalleen ja ero oli päivänselvä ja koostumuksessa eron havaitsi myös ihan silmämääräisesti.
No joo lasipulloista mulla ei ole kokemusta mutta itte diggasin tota muovipullo Nagaa. Mietokin meni maun puolesta mutta siihen piti heittää vähän Scorpionia völjyyn.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790
Testiin :p

IMG_20220711_170216.jpg

IMG_20220711_170230.jpg


E: ihan hyvän makuinen siipikastike. Ei kovin paksua, joten ei oikein tartu siipiin sillä tavalla kuin itse suosin. Extra hot on mielestäni aika mieto. Plussaa siis mausta.
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 491
Vuosien säätämisen/kehitystyön jälkeen olen päätynyt tällaiseen reseptiin. Voin ilmoitella jos ja kun joskus tarvitaan muutosta, mutta tällä hetkellä tämä on tässä lajissa parasta mitä tiedän. On rapeaa pintaa ja mehukasta sisältöä, eikä tarvitse grilliä jne. -->

Siipitaivas 2-3 henkilölle:
---------
2 pussia Hooks kypsät paneroidut siipipalat

1659027985712.png


Siipikastike:
Siipipojat Koukuttavan tulinen soosi + Siipiweikot HotWings Hot Garlic -siipikastike / noin 0,5dl molempia

Dippi:
1-2 dl Hellmans Real majoneesia
Mustapippurirouhetta
2 valkosipulin kynttä murskattuna
1 habanero murskattuna (tai oman maun mukaan jotain muuta chiliä)

Dipattavat:
2 Herkkumaan maustekurkkua suikaleina
1-2 Suippopaprikaa suikaleina
1 Kurkku suikaleina
2 Porkkanaa

Valmistus:

1.) Asettele siivet uunipellin päällä olevalle ritilälle (väliin leivinpaperi keräämään rasvat)
2.) Kuumenna siivet kiertoilmauunissa (230-250 astetta, noin 25min)
3.) Sekoita tässä välissä dippikastikkeen ainekset ja laita jääkaappiin odottamaan
4.) Ota kanat uunista ja anna levätä 10-15min (TÄRKEÄ, anna levätä! Ei kylmäksi saakka, mutta älä kuitenkaan syö suoraan uunista.)
5.) Kuumenna sekoitettu siipisoosi mikrossa (30-60s) ja kaada lautasilla olevien siipien päälle
6.) Dippaa siipisoosissa lilluvia kanoja valkosipulimajoneesiin ja napostele kasviksia kaveriksi
7.) Hörppää jotain hyvää kylmää olutta perään!
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
68
Onko täällä joku ostanut siipiweikkojen kastiketta ja ja kokeillut myös heidän homejuusto jauhe dippiä.onko tuo dippi kuinka homejuusto makuista kun ite en oikein pidä homejuudtosta?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 491
Onko täällä joku ostanut siipiweikkojen kastiketta ja ja kokeillut myös heidän homejuusto jauhe dippiä.onko tuo dippi kuinka homejuusto makuista kun ite en oikein pidä homejuudtosta?
Siipiweikkojen sooseista on keskustelua vaikka kuinka. Muuten ovat ihan siedettäviä, mutta aivan helvetin suolaisia. Valkosipuliversiossa on vähiten suolaa.

Heidän dipeistä en tiedä, mutta yleisesti ottaen dippi kannattaa tehdä itse ja varsinkin jos ei pidä homejuustosta, niin en nyt ihan hoksaa että miksi pitäisi ostaa valmista homejuustodippiä?
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
68
Siipiweikkojen sooseista on keskustelua vaikka kuinka. Muuten ovat ihan siedettäviä, mutta aivan helvetin suolaisia. Valkosipuliversiossa on vähiten suolaa.

Heidän dipeistä en tiedä, mutta yleisesti ottaen dippi kannattaa tehdä itse ja varsinkin jos ei pidä homejuustosta, niin en nyt ihan hoksaa että miksi pitäisi ostaa valmista homejuustodippiä?
Katsoin vaan siipiweikkojen tubesta missä puhetta ohimennen tuosta niin oli kokki sanonut että ei oikeastaan maistu sinihomejuustolta.tuota starter Kittiä katselin heidän verkkokaupassa
 

Ihime

Tukijäsen
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 247
Tuli ostettua nuita kariniemen pakaste siipiä kun oli tarjouksessa ja muistaakseni täällä joku kehunut niitä.
Iha kauheeta sontaa omaan makuun, ainoastaa hornetit taitaa hävitä nuille maussa :sick:. Airfryerillä paistelin.
Taidan vain pysyä perus naturelleissa ja välillä ihan lihatiskiltä löytyvistä tuoreista maustamattomista siivissä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 577
Tuli ostettua nuita kariniemen pakaste siipiä kun oli tarjouksessa ja muistaakseni täällä joku kehunut niitä.
Iha kauheeta sontaa omaan makuun, ainoastaa hornetit taitaa hävitä nuille maussa :sick:. Airfryerillä paistelin.
Taidan vain pysyä perus naturelleissa ja välillä ihan lihatiskiltä löytyvistä tuoreista maustamattomista siivissä.
Et puhu horneteista noin. Parhaita siipiä mitä on. Liekkisiivet on ihan hirveetä skeidaa eikä noi Kariniemen pakastetutkaan häävejä ollu. Hooksi kypsät menee juuri ja juuri. Muuten aina hornetteja.
 

Ihime

Tukijäsen
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 247
Et puhu horneteista noin. Parhaita siipiä mitä on. Liekkisiivet on ihan hirveetä skeidaa eikä noi Kariniemen pakastetutkaan häävejä ollu. Hooksi kypsät menee juuri ja juuri. Muuten aina hornetteja.
Joskus epätoivon hetkellä tulee ostettua hornetteja tai liekkisiipiä jos muuta ei ole ja yrittää pestä marinaadia poissa, mutta se maku jää aina vähän niihin. Ei vaan omaan suuhun istu maku, mutta eikö ne sano että makuasioista on paha kiistellä, mikä toiselle maistuu voi toiselle olla ihan kauen makuista.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 491
Tuli ostettua nuita kariniemen pakaste siipiä kun oli tarjouksessa ja muistaakseni täällä joku kehunut niitä.
Iha kauheeta sontaa omaan makuun, ainoastaa hornetit taitaa hävitä nuille maussa :sick:. Airfryerillä paistelin.
Taidan vain pysyä perus naturelleissa ja välillä ihan lihatiskiltä löytyvistä tuoreista maustamattomista siivissä.
En minä niissä muuten ole mitään suurempaa vikaa havainnut, mutta niissä ei ole juuri mitään syötävää. Hookin pussukoita olen ostanut viime aikoina ja hyväksi havainnut (sekä ne aiemmin mainitut paneroidut, että paneroimattomat).

Hornettien marinadista en minäkään pidä, eikä se saippuan maku lähde niistä edes pesemällä.
 
Liittynyt
21.03.2019
Viestejä
445
Et puhu horneteista noin. Parhaita siipiä mitä on. Liekkisiivet on ihan hirveetä skeidaa eikä noi Kariniemen pakastetutkaan häävejä ollu. Hooksi kypsät menee juuri ja juuri. Muuten aina hornetteja.
Vaimo tykkää horneteista kovasti ja minullekin ne menee kun laittaa jotain soosia lisäksi. Parhaat tulee kamadossa, mutta joskus teen helposti paistokasarissa kannen alla. Pitäs varmaan ostaa se airfraijeri, mutta kun on niin pieni keittiö....
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 577
Vaimo tykkää horneteista kovasti ja minullekin ne menee kun laittaa jotain soosia lisäksi. Parhaat tulee kamadossa, mutta joskus teen helposti paistokasarissa kannen alla. Pitäs varmaan ostaa se airfraijeri, mutta kun on niin pieni keittiö....
Joo kyllä niin on että hornetit parhaita. Niihin sekoittaa leivinjauhetta ennen uunitusta ja jos haluaa kunnon rapeutta niin maissitärkkelystä mukaan. Silloin ei kyllä kannata muita sooseja juuri lisäillä koska menee nopeasti mössöksi, mutta jos tykkää dippailla rapeita niin noin.
Itse suosin laiskana sitä että leivinjauhetta sekaan eikä pese sitä marinadia pois. Sitten uunitus ja kippoon sulaa voita ja paria eri soosia ja jokunen pisara Skorpionia ja ääntä kohden. Ja itse tykkään rapeista ja ylikypsistä siivistä. Liekkisiivistä en ole onnistunut sellaisia tekemään ja siinä se marinadi on kuvottava, sama kuin kaikki maailman marinadit. Horneteissa on sentään vähän erilainen joka mukavasti karamellisoituun pintaan uunissa.
 
Liittynyt
21.03.2019
Viestejä
445
Joo kyllä niin on että hornetit parhaita. Niihin sekoittaa leivinjauhetta ennen uunitusta ja jos haluaa kunnon rapeutta niin maissitärkkelystä mukaan. Silloin ei kyllä kannata muita sooseja juuri lisäillä koska menee nopeasti mössöksi, mutta jos tykkää dippailla rapeita niin noin.
Itse suosin laiskana sitä että leivinjauhetta sekaan eikä pese sitä marinadia pois. Sitten uunitus ja kippoon sulaa voita ja paria eri soosia ja jokunen pisara Skorpionia ja ääntä kohden. Ja itse tykkään rapeista ja ylikypsistä siivistä. Liekkisiivistä en ole onnistunut sellaisia tekemään ja siinä se marinadi on kuvottava, sama kuin kaikki maailman marinadit. Horneteissa on sentään vähän erilainen joka mukavasti karamellisoituun pintaan uunissa.
Eikö nuo sotke uunia? Itse en ole oikein uskaltanut uunittaa kun pelkään, että menee uuni törkyiseksi...
Liekkisiivet kerran kokeiltu eikä päässeet jatkoon. Silloin tällöin naturelleja ja jotain soosia, ne on mun suosikkeja. Vaimon mieliksi kuitenkin tulee aika usein tehtyä noita Hornetteja. Täällä Savossa on sanonta, että makuasioista ei voi muuta kuin kiistellä :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 577
Eikö nuo sotke uunia? Itse en ole oikein uskaltanut uunittaa kun pelkään, että menee uuni törkyiseksi...
Liekkisiivet kerran kokeiltu eikä päässeet jatkoon. Silloin tällöin naturelleja ja jotain soosia, ne on mun suosikkeja. Vaimon mieliksi kuitenkin tulee aika usein tehtyä noita Hornetteja. Täällä Savossa on sanonta, että makuasioista ei voi muuta kuin kiistellä :)
Ei ne mitää sotke. Ja jos sotkee niin sitten uuni siivotaan. Elämä on liian lyhyt tommosille pikkujutuille.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
139
Eikö nuo sotke uunia? Itse en ole oikein uskaltanut uunittaa kun pelkään, että menee uuni törkyiseksi...
Liekkisiivet kerran kokeiltu eikä päässeet jatkoon. Silloin tällöin naturelleja ja jotain soosia, ne on mun suosikkeja. Vaimon mieliksi kuitenkin tulee aika usein tehtyä noita Hornetteja. Täällä Savossa on sanonta, että makuasioista ei voi muuta kuin kiistellä :)
Itse laitan siivet uuniritilälle ja pelti alle johon taitelen foliosta suojan keräämään putoavan rasvan ja muut sotkut. Sitten tykitän grillivastuksella siivet kypsiksi ja tietysti käännän siivet pihdeilä välissä.
 
Liittynyt
21.03.2019
Viestejä
445
Itse laitan siivet uuniritilälle ja pelti alle johon taitelen foliosta suojan keräämään putoavan rasvan ja muut sotkut. Sitten tykitän grillivastuksella siivet kypsiksi ja tietysti käännän siivet pihdeilä välissä.
Joo noin naturellien kanssa, mutta hornetit ampuu marinaadia joka suuntaan....
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 577
Suosittelen tämmöisen hankkimaan. Oikein kätevä siipiä. kebabia tai muita tehtäessä joissa se rasva saisi valua pois.
Ainoo vaan että jos tykkää tehdä marinoituja siipiä niin ne tarttuu tohon ritilään ku paska junttilan tuvan seinään ja kaikki ihana rapea nahka jää siihen. Pellille vaan leivinpaperin kaa.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 873
Airfryer on kyllä näissä siipihommissa ihan ykköslaite kypsennykseen.
 
Liittynyt
21.03.2019
Viestejä
445
Suosittelen tämmöisen hankkimaan. Oikein kätevä siipiä. kebabia tai muita tehtäessä joissa se rasva saisi valua pois.
Juu tommosessa teen naturellit jos ei tule kamadossa tehtyä. Hornetit sitten kamadossa tai paistokasarissa kannen alla. Kai se täytyy se airfraijeri ostaa, vaikka on vähän pieni keittiö...
 
Liittynyt
24.10.2019
Viestejä
336
Juu tommosessa teen naturellit jos ei tule kamadossa tehtyä. Hornetit sitten kamadossa tai paistokasarissa kannen alla. Kai se täytyy se airfraijeri ostaa, vaikka on vähän pieni keittiö...
Mulla fryeri aina varastossa tai jossain pihalla lojuu, ja käytänkin sitä pihalla useimmiten. On niin helvetin ruma kapistus ettei sitä sisälle voi tuoda
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 767
Airfryer on kyllä näissä siipihommissa ihan ykköslaite kypsennykseen.
Juu tommosessa teen naturellit jos ei tule kamadossa tehtyä. Hornetit sitten kamadossa tai paistokasarissa kannen alla. Kai se täytyy se airfraijeri ostaa, vaikka on vähän pieni keittiö...
Itsekin tekisi vähän mieli hommata. En viitsisi vaan sijoittaa tommosia summia mitä noi Philpsit maksaa ja kauheesti vie pienestä keittiöstä tilaa.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 873
Kauneus on katsojan silmässä.

Usein teen tähän tyyliin ja välillä kokeilen itse leivittää panko- tai korppujauhoilla yms.

siivet.jpg
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
236 377
Viestejä
4 146 425
Jäsenet
70 245
Uusin jäsen
arkistoilija

Hinta.fi

Ylös Bottom