Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytyykö kokemuksia Innoairista tai Lämpötilamestareista pk-seudulta? Onko jälki ollut hyvää ja asiat menneet sujuvasti?
Joulukuussa tilasin Daikinin lämpötilamestarilta. Hyvin sujui kaikki. Oli ajallaan paikallaan ja asensi portaikkoon pumpun johon olin tehny ite tason. 3,5h asensi joten ei ollut hosuvaa työ.Löytyykö kokemuksia Innoairista tai Lämpötilamestareista pk-seudulta? Onko jälki ollut hyvää ja asiat menneet sujuvasti?
Tämähän se olisi. Ei näin. Ilpeistähän minä en mitään tiedä mutta tämä neuvo ei ole spesifi ilppeihin. Mikään muovikotelo ei kuulu olla ei-kiinnitysosastaan nojalla mihinkään. Kun on kyseessä moottorilaite, tämä on vielä oleellisempaa.voisiko tuoki aiheuttaa natinaa kun on kokoajan jännityksessä muovi osat.
JooTämähän se olisi. Ei näin. Ilpeistähän minä en mitään tiedä mutta tämä neuvo ei ole spesifi ilppeihin. Mikään muovikotelo ei kuulu olla ei-kiinnitysosastaan nojalla mihinkään. Kun on kyseessä moottorilaite, tämä on vielä oleellisempaa.
Jootäytyypä ottaa pistosaha kauniiseen käteen ja vetästä pienet palat ovilistasta irti jos natina loppuisi
Laitoin viestiä kyseiseen puljuun kans ja vastasivatkin jo että välittävät asian oikealle henkilölle ja palaavat asiaan.Varmaan näin pääsee vähimmällä vaivalla mutta itse kyllä kutsuisin asentajan takaisin tarkastelemaan työnsä jälkeäOletettavasti työn osuudesta kuitenkin maksoit hänelle niin olisi kiva että tehdään kunnolla loppuun saakka.
Tämän Posti toi tänään ja ukot kantoi talliin.Pistin tuon Sampan tänään tilaukseen. 1600e päälle toki väkisellä 69e, muistaakseni, toimituskulut.
Samoten pohdinnassa, että onko setin mukana tuleva seinäteline hyvä vai pitäisikö erikseen ostaa maa teline.