Ilmalämpöpumput eli ILPit

Löytyykö kokemuksia Innoairista tai Lämpötilamestareista pk-seudulta? Onko jälki ollut hyvää ja asiat menneet sujuvasti?

Löytyykö kokemuksia Innoairista tai Lämpötilamestareista pk-seudulta? Onko jälki ollut hyvää ja asiat menneet sujuvasti?
Joulukuussa tilasin Daikinin lämpötilamestarilta. Hyvin sujui kaikki. Oli ajallaan paikallaan ja asensi portaikkoon pumpun johon olin tehny ite tason. 3,5h asensi joten ei ollut hosuvaa työ.

Meille käytiin maanantaina asentamassa Toshiban Polar 35, laite toiminut muutet moitteetta mutta sisäyksikkö natisee jonkin verran, olisiko asennuksessa käyny joku virhe? Mietin kun asentaja laittoi sisäyksikön kiinnitystelinettä seinälle niin ei laittanut ollenkaan proppuja tms, pelkillä ruuveilla lastuseinään, voisiko olla että tuo pääsee tuossa jonku verran liikkumaan liikaa ja siksi natisee? Myös ovilista kinnaa oikealta puolelta pumppuun, meinasin alunperin että niitä saa kyllä leikata mutta asentaja sanoi että se siihen meni vaikka vähän vastaan pisti, voisiko tuoki aiheuttaa natinaa kun on kokoajan jännityksessä muovi osat.

Ohessa linkki videoon jossa natina kuuluu ja tuosta kinnaavasta ovenlistan kohdasta kuva.

voisiko tuoki aiheuttaa natinaa kun on kokoajan jännityksessä muovi osat.
Tämähän se olisi. Ei näin. Ilpeistähän minä en mitään tiedä mutta tämä neuvo ei ole spesifi ilppeihin. Mikään muovikotelo ei kuulu olla ei-kiinnitysosastaan nojalla mihinkään. Kun on kyseessä moottorilaite, tämä on vielä oleellisempaa.

Tämähän se olisi. Ei näin. Ilpeistähän minä en mitään tiedä mutta tämä neuvo ei ole spesifi ilppeihin. Mikään muovikotelo ei kuulu olla ei-kiinnitysosastaan nojalla mihinkään. Kun on kyseessä moottorilaite, tämä on vielä oleellisempaa.
Joo :hmm: täytyypä ottaa pistosaha kauniiseen käteen ja vetästä pienet palat ovilistasta irti jos natina loppuisi

Joo :hmm: täytyypä ottaa pistosaha kauniiseen käteen ja vetästä pienet palat ovilistasta irti jos natina loppuisi

Varmaan näin pääsee vähimmällä vaivalla mutta itse kyllä kutsuisin asentajan takaisin tarkastelemaan työnsä jälkeä :D Oletettavasti työn osuudesta kuitenkin maksoit hänelle niin olisi kiva että tehdään kunnolla loppuun saakka.

Varmaan näin pääsee vähimmällä vaivalla mutta itse kyllä kutsuisin asentajan takaisin tarkastelemaan työnsä jälkeä :D Oletettavasti työn osuudesta kuitenkin maksoit hänelle niin olisi kiva että tehdään kunnolla loppuun saakka.
Laitoin viestiä kyseiseen puljuun kans ja vastasivatkin jo että välittävät asian oikealle henkilölle ja palaavat asiaan.

Pistin tuon Sampan tänään tilaukseen. 1600e päälle toki väkisellä 69e, muistaakseni, toimituskulut.
Samoten pohdinnassa, että onko setin mukana tuleva seinäteline hyvä vai pitäisikö erikseen ostaa maa teline.
Tämän Posti toi tänään ja ukot kantoi talliin.
Asennus sovittu 25.3, olisivat aiemminkin tulleet mutta itsellä menoja.

Statistiikka

Viestiketjuista
270 187
Jäsenet
76 569
Uusin jäsen
p_keskitalo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom