Daikinissa on myös se säätilakompensaatio, jonka saa Onecta sovelluksesta valittua päälle. Nyt päivän maks -20 asteen pakkasella tuntuu toimivan hyvin (matalin lämpötilan korjaus). Takkapuita kyllä kului myös, mutta en osaa sanoa paljonko tuo 1981 takka sitten tuottaa lämpöä.
Se että kaikissa pumpuissa on lämpötilan mittaus vain sisäyksikössä taitaa olla joillekin ilp lämmittäjille pieni ongelma. HA varmaan voisi olla korjaava toimenpide, jos vaan osaamista löytyy paljon. Daikinin liittäminen HA:han kyllä onnistuu, on hieman työläs, mutta ei ollenkaan mahdoton. Esim juuri youtube ohjevideoiden avulla.
Perfera 40 N kyllä muutenkin ihan toimiva peli. Tuntuu että tehoa aika hyvin riittäisi.
Toki muutkin yrittää pysyä kehityksessä mukana. Pitäisi itse lukea ainakin tuosta pumpusta vähän lisätietoja. Fujitsu Airstage Nordic Masters.
Se että kaikissa pumpuissa on lämpötilan mittaus vain sisäyksikössä taitaa olla joillekin ilp lämmittäjille pieni ongelma. HA varmaan voisi olla korjaava toimenpide, jos vaan osaamista löytyy paljon. Daikinin liittäminen HA:han kyllä onnistuu, on hieman työläs, mutta ei ollenkaan mahdoton. Esim juuri youtube ohjevideoiden avulla.
Tuosta en kyllä tiedä, että saako jonkun muun pumpun liitettyä HA:han? Itse en luultavasti tule käyttämään HA:ta. Tuo asennus ihan kivaa puuhaa, mutta itsellä ei oikein ainakaan taidot riitä muuhun.Mitkä tulisivat foorumin raadin mielestä hopea- ja prossisijoille? Kaikkiin laitteisiinhan saa wifi:n ainakin lisäpalikkana ja kaikilla merkeillä taitaa olla omat pilvipalveluun pohjautuvat sovelluksensa, mutta millään niistä ei taida pystyä toteuttamaan automaatioita.
Perfera 40 N kyllä muutenkin ihan toimiva peli. Tuntuu että tehoa aika hyvin riittäisi.
Toki muutkin yrittää pysyä kehityksessä mukana. Pitäisi itse lukea ainakin tuosta pumpusta vähän lisätietoja. Fujitsu Airstage Nordic Masters.