Mulla on Gigantista ollut edelleen enimmäkseen hyviä kokemuksia. Nämä voivat olla tietysti myyjä- ja liikekohtaisia juttuja. Aika harvoin on mitään ylimääräistä viime aikoina tyrkytetty, ja jos on joku sähkösopimus-kamppis ollut menossa, on riittänyt että sanoo ettei kampanja kiinnosta. Sama toimii tuoteturvavakuutusten tarjoamisiin ym. Lähes kaikki tavara on myös ollut hyllyssä eikä myyjän kanssa tarvitse pienempien laitteiden ja ostosten hankkimiseksi asioida, ellei itse halua. Olen silti aika usein antanut myyjän kirjoittaa kuitin, koska sillä saan varmistettua saavani sähköpostikuitin ja se taas on helpompi hoitaa myyjän kanssa kuin kassalla. Tietämilleni fiksuille myyjille sallin tämän jo ihan siksi, että ehkä saavat sillä itselleen provikkaa. Olen siis myös antanut rekisteröidä itseni Gigantin järjestelmään. Tämän mahdollisesti Gigantille tuottama asiakasprofilointimahdollisuus on, varsinkin kun perushenkilötietojani (nimi, osoite, puhelinnumero, sähköposti) kummempaa tietosisältöä ei minusta ole rekisteröity, mielestäni varsin hyväksyttävissä oleva yksityisyyteni vähennys. Kuitenkin kun olen myös Facebookin palveluiden käyttäjä, ja omistin Android-puhelimen monta vuotta, niin ostoshistoriani Gigantissa yhdistettynä perustason henkilötietoihini on aika vähäistä profilointia ja Gigantin siitä saama mahdollinen rahallinen hyöty mitätön.
Powerin telkkarinkalibrointimainospuheet ovat kyllä ihan oma lukunsa.
Kodinkoneliikkeillä on tarkat seurannat kilpailijoiden hinnoitteluun. Kun yhdessä ketjussa on jotain tarjouksessa, sama tarjous tulee Giganttiin ja/tai Poweriin pikavauhtia. Verkkokauppa.com on tässä ihan mestari. Tuote maksaa tasan 0,10 e vähemmän kuin mitä on olennaisten kilpailijoiden halvin hinta, ellei ole jostain erityisen poikkeuksellisesta kamppiksesta kyse.
Powerin telkkarinkalibrointimainospuheet ovat kyllä ihan oma lukunsa.
Kodinkoneliikkeillä on tarkat seurannat kilpailijoiden hinnoitteluun. Kun yhdessä ketjussa on jotain tarjouksessa, sama tarjous tulee Giganttiin ja/tai Poweriin pikavauhtia. Verkkokauppa.com on tässä ihan mestari. Tuote maksaa tasan 0,10 e vähemmän kuin mitä on olennaisten kilpailijoiden halvin hinta, ellei ole jostain erityisen poikkeuksellisesta kamppiksesta kyse.