Gigantti yrittää huijata takuuasioissa. Takuuta 2 vuotta, jos kulunut hädin tuskin 6 kuukautta, ja moottori hajonnut. Viet tuotteen saman myymälän takuupalautukseen, jossa lipeväkielinen hyppyritukka-myyntiapina toteaa että vika johtuu normaalista kulumisesta, jolloin se ei kuulu takuun piiriin. Kun selitys ei kelvannut, myyntiapina kutsui paikan päälle toisen geelitukka-apinan, joka toisteli samaa mantraa ja korosti kyseessä ollaan "kampanjatuotteen", jolloin normaalit takuuehdot eivät luonnollisesti päde. Huoltoon olivat valmiina lähettämään, jos suostun hyväksymään 60 euron takuukorjausmaksun, ja sen lisäksi arvioidut huoltokustannukset, joiden hinta oli enemmän kuin tuotteen uusi hinta.
Yhteys maahantuojaan, ja reklamaatiota sähköpostilla valokuvien kera. Maahantuojalta soittivat jo samalla viikolla, kertoivat että moottorissa on selkeä vika ja kyseessä on ollut ongelmallinen tuote-erä (jota Gigantti kaupitteli luonnollisesti kampanjahintaan). Toimittivat uuden tuotteen veloituksetta viikon kuluessa. Kiittivät vielä reklamaatiosta, jonka tiedot saivat välitettyä valmistajan laadunvalvonnan puolella.
KUSETUS MAXIMUS GIGANTTI