Inventaarion vuoksiOsaako joku sanoa miksi Gigantit on kiinni tänään? Ei kait ole mikään erikoisempi päivä edes?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Inventaarion vuoksiOsaako joku sanoa miksi Gigantit on kiinni tänään? Ei kait ole mikään erikoisempi päivä edes?
Onhan tuo hintana muutenkin ihan tajuton, paremmassakin perustason läppärissä helposti 10% koneen hinnan päälle. Windowsissa taitaa olla automaattipäivitykset oletuksena käytössä eli vaatii heidän päässä työntekijän käynnistämään koneen verkkoyhteydellä ja kappas kun homma hoitaa ittensä. Ymmärtäisin jos tuo palvelu sisältäisi myös muut ajurit ja ohjelmistot, kuten näytönohjaimen ja/tai piirisarja-ajurit, mutta niitä tuskin siellä kaikki edes osaa päivittää.Ostin powerin outletista myymälädemona olleen w10 läppärin (halvin joka löytyi, menee sukulaiselle satunnaiseen nettiselailukäyttöön).
Kun hain läppärin, ilmoitettiin että koneeseen on asennettu päivitykset valmiiksi, ja että hinta olisi koneen hinta + 69e asennuksista. Kieltäydyin tästä asennuspalveluksen maksamisesta koska siitä ei oltu sovittu/ilmoitettu etukäteen. Tämän jälkeen tuli ehdotus että jos maksan puolet asennuspalvelusta, johon myöskin annoin kieltävän vastauksen.
Lopulta sovittiin että en maksa yhtään mitään tuosta asennuspalvelusta (myyjälle positiivinen palaute tästä). Varsinkin jos on Windows käyttöjärjestelmänä, tuo 69€ siitä että maksimissaan menet ja klikkaat windows updatea on aika kova etenkin tilanteessa jossa laitteen hinta on 270€.
Myyjä myös mainits, että jonkunverran noita menee puoleen hintaan juurikin siksi, että ennakkoon ei ilmoiteta sivustolla tuosta asennuspalvelusta. Nyt kun asiaa olen miettinyt, taitaa olla tarkoituksellista että tuota ei ilmoiteta. Vaikka saisivat tuosta tuon n. 35€/kone, on se kuitenkin kassavirtaa talon sisälle.
Palvelu on varmasti hyvä tietyille kohderyhmille, mutta mielestäni on väärin että tuo tehdään kysymättä ja yritetään laskuttaa automaattisesti ilman että siitä on sovittu.
Ikävän kuuloista touhua. Katteet on ilmeisesti niin alhaalla ja tulosvaatimukset korkealla, että yhtään keinoa kuluttajan rahojen viemiseksi ei jätetä käyttämättä. Ei yllättäisi yhtään jos tämä maksullinen asennuspalvelu sisältää lisäksi jotain free trial softa-asennuksia ketjun sopimuskumppaneiden valikoimista.Ostin powerin outletista myymälädemona olleen w10 läppärin (halvin joka löytyi, menee sukulaiselle satunnaiseen nettiselailukäyttöön).
Kun hain läppärin, ilmoitettiin että koneeseen on asennettu päivitykset valmiiksi, ja että hinta olisi koneen hinta + 69e asennuksista. Kieltäydyin tästä asennuspalveluksen maksamisesta koska siitä ei oltu sovittu/ilmoitettu etukäteen. Tämän jälkeen tuli ehdotus että jos maksan puolet asennuspalvelusta, johon myöskin annoin kieltävän vastauksen.
Lopulta sovittiin että en maksa yhtään mitään tuosta asennuspalvelusta (myyjälle positiivinen palaute tästä). Varsinkin jos on Windows käyttöjärjestelmänä, tuo 69€ siitä että maksimissaan menet ja klikkaat windows updatea on aika kova etenkin tilanteessa jossa laitteen hinta on 270€.
Myyjä myös mainits, että jonkunverran noita menee puoleen hintaan juurikin siksi, että ennakkoon ei ilmoiteta sivustolla tuosta asennuspalvelusta. Nyt kun asiaa olen miettinyt, taitaa olla tarkoituksellista että tuota ei ilmoiteta. Vaikka saisivat tuosta tuon n. 35€/kone, on se kuitenkin kassavirtaa talon sisälle.
Palvelu on varmasti hyvä tietyille kohderyhmille, mutta mielestäni on väärin että tuo tehdään kysymättä ja yritetään laskuttaa automaattisesti ilman että siitä on sovittu.
Asennuspalvelusta puhe ?Onhan tuo hintana muutenkin ihan tajuton, paremmassakin perustason läppärissä helposti 10% koneen hinnan päälle.
On kyllä härskiä toimintaa, ja mun mielestä tietokoneen kaltaisessa laitteessa, joka on kuitenkin erittäin henkilökohtainen laite kuten puhelin, niin mua henkilökohtaisesti hirvittäisi se, että joku on tehnyt sen koneen kanssa jotain mistä mä en tiedä.Ostin powerin outletista myymälädemona olleen w10 läppärin (halvin joka löytyi, menee sukulaiselle satunnaiseen nettiselailukäyttöön).
Kun hain läppärin, ilmoitettiin että koneeseen on asennettu päivitykset valmiiksi, ja että hinta olisi koneen hinta + 69e asennuksista. Kieltäydyin tästä asennuspalveluksen maksamisesta koska siitä ei oltu sovittu/ilmoitettu etukäteen. Tämän jälkeen tuli ehdotus että jos maksan puolet asennuspalvelusta, johon myöskin annoin kieltävän vastauksen.
Lopulta sovittiin että en maksa yhtään mitään tuosta asennuspalvelusta (myyjälle positiivinen palaute tästä). Varsinkin jos on Windows käyttöjärjestelmänä, tuo 69€ siitä että maksimissaan menet ja klikkaat windows updatea on aika kova etenkin tilanteessa jossa laitteen hinta on 270€.
Myyjä myös mainits, että jonkunverran noita menee puoleen hintaan juurikin siksi, että ennakkoon ei ilmoiteta sivustolla tuosta asennuspalvelusta. Nyt kun asiaa olen miettinyt, taitaa olla tarkoituksellista että tuota ei ilmoiteta. Vaikka saisivat tuosta tuon n. 35€/kone, on se kuitenkin kassavirtaa talon sisälle.
Palvelu on varmasti hyvä tietyille kohderyhmille, mutta mielestäni on väärin että tuo tehdään kysymättä ja yritetään laskuttaa automaattisesti ilman että siitä on sovittu.
d) Tuohi-kortista e) laitteen lisätakuusta/turvasta f) tietoturva- ja virustorjuntapaketista g) ...Sen sijaan kolmella edellisellä Gigantin reissulla tuotetta ei ole ollut hyllyssä vaan geelitukka on hakenut sen varastosta. Tämän jälkeen pitää mennä tietokoneelle tekemään kuitti ja sitten alkaa jankutus a) DNA:n puhelinliittymistä b) DNA:n nettiliittymistä c) kusetussähkösopimuksista
On ilmeisesti eroja eri liikkeissä.Powerissa on sentään se hyvä puoli että voit itse hakea hyllystä tuotteen ja kävellä sen kanssa kassalle ilman että kukaan häiritsee. Myyjä korkeintaan kysyy että "tarvitsetko apua" josta on helppo kieltäytyä.
Sen sijaan kolmella edellisellä Gigantin reissulla tuotetta ei ole ollut hyllyssä vaan geelitukka on hakenut sen varastosta. Tämän jälkeen pitää mennä tietokoneelle tekemään kuitti ja sitten alkaa jankutus a) DNA:n puhelinliittymistä b) DNA:n nettiliittymistä c) kusetussähkösopimuksista
Powerin myymälään mentäessä tarvitsee olla suurinpiirtein kyltti mukana jossa lukee
- ei, en liity MyPower
- ...
Jos iso firma profiloi asiakasta, niin asiakas ei ole se voittaja.Kaiken muun allekirjoitan, mutta en tota. Näkee takuutiedot netistä, ja saa bonusta/cashbackia. Just eilen ostin tietokonekotelon. 2.46e euroa jäi maksamaan. Toki myös tarkoittaa, että syydän tuonne rahaa, mutta hinnat on samat muualla ja Power on ainoa joka antaa bonusta. Ei ole vaikea valita mistä hakee. Lisäksi tohon MyPoweriin pystyy liittymään kotona.
Kehoitan kuluttajana kriittisempään ajatteluun, jos et maksa tuotteesta tai palvelusta, sinä olet se jota myydään.Kaiken muun allekirjoitan, mutta en tota. Näkee takuutiedot netistä, ja saa bonusta/cashbackia. Just eilen ostin tietokonekotelon. 2.46e euroa jäi maksamaan. Toki myös tarkoittaa, että syydän tuonne rahaa, mutta hinnat on samat muualla ja Power on ainoa joka antaa bonusta. Ei ole vaikea valita mistä hakee. Lisäksi tohon MyPoweriin pystyy liittymään kotona.
Toki jos S-bonus, plussakortit, lidl-pisteet yms. ei napostele muutenkaan, niin sitten kannattaa jättää väliin.
Herää kysymys että missä on se kuuluisa Powerin hintarobotti on..Kehoitan kuluttajana kriittisempään ajatteluun, jos et maksa tuotteesta tai palvelusta, sinä olet se jota myydään.
En tiedä mitä tietoja MyPower kerää mutta en ihmettelisi jos haluttaisiin tietää vaikka syntymäaika. Tuota jatkuvasti käyttämällä autat heitä rakentamaan tarkan profiilin, mitä ostat vanhemmille, lapsille, vaimolle, yms...
Tuo 5€/250€ bonus eli ns. jatkuva 2% cashbnack ei kovin kummoinen ole, ja Power tekee juuri tässä sen että oletuksena katsot heiltä + paniikki käyttää pisteet äkkiä, johon on joku 15pv aikaraja. Todennäköisesti pisteet jää käyttämättä.
Jos Power niin kovasti asiakkaita ajattelee, miksei takuuportaali voi olla ilman MyPower-ohjelmaa? Kuitit sähköpostiin? Ja montako kertaa niitä takuukuitteja tarvii.
Heitin hatusta muutamia tuotteita ja ajattelin vertailla onko Powerissa samat hinnat:
Samsung S21+ 5G puhelin, Proshop 899€, Power 1049€. Eroa 150€
Samsung S6 galaxy tab lite tabletti, Kärkkäinen 329€, Power 348€, eroa 19€
NOCTUA NH-D15 jäähy, Tietokonekauppa.fi 89€, Power 109,90€, eroa 20,9€
Nuo ostamalla powerista maksaa sulle 1506,9€ ja juu, saat cashback 30,1€ mutta jos olisit hankkinut tuotteet muualta, olisit säästänyt 150€+19€+20,9€ = 189,9€.
Poweria käyttämällä todellisuudessa siis menetit 189,9€-30,1€ cashback = 159,8€.
Herää kysymys että missä on se kuuluisa Powerin hintarobotti on..
Kehoitan kuluttajana kriittisempään ajatteluun, jos et maksa tuotteesta tai palvelusta, sinä olet se jota myydään.
En tiedä mitä tietoja MyPower kerää mutta en ihmettelisi jos haluttaisiin tietää vaikka syntymäaika. Tuota jatkuvasti käyttämällä autat heitä rakentamaan tarkan profiilin, mitä ostat vanhemmille, lapsille, vaimolle, yms...
Tuo 5€/250€ bonus eli ns. jatkuva 2% cashbnack ei kovin kummoinen ole, ja Power tekee juuri tässä sen että oletuksena katsot heiltä + paniikki käyttää pisteet äkkiä, johon on joku 15pv aikaraja. Todennäköisesti pisteet jää käyttämättä.
Jos Power niin kovasti asiakkaita ajattelee, miksei takuuportaali voi olla ilman MyPower-ohjelmaa? Kuitit sähköpostiin? Ja montako kertaa niitä takuukuitteja tarvii.
Heitin hatusta muutamia tuotteita ja ajattelin vertailla onko Powerissa samat hinnat:
Samsung S21+ 5G puhelin, Proshop 899€, Power 1049€. Eroa 150€
Samsung S6 galaxy tab lite tabletti, Kärkkäinen 329€, Power 348€, eroa 19€
NOCTUA NH-D15 jäähy, Tietokonekauppa.fi 89€, Power 109,90€, eroa 20,9€
Nuo ostamalla powerista maksaa sulle 1506,9€ ja juu, saat cashback 30,1€ mutta jos olisit hankkinut tuotteet muualta, olisit säästänyt 150€+19€+20,9€ = 189,9€.
Poweria käyttämällä todellisuudessa siis menetit 189,9€-30,1€ cashback = 159,8€.
No onhan toikin tietysti eräänlaista että että tilaa kortin ja ajaa sillä prossu kuumana kaksi kuukautta kryptoja ja sitten palauttaa sen.. pitääkin näköjään olla tarkkana että ei osta noista outleteista mitään jos ihmiset tollaista tekee.Ihan hyvidä diilejä powerissa on kyllä tänä vuonna ollut. Toki sieltä kallistakin tavaraa löytää. Yleensä kannattaa vähän katsella mistä saa kannattaa ostaa.
Lisäksi tuo 60p palautus on aika jees. Itse uskalsin aloittaa keväällä louhinnan sillä perusteella, että voin palauttaa jos koko homma jää kananlennoksi. Ilman poweria en välttämättä olisi päässyt peliin mukaan lainkaan. Ja ei niitä koneita en palauttanut, koska homma vieläkin on kannattavaa. 3080ti tuli ostettua pelikoneeseen @ 1700€, mutta kärkyin proshopin 3080ti arpajaisia ja sieltä onnisti niin pistin kortin takaisin.
Viime viikonloppuna tuolta sai tilattua 6600xt kortteja 530€/kpl eikä kappale rajoitusta. Toki miinuksena niiden toimitus kuun vaihteessa, mutta silti tuohon hintaan ja ilman kappalerajoituksia hieno homma.
Pisteille en oikein laske arvoa ne on lisäbonus vaikka niitä mukavasti on kertynytkin. Oliko niitä nyt 1-2 vuotta aikaa käyttää ettei ihan 15 päivän sisään tartte...
Okei olen mä kerran liikkeessäkin käynyt kun hain LG 48CX:n mitä näytti 1kpl hyllyssä olevan. No siinä olikin se kalibrointi tarra ja alkoi sen pakkomyyminen. Kun kerroin, että tulee tietokoneen näytöksi ja löytyy spyderin laite niin sitä alettiin haukkumaan ettei ole oikeaa kalibrointia. Repivät sitten kalibrointi tarran pois sillä välillä kun tv tuotiin lastauslaiturille. Siitä kokemuksesta jäi vähän paska maku.
Samoin kerran tilasin 8x pakettikoneet, mutta peruuttivat niistä 7kpl. Voi olla, että siellä luki 1kpl per asiakas![]()
No onhan toikin tietysti eräänlaista että että tilaa kortin ja ajaa sillä prossu kuumana kaksi kuukautta kryptoja ja sitten palauttaa sen.. pitääkin näköjään olla tarkkana että ei osta noista outleteista mitään jos ihmiset tollaista tekee.
Kehoitan kuluttajana kriittisempään ajatteluun, jos et maksa tuotteesta tai palvelusta, sinä olet se jota myydään.
En tiedä mitä tietoja MyPower kerää mutta en ihmettelisi jos haluttaisiin tietää vaikka syntymäaika. Tuota jatkuvasti käyttämällä autat heitä rakentamaan tarkan profiilin, mitä ostat vanhemmille, lapsille, vaimolle, yms...
Tuo 5€/250€ bonus eli ns. jatkuva 2% cashbnack ei kovin kummoinen ole, ja Power tekee juuri tässä sen että oletuksena katsot heiltä + paniikki käyttää pisteet äkkiä, johon on joku 15pv aikaraja. Todennäköisesti pisteet jää käyttämättä.
Jos Power niin kovasti asiakkaita ajattelee, miksei takuuportaali voi olla ilman MyPower-ohjelmaa? Kuitit sähköpostiin? Ja montako kertaa niitä takuukuitteja tarvii.
Heitin hatusta muutamia tuotteita ja ajattelin vertailla onko Powerissa samat hinnat:
Samsung S21+ 5G puhelin, Proshop 899€, Power 1049€. Eroa 150€
Samsung S6 galaxy tab lite tabletti, Kärkkäinen 329€, Power 348€, eroa 19€
NOCTUA NH-D15 jäähy, Tietokonekauppa.fi 89€, Power 109,90€, eroa 20,9€
Nuo ostamalla powerista maksaa sulle 1506,9€ ja juu, saat cashback 30,1€ mutta jos olisit hankkinut tuotteet muualta, olisit säästänyt 150€+19€+20,9€ = 189,9€.
Poweria käyttämällä todellisuudessa siis menetit 189,9€-30,1€ cashback = 159,8€.
En kyllä itse käyttäisi hetkeäkään konetta, jossa on windows valmiiksi asennettuna ja sitä on sörkkinyt joku asiakas ja myyjä myymälässä. Itse vetäisin kovon sileäksi ja uusi puhdas asennus alle.Ostin powerin outletista myymälädemona olleen w10 läppärin (halvin joka löytyi, menee sukulaiselle satunnaiseen nettiselailukäyttöön).
Kun hain läppärin, ilmoitettiin että koneeseen on asennettu päivitykset valmiiksi, ja että hinta olisi koneen hinta + 69e asennuksista. Kieltäydyin tästä asennuspalveluksen maksamisesta koska siitä ei oltu sovittu/ilmoitettu etukäteen. Tämän jälkeen tuli ehdotus että jos maksan puolet asennuspalvelusta, johon myöskin annoin kieltävän vastauksen.
Lopulta sovittiin että en maksa yhtään mitään tuosta asennuspalvelusta (myyjälle positiivinen palaute tästä). Varsinkin jos on Windows käyttöjärjestelmänä, tuo 69€ siitä että maksimissaan menet ja klikkaat windows updatea on aika kova etenkin tilanteessa jossa laitteen hinta on 270€.
Myyjä myös mainits, että jonkunverran noita menee puoleen hintaan juurikin siksi, että ennakkoon ei ilmoiteta sivustolla tuosta asennuspalvelusta. Nyt kun asiaa olen miettinyt, taitaa olla tarkoituksellista että tuota ei ilmoiteta. Vaikka saisivat tuosta tuon n. 35€/kone, on se kuitenkin kassavirtaa talon sisälle.
Palvelu on varmasti hyvä tietyille kohderyhmille, mutta mielestäni on väärin että tuo tehdään kysymättä ja yritetään laskuttaa automaattisesti ilman että siitä on sovittu.
Juuri näin. Voi olla vaikka mainerisofta taustalla piilossa.En kyllä itse käyttäisi hetkeäkään konetta, jossa on windows valmiiksi asennettuna ja sitä on sörkkinyt joku asiakas ja myyjä myymälässä. Itse vetäisin kovon sileäksi ja uusi puhdas asennus alle.
Niin, pahimmillaan.. Ensikertalaiselta ja "emmätienny" -asenteella sakko ehkä prosentin tuosta joten riskinottokin kannattaisi. Ja tuskin itse firma tuota tekisi vaan joku yksittäinen duunari jolle paska valuisi kun selviäisi että joku olisi viritellyt omiaan asennuspakettiin.Nykyisillä GDPR-säädöksillä väitän kyllä, että firmat eivät todellakaan laita satunnaisen kuluttajan tietokoneeseen mitään tuollaisia. Sakot pahimmillaan 4% konsernin liikevaihdosta, jollain Gigantilla tuo olisi yli 200 miljoonaa euroa.
Jos netistä tilasit niin voit palauttaa ja saada rahat takaisin. Jos et halua rahoja takaisin niin kauppa voi lähettää tuotteen korjaukseen, uuden antamisen sijaan.Netraudasta tilattu Bluetooth kaiutin. Haettu torstaina postista lounaalla. Töiden jälkeen illalla kokeilin niin mitkään napit ei toimi. Samana iltana lähetetty reklamaatio. Volyymi, valot. Eq jne.
Nyt haluaavat että laitan sen maahantuojalle korjattavaksi, mutta eihän tämä nyt näin voi mennä. En halua korjattua missä kestää ties miten pitkään vaan tilaamani uuden toimivan tuotteen.
14 päivän palautus ja vaihtooikeus vielä on joten meinasin vaatia uutta tuotetta tai kaupan purkua.
Vai mitä sanoo io tech raati voiko myyjäliike vaatia että se korjataan?
Tähän asti olluthyvä tuuri niin ei ole tullut valmiiksi rikkinäistä vielä vastaan.
En kyllä itse käyttäisi hetkeäkään konetta, jossa on windows valmiiksi asennettuna ja sitä on sörkkinyt joku asiakas ja myyjä myymälässä. Itse vetäisin kovon sileäksi ja uusi puhdas asennus alle.
Jos netistä tilasit niin voit palauttaa ja saada rahat takaisin. Jos et halua rahoja takaisin niin kauppa voi lähettää tuotteen korjaukseen, uuden antamisen sijaan.
Nykyisillä GDPR-säädöksillä väitän kyllä, että firmat eivät todellakaan laita satunnaisen kuluttajan tietokoneeseen mitään tuollaisia. Sakot pahimmillaan 4% konsernin liikevaihdosta, jollain Gigantilla tuo olisi yli 200 miljoonaa euroa.
Netraudasta tilattu Bluetooth kaiutin. Haettu torstaina postista lounaalla. Töiden jälkeen illalla kokeilin niin mitkään napit ei toimi. Samana iltana lähetetty reklamaatio. Volyymi, valot. Eq jne.
Nyt haluaavat että laitan sen maahantuojalle korjattavaksi, mutta eihän tämä nyt näin voi mennä. En halua korjattua missä kestää ties miten pitkään vaan tilaamani uuden toimivan tuotteen.
14 päivän palautus ja vaihtooikeus vielä on joten meinasin vaatia uutta tuotetta tai kaupan purkua.
Vai mitä sanoo io tech raati voiko myyjäliike vaatia että se korjataan?
Tähän asti olluthyvä tuuri niin ei ole tullut valmiiksi rikkinäistä vielä vastaan.
Mielestäni kätevää etsiä sieltä tiettyä tuotetta itselle sopivasta myymälästä. Itse olen joskus jotain ostanut outletista ja saanut hintaa tingattua.Gigantin outlet tarjonta on näköjään jalkautunut torin puolelle. Kuka noita palautustuotteita noilla hinnoilla ostaa? Pikaisesti vilkaisin kiinnostavampien tuotteiden osalta vähä hintatasoa niin elektroniikan osalta sai kyl tehtaanmuoveissakin edullisemmin jostain muualta samaisen tuotteen kun tuolta Outletista..
Aika tuuhea skenaario, että Gigantin myyjät asentelisivat mitään softia sinne. Tai Gigantti tai muu liike edes ylipäätään.
Kyseessä oli myymälän demokone.Aika tuuhea skenaario, että Gigantin myyjät asentelisivat mitään softia sinne. Tai Gigantti tai muu liike edes ylipäätään.
Nuo nollaa ne aina ensin. Sitte "asentavat" vasta päivitykset yms, jos asentavatKyseessä oli myymälän demokone.
Mutta mistäs asiakkaana tiedät, että näin on tehty, jos lisäksi jotain päivityksiä asenneltu?Nuo nollaa ne aina ensin. Sitte "asentavat" vasta päivitykset yms, jos asentavat![]()
Eikös tuo Winkun oma virustorjunta tai kenties viisaan ostajan itse asentama F-Secure tms. huomaisi pahimmat haittaohjelmat? Tuskin pahantahtoinenkaan myyjä tai koneen ex-käyttäjä kuitenkaan mitään virustutkien ulkopuolelle jäävää agenttitason softaa tulevan random-asiakkaan koneeseen alkaisi virittää. Ymmärrän tietysti että luottoahan se aina kysyy ottaa omaan käyttöön valmiiksi asennettu tai jo aiemmin käytössä ollut kone.
Se oli väite, mutta tarinassa jäi ilmaan se oliko kuitenkaan niin. (jos puhe siitä tapauksessa missä asiakas oli iltapäivä lehdessä meuhkannut)Olihan jossain gigantin uutena myydyssä telkkarissakin pornoa täynnä koko sivuhistoria.
Ei kovinkaan todennäköistä toki, mutta mahdollisuus on aina olemassa. Eikä muutenkaan 95% ostajista tarvitse mitään 69€ maksavaa windowspäivitystä, kun sen voi tehdä parilla hiirenklikkauksella ja maksaa 0€.
No ei se virustorjunta voi mitään tehdä jos softa asennetaan ennen virustorjuntaohjelmistoa. Virustorjuntasoftan ajaminen saastuneessa koneessa onkin jo liian myöhäistä.Eikös tuo Winkun oma virustorjunta tai kenties viisaan ostajan itse asentama F-Secure tms. huomaisi pahimmat haittaohjelmat? Tuskin pahantahtoinenkaan myyjä tai koneen ex-käyttäjä kuitenkaan mitään virustutkien ulkopuolelle jäävää agenttitason softaa tulevan random-asiakkaan koneeseen alkaisi virittää. Ymmärrän tietysti että luottoahan se aina kysyy ottaa omaan käyttöön valmiiksi asennettu tai jo aiemmin käytössä ollut kone.
Virustorjuntasofta voi tehdä, parhaimillaan jopa poistaaNo ei se virustorjunta voi mitään tehdä jos softa asennetaan ennen virustorjuntaohjelmistoa. Virustorjuntasoftan ajaminen saastuneessa koneessa onkin jo liian myöhäistä.
Myös puhelin on keksitty....tai käy liikkeessä perumassa.Mitenköhän gigantin tapauksessa tilauksen peruminen onnistuisi. Tilattuna siis isolle kodinkoneelle kotiinkuljetus. Toimitusaika todella pitkä ja nyt black fridayna tuli paljon parempi tarjous niin tilasin eri laitteen. Chatti on kuitenkin aina niin täynnä että edes jonoon ei pääse. Ainoa keino lienee sitten vaan odotella että kotiinkuljetus tulee ja olla avaamatta ovea tms? Tämä tietysti vähän ikävää kuljettajalle, gigantille ja itsellenikin, mutta ei liene oikein muita vaihtoehtoja? En kuitenkaan viitsisi ottaa tuota vastaankaan vaikka toki palautusoikeushan on, mutta aika työlästä sitten palauttaa. Vai voiko nettitilauksia peruuttaa esim. myymälässä? Kellään kokemuksia tällaisesta?
On kyllä typerä systeemi ettei voi olla vaan "peru tilaus" nappia tuolla nettisivuilla.
Niin tätähän siis kysyin että voiko liikkeessä perua. Mutta tulin liikkeeseen ja onnistui peruminen hienosti ja ihan kassalla ilman jonoa.Myös puhelin on keksitty....tai käy liikkeessä perumassa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.