Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kenelläkään kokemusta, onko parempi laittaa viestiä Verkkokaupalle ja toivoa että joskus vastaavat/soittavat takaisinn vai kustannusteokkaampaa soittaa heidän maksulliseen asiakaspalveluun?
Toki näin, muttakun pitäisi saada nopeita vastauksia.Sähköposti on paras, niin jää ainakin todisteet, jos jotain on luvattu.
Toki näin, muttakun pitäisi saada nopeita vastauksia.
Outlet palautusaika on 14vrk
Siis kuka keksi outlet?
Ostit käytetyn tuotteen, mikä yllättäen olikin käytetty? Jos et ole tyytyväinen niin palauta kauppaan. Outlet-tuotteilla on kuntoluokitukset.Olisiko tässävaiheessa paras lähettää drone takaisin Verkkokauppaan, vai yrittää neuvotella kompensaatiosta?
Ei ollut mitään kuntoluokitusta, piti olla uusi kopteriOstit käytetyn tuotteen, mikä yllättäen olikin käytetty? Jos et ole tyytyväinen niin palauta kauppaan. Outlet-tuotteilla on kuntoluokitukset.
Turha tähän on tuhlata kenenkään aikaa.
Minkä perusteella piti olla uusi kopteri?Ei ollut mitään kuntoluokitusta, piti olla uusi kopteri
Ei ollut mitään kuntoluokitusta, piti olla uusi kopteri
![]()
Missä lukee että outlet tuote? Itse en sitä tiennyt ennenkuin paperissa toimituksen yhteydessä tuli lappu.Minkä perusteella piti olla uusi kopteri?
Mikä oli outlet-tuotteen kuntoluokka? Kuntoluokka lukee tuotesivulla.
![]()
Jos se on ollut B/C/D, niin asia on mennyt niin kuin pitikin. Kyseessä käytetty tuote, missä voi olla käytön jälkiä. Ainoastaan A-luokan pitäisi olla ns. "priimaa".
Kait sä nyt itse tiedät mitä olet tilannut? Outlet-tuotteissa lukee Outlet, josta pitäisi nyt jo hölmöimmänkin ymmärtää että tuote on käytetty. Lisäksi jokaisen Outlet-tuotteen kohdalla on kyseisen tuotteen kuntoluokitus.
Eli alkuperäiseen kysymykseesi vastaten, ei mitään. Palauta kopteri jos et kelpuuta laitetta.
Lukiko minun tilauksessa Outlet? NOTKait sä nyt itse tiedät mitä olet tilannut? Outlet-tuotteissa lukee Outlet, josta pitäisi nyt jo hölmöimmänkin ymmärtää että tuote on käytetty. Lisäksi jokaisen Outlet-tuotteen kohdalla on kyseisen tuotteen kuntoluokitus ja maininta outlet-tuotteesta:
![]()
Eli alkuperäiseen kysymykseesi vastaten, ei mitään. Palauta kopteri jos et kelpuuta laitetta.
Niin, tiesin ostaneeni outletisa kun avasin paketin ja siinä paperissa niin luki, netissä sitä ei lukenut. Ei missään tilausvahvistuksessa lue että outlet tuote. Eikä nytkään tilatuissa tuotteissa tuotteissa lue että outlet tuotteen olisin ostanut.Sitähän me emme voi tietää, kun ei ole tarjolla minkään sortin todistetta asiasta. Kaikissa outletin kautta myydyissä tuotteissa lukee nuo tiedot. Itse mainitsit Outletin palautusajasta joten oletettavaa on että olet ostanut tuotteen outletista.
Jos epähuomiossa et ole lukenut tuotetietoja, on hyvin vaikeaa syyttää Verkkokauppaa oikeastaan mistään. Palauta laite ja osta sitten iskemätön outletin ulkopuolelta sillä 400 euron hintalapulla.
Sulle linkitettiin outlet tarjous, tiedän kun itse meinasin tilata mutta kerkesit ensin. Ja siinä luki kuntoluokitus B.
Laitappa seSulle linkitettiin outlet tarjous, tiedän kun itse meinasin tilata mutta kerkesit ensin. Ja siinä luki kuntoluokitus B.
Odotan neuvottelua Verkkokaupan kanssa, kukaan ei mitään isoja virheitä tehnyt. Katsotaan mihin päädytäänVoi luoja tätä vänkäystä. Kuten sanottu jo useaan kertaan, joko A) pidä tuote ja niele virheesi tai B) palauta tuote ja osta sitten iskemätön täydellä hinnalla.
Odotan neuvottelua Verkkokaupan kanssa, kukaan ei mitään isoja virheitä tehnyt. Katsotaan mihin päädytään(Yhteydenottopyyntö lähetetty) (Sanoisin että uusi propelipaketti ja akku, niin en lähetä takaisin)
Yksittäiskappaleet myydään outletissa pois uuden 2 version myötä, missään ei sanottu että käytettyjä, vaan vanha 1 versio myydään pois.
Jep, VK myy käyttämättömät poistotuotteet enemmän tai vähemmän alennuksella ja 'Poistotuote' leimalla. Ei missään outlet osastolla, joka on vain käytetyille. Kyllä nyt on vain käpy käynyt ostajalla.Kannattaa suosiolla varautua siihen, että aspa vain naurahtaa vaatimuksille ja toteaa ei kiitos. Sen verran selkeä tapaus kyseessä.
Itsekin puhut, että tuote on Outletista myyty. Siellä Outletissa myydään juurikin asiakaspalautuksia.
Uutena dronena möivät, mutta joku outlet asiakas saa dronenNo Verkkokaupan puolelta ei missää nimessä olisi ollut järkevää lähteä "hyvittämään" asiakkaan omasta huolimattomuudesta tapahtunutta "vahinkoa" millään akkupaketilla ja vaihtopropelleilla. Sinulla on lakisääteinen 14 vuorokauden palautusaika tuotteelle.
Ei jestas sentään, että voi olla hankala asia.
Uutena dronena möivät, mutta joku outlet asiakas saa dronen
En tiedä onko tässä pelottavinta se, että perseillään taas verkkokauppojen ilmaisilla palautusoikeuksilla, jotka kaikki asiakkaat maksavat hinnoissa yhteisvastuullisesti eikä voida myöntää omaa virhettään vai se, että ko. henkilö alkaa lennättämään jotain dronea ihmisten ilmoilla.
Verkkokauppa.com ainaki lähettää postiauton hakemaan ison tuotteen ihan ilmaiseksi kun kyseessä on asiakaspalautus.Älä nouda sitä ennen kuin olet saanut yhteyden Gigantiin ja sieltä toimintaohjeet.
Ei pääse Gigantin asiakaspalveluun sitten millään. Ei chatti eikä puhelimeen.
Olisi tulossa 50" telkkari matkahuollolla. Miten tuollaisen ison kotiinkuljetuspaketin palautus menee normisti? Onko se mahdollista palauttaa ihan normaalisti postin/matkahuollon kautta? Onko järkevää jättää paketti noutamatta?
Dronejankkaus sikseen, mutta toivottavasti tämä kommentti liittyi vain siihen. Eihän sopimusehtojen puitteissa tapahtuva palauttaminen ole ikinä perseilyä. Päinvastoin. Melko paljon tullut ostettua ja palautettua elektroniikkaa viimeisen vuoden aikana. Loistavaa että kilpailu on tuonut kuluttajille sellaisia vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia. Yhteisvastuullisesti-termin käyttö hintoihin viitaten on aika omituinen olettamus kuluttajaelektroniikan kaupassa. Kauniisti sanottuna. Hintakilpailussa ei yksikään kauppa pärjää vaikka amazonille ja tää palautusoikeus on kuitenkin tuossa todellisuudessa aika hyvä kilpailuvaltti täällä sijaitseville toimijoille. Omasta näkökulmastani nämä palautusoikeudet (erityisesti ne pitkät vapaaehtoiset palautusoikeudet) onkin niitä harvoja keinoja rimpuilla ahneita hintarobotteja ja monia muita kauppaketjujen metkuja vastaan.En tiedä onko tässä pelottavinta se, että perseillään taas verkkokauppojen ilmaisilla palautusoikeuksilla, jotka kaikki asiakkaat maksavat hinnoissa yhteisvastuullisesti...
Ei ole mitään ilmaista palautusoikeutta. Verkkokauppa voisi periä asiapalautuksista maksun jos haluaisi. Mutta on ilmeisesti kannattavampaa sallia ilmaiset palautukset.
Dronejankkaus sikseen, mutta toivottavasti tämä kommentti liittyi vain siihen. Eihän sopimusehtojen puitteissa tapahtuva palauttaminen ole ikinä perseilyä. Päinvastoin. Melko paljon tullut ostettua ja palautettua elektroniikkaa viimeisen vuoden aikana. Loistavaa että kilpailu on tuonut kuluttajille sellaisia vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia. Yhteisvastuullisesti-termin käyttö hintoihin viitaten on aika omituinen olettamus kuluttajaelektroniikan kaupassa. Kauniisti sanottuna. Hintakilpailussa ei yksikään kauppa pärjää vaikka amazonille ja tää palautusoikeus on kuitenkin tuossa todellisuudessa aika hyvä kilpailuvaltti täällä sijaitseville toimijoille. Omasta näkökulmastani nämä palautusoikeudet (erityisesti ne pitkät vapaaehtoiset palautusoikeudet) onkin niitä harvoja keinoja rimpuilla ahneita hintarobotteja ja monia muita kauppaketjujen metkuja vastaan.
Lisätään nyt vielä että ikinä en tee ostosta "en mä kuitenkaan tätä pidä lopullisesti" periaatteella. Tai osta jotain mihin ei olisi varaa. Useimmiten kuitenkin pidän aika todennäköisenä että saatan palauttaa tuotteen jos hyviä tarjouksia jostain vastaavasta härvelistä tulee palautusaikana. Usein on tullutkin. Tuli muuten ekaa kertaa jotenkin syyllinen olo (aiheetta toki) kun black fridayna palautin tabletin Poweriin ja vastaanottaja etsi naarmuja valoa vasten aina välillä minuun vilkaisten. Palautukseenhan ei tarvitse kertoa mitään syytä, mutta kyllä ne sen epäsuorasti siinä kysyyvät samalla kun tarkastavat kunnon ja yrittävät saada asiakkaan vielä harkitsemaan palautusta tai ottamalla riihikuivan käteisen sijasta jonkun lahjakortin![]()