Hain viikko sitten tietokoneen Giganttista sekä vastamelukuulokkeet Raision Verkkokauppa.comista. Sieltä tarttui mukaan myös iPhone 12.
Muutama päivä myöhemmin palautin puhelimen, lauantaina n. klo 18:54(sulkivat klo 19:00), ja kaikki kävi kuin tanssi. Olin ulkona liikkeestä muutamissa minuuteissa ja palautusmaksu oli tililläni aikaisin seuraavana maanantaiaamuna.
Eilen palautin tietokoneen Giganttiin. Kaikki kävi kivuttomasti, kun näytin iPhonesta mm. sen, että poistin sen koneen iCloud-tililtäni. Tyhjensin koneen siinä, mutta ottivat silti noin 30-40€ "tyhjennysmaksua", koska joutuvat tsekkaamaan sen vielä. Ihme rahastusta minusta. Kaikki laitteethan he joutuvat tarkastamaan, että laittaisivat nämä suoraan hintoihinsa, ettei tartte erikseen rokottaa palautuksen yhteydessä. Tämä pieni muotoseikka närästi, muuten ei muuta, kuin - myös VK:ssa käyttämäni - Debitkortti koneeseen ja "Voi mennä pari pankkipäivää, että näkyy.", tänään on se toinen päivä, mutta kello löi vasta kahdeksan aamulla, joten ei näy vielä.
Ainakin Raision Verkkokauppa.comissa olen siis saanut erittäin hyvää palvelua sekä ostaessani, että palauttaessani.
Giganttista sen verran vielä, että ostoreissulla minua juoksutti väärään paikkaan yksi palikka myymälästä, kun hain netin kautta varaamaani konetta maksaakseni sen. Tämä tiputtaa arvosanan asiakaspalvelun osalta pykälän alemmas, mitä VK.comissa.