- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 5 536
Ota fyysiset tulosteet mukaan näistä verkkokaupan asiakasoikeuksista KKV:n sivuilta ja istu siellä myymälässä niin kauan, että joku suomea ymmärtävä saapuu paikalle.
Tarkensin tuota edeltävää viestiäni. En itseasiassa osaa sanoa, että onko Powerin väärässä oleminen lopulta kumminkaan niin täysi selviö tässä tilanteessa. Kauppa ei ole tapahtunut etämyynnin määritelmän mukaisesti kokonaan etänä vaan se on viety maksutapahtuman yhteydessä loppuun vasta myymälässä. Selvemmät nämä määritelmät kyllä saisivat näissä olla ja en sinänsä yhtään ihmettele, että asiakaskaan ei huomaa ajatella tällaista seikkaa. Eikä tosin kaupoillakaan tunnu olevan sen kummempaa halua tuoda näkyvämmin asiakkaan tietoon, että myymälävaraukset eivät välttämättä olekaan etämyyntiä.Tällöin Power joutuu käyttämään selvittelyyn Kuluttajaviraston kanssa omaa miestyövoimaa ja kun kerran laki sanoo yhtä ja Power toista. Lienee selviö että Power tuossa toiseksi jää.
En lähtisi tekemään tuon Trustpilotin pohjalta suurempia päätelmiä yrityksistä. Gigantilla on tuolla arvosana 1.3/5, joten se menee varmaan vielä nopeammin nurin? Vastaavasti varmaan foorumin kritisoiduimmalla firmalla CDON:lla on arvosana 4.0/5.Onhan noi powerin ongelmat jo sitä tasoa, että varmaan seuraavana konkkaan hakeutuva ketju:
![]()
Power sai maininnan "Välttävä" arvosanalla 1,9 / 5 Trustpilotissa
Oletko samaa mieltä yrityksen Power TrustScoresta? Kerro mielipiteesi tänään ja katso, mitä 1326 muuta asiakasta ovat jo sanoneet.fi.trustpilot.com