Sulle linkitettiin outlet tarjous, tiedän kun itse meinasin tilata mutta kerkesit ensin. Ja siinä luki kuntoluokitus B.
Hyvä huomio, kaikesta sitä jaksetaan vängätä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Sulle linkitettiin outlet tarjous, tiedän kun itse meinasin tilata mutta kerkesit ensin. Ja siinä luki kuntoluokitus B.
Laitappa seSulle linkitettiin outlet tarjous, tiedän kun itse meinasin tilata mutta kerkesit ensin. Ja siinä luki kuntoluokitus B.
Odotan neuvottelua Verkkokaupan kanssa, kukaan ei mitään isoja virheitä tehnyt. Katsotaan mihin päädytään (Yhteydenottopyyntö lähetetty) (Sanoisin että uusi propelipaketti ja akku, niin en lähetä takaisin)Voi luoja tätä vänkäystä. Kuten sanottu jo useaan kertaan, joko A) pidä tuote ja niele virheesi tai B) palauta tuote ja osta sitten iskemätön täydellä hinnalla.
Odotan neuvottelua Verkkokaupan kanssa, kukaan ei mitään isoja virheitä tehnyt. Katsotaan mihin päädytään (Yhteydenottopyyntö lähetetty) (Sanoisin että uusi propelipaketti ja akku, niin en lähetä takaisin)
Yksittäiskappaleet myydään outletissa pois uuden 2 version myötä, missään ei sanottu että käytettyjä, vaan vanha 1 versio myydään pois.
Jep, VK myy käyttämättömät poistotuotteet enemmän tai vähemmän alennuksella ja 'Poistotuote' leimalla. Ei missään outlet osastolla, joka on vain käytetyille. Kyllä nyt on vain käpy käynyt ostajalla.Kannattaa suosiolla varautua siihen, että aspa vain naurahtaa vaatimuksille ja toteaa ei kiitos. Sen verran selkeä tapaus kyseessä.
Itsekin puhut, että tuote on Outletista myyty. Siellä Outletissa myydään juurikin asiakaspalautuksia.
Uutena dronena möivät, mutta joku outlet asiakas saa dronenNo Verkkokaupan puolelta ei missää nimessä olisi ollut järkevää lähteä "hyvittämään" asiakkaan omasta huolimattomuudesta tapahtunutta "vahinkoa" millään akkupaketilla ja vaihtopropelleilla. Sinulla on lakisääteinen 14 vuorokauden palautusaika tuotteelle.
Ei jestas sentään, että voi olla hankala asia.
Uutena dronena möivät, mutta joku outlet asiakas saa dronen
En tiedä onko tässä pelottavinta se, että perseillään taas verkkokauppojen ilmaisilla palautusoikeuksilla, jotka kaikki asiakkaat maksavat hinnoissa yhteisvastuullisesti eikä voida myöntää omaa virhettään vai se, että ko. henkilö alkaa lennättämään jotain dronea ihmisten ilmoilla.
Verkkokauppa.com ainaki lähettää postiauton hakemaan ison tuotteen ihan ilmaiseksi kun kyseessä on asiakaspalautus.Älä nouda sitä ennen kuin olet saanut yhteyden Gigantiin ja sieltä toimintaohjeet.
Ei pääse Gigantin asiakaspalveluun sitten millään. Ei chatti eikä puhelimeen.
Olisi tulossa 50" telkkari matkahuollolla. Miten tuollaisen ison kotiinkuljetuspaketin palautus menee normisti? Onko se mahdollista palauttaa ihan normaalisti postin/matkahuollon kautta? Onko järkevää jättää paketti noutamatta?
Dronejankkaus sikseen, mutta toivottavasti tämä kommentti liittyi vain siihen. Eihän sopimusehtojen puitteissa tapahtuva palauttaminen ole ikinä perseilyä. Päinvastoin. Melko paljon tullut ostettua ja palautettua elektroniikkaa viimeisen vuoden aikana. Loistavaa että kilpailu on tuonut kuluttajille sellaisia vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia. Yhteisvastuullisesti-termin käyttö hintoihin viitaten on aika omituinen olettamus kuluttajaelektroniikan kaupassa. Kauniisti sanottuna. Hintakilpailussa ei yksikään kauppa pärjää vaikka amazonille ja tää palautusoikeus on kuitenkin tuossa todellisuudessa aika hyvä kilpailuvaltti täällä sijaitseville toimijoille. Omasta näkökulmastani nämä palautusoikeudet (erityisesti ne pitkät vapaaehtoiset palautusoikeudet) onkin niitä harvoja keinoja rimpuilla ahneita hintarobotteja ja monia muita kauppaketjujen metkuja vastaan.En tiedä onko tässä pelottavinta se, että perseillään taas verkkokauppojen ilmaisilla palautusoikeuksilla, jotka kaikki asiakkaat maksavat hinnoissa yhteisvastuullisesti...
Ei ole mitään ilmaista palautusoikeutta. Verkkokauppa voisi periä asiapalautuksista maksun jos haluaisi. Mutta on ilmeisesti kannattavampaa sallia ilmaiset palautukset.
Dronejankkaus sikseen, mutta toivottavasti tämä kommentti liittyi vain siihen. Eihän sopimusehtojen puitteissa tapahtuva palauttaminen ole ikinä perseilyä. Päinvastoin. Melko paljon tullut ostettua ja palautettua elektroniikkaa viimeisen vuoden aikana. Loistavaa että kilpailu on tuonut kuluttajille sellaisia vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia. Yhteisvastuullisesti-termin käyttö hintoihin viitaten on aika omituinen olettamus kuluttajaelektroniikan kaupassa. Kauniisti sanottuna. Hintakilpailussa ei yksikään kauppa pärjää vaikka amazonille ja tää palautusoikeus on kuitenkin tuossa todellisuudessa aika hyvä kilpailuvaltti täällä sijaitseville toimijoille. Omasta näkökulmastani nämä palautusoikeudet (erityisesti ne pitkät vapaaehtoiset palautusoikeudet) onkin niitä harvoja keinoja rimpuilla ahneita hintarobotteja ja monia muita kauppaketjujen metkuja vastaan.
Lisätään nyt vielä että ikinä en tee ostosta "en mä kuitenkaan tätä pidä lopullisesti" periaatteella. Tai osta jotain mihin ei olisi varaa. Useimmiten kuitenkin pidän aika todennäköisenä että saatan palauttaa tuotteen jos hyviä tarjouksia jostain vastaavasta härvelistä tulee palautusaikana. Usein on tullutkin. Tuli muuten ekaa kertaa jotenkin syyllinen olo (aiheetta toki) kun black fridayna palautin tabletin Poweriin ja vastaanottaja etsi naarmuja valoa vasten aina välillä minuun vilkaisten. Palautukseenhan ei tarvitse kertoa mitään syytä, mutta kyllä ne sen epäsuorasti siinä kysyyvät samalla kun tarkastavat kunnon ja yrittävät saada asiakkaan vielä harkitsemaan palautusta tai ottamalla riihikuivan käteisen sijasta jonkun lahjakortin
Eiköhän se syy ole siinä, ku nykyään Virolainen pulju ja taitaa lähetellä tavaratkin sieltäpäin, sekä toiminta ollut viime aikoina erittäin surkeaa...Millaisia kokemuksia HH aspasta löytyy? Kannattaako lähteä kompensaatiota neuvottelemaan vai suoraan palauttaa ja tilata muualta?
Verkkiksellä on nyt 65 päivän palautusoikeus varmaan joulun takia. Näin ainakin omassa BF-tarjouksesta ostetussa emossa.oliko se nyt parhaimmillaan 32 päivää Verkkiksellä
Ei kaikki viestit nyt liity sinun drone tapaukseen.Oliko sieltä saanut ko dronen edukkaammin?
Eiköhän se syy ole siinä, ku nykyään Virolainen pulju ja taitaa lähetellä tavaratkin sieltäpäin, sekä toiminta ollut viime aikoina erittäin surkeaa...
Kyllähän tuolla niiden sivuilla on palautusohjeistus, eli eiköhän sinne kannata ottaa yhteyttä ja kysellä jatkosta. Toivottavasti edes saat rahat takaisin.Virolaisomistukseen siirtyneen Hobby Hallin asiakkaat suivaantuivat – Näin suosikkikauppa perustelee ongelmia
Verkkokauppa on kerännyt palautetta erityisesti viivästyneistä rahanpalautuksista, asiakaspalvelun puutteesta ja tuotteiden kunnosta.www.iltalehti.fi
hobbyhall.fi
www.hobbyhall.fi
24.11. tilasin verkkokaupasta tuotteen, joka oli varastossa. Tilausvahvistus tuli muistaakseni heti. Seuraavana päivänä tuli kuitti tilauksesta. En muista saaneeni erillistä viestiä paketin lähtemisestä tai seurantakoodista. Tänään hain paketin. Oli lähetetty postnordilla eli ei tullut postisovellukseen automaattisesti.Onkos muilla miten lähtenyt Gigantin tilauksia liikenteeseen viime aikoina? Itsellä on ny viikko sit tehty tilaus ja edelleen "Käsittelyssä" (kyseistä tuotetta edelleen myydään ja varastossa 100+ sivun mukaan) ja mitään ei näy edes OmaPosti palvelussakaan, taikka ollut mitään kommunikaatiota asian suhteen.
Oli vaan hyvä tarjous, niin nappasin, mutta en uskonut että nyt näin pitkään menee edes tuotteen lähetyksessä...
Just ku pääsin valittamaan, niin tuli äsken sähköpostia, että paketti lähdössä (Posti pakettina pitäs tulla, koska sen valitsin), mutta kun minulla on 2 tilausta tällä hetkellä, niin en tiedä kumpi se niistä on (sähköpostissa ainoastaan lähetyskoodi, ei mitään tietoa itse tilauksesta).24.11. tilasin verkkokaupasta tuotteen, joka oli varastossa. Tilausvahvistus tuli muistaakseni heti. Seuraavana päivänä tuli kuitti tilauksesta. En muista saaneeni erillistä viestiä paketin lähtemisestä tai seurantakoodista. Tänään hain paketin. Oli lähetetty postnordilla eli ei tullut postisovellukseen automaattisesti.
Onkos muilla miten lähtenyt Gigantin tilauksia liikenteeseen viime aikoina? Itsellä on ny viikko sit tehty tilaus ja edelleen "Käsittelyssä" (kyseistä tuotetta edelleen myydään ja varastossa 100+ sivun mukaan) ja mitään ei näy edes OmaPosti palvelussakaan, taikka ollut mitään kommunikaatiota asian suhteen.
Oli vaan hyvä tarjous, niin nappasin, mutta en uskonut että nyt näin pitkään menee edes tuotteen lähetyksessä...
Onkos muilla miten lähtenyt Gigantin tilauksia liikenteeseen viime aikoina? Itsellä on ny viikko sit tehty tilaus ja edelleen "Käsittelyssä" (kyseistä tuotetta edelleen myydään ja varastossa 100+ sivun mukaan) ja mitään ei näy edes OmaPosti palvelussakaan, taikka ollut mitään kommunikaatiota asian suhteen.
Oli vaan hyvä tarjous, niin nappasin, mutta en uskonut että nyt näin pitkään menee edes tuotteen lähetyksessä...
Omalla kohdalla tuo 26.11 tehty tilaus oli ilmaisilla postikuluilla (salainen koodi joka toimi vielä) ja tuo toinen sitten 30.11, jossa postikulut. Nyt tosiaan viime yönä sitten tuli postia, että tuote toimitettu, mutta minullakin edelleen lukee sivuilla tuo "Tilaus vastaanotettu" molempien kohdalla, eikä "Käsittelyssä" niinkuin aiemmin virheellisesti mainitsin. Sähköpostissa ei myöskään ole kuin tuo Bring tracking koodi, eli Ruotsista lähtenyt ja saa ny odotella että se tänne Suomen puolelle rekisteröityy sitten joskus ja lienee saa sitten sen Postin koodin, jolla seurata. Eikä mitään hajua, kumpi tuote se on, vai ovatko osanneet yhdistää samaan...25.11 tehty tilaus tuli eilen, mutta 26.11 tehty tilaus on tilassa "tilaus vastaanotettu", vaikka tavaraa näyttää olevan varastossa.
Gigantin tilausseuranta on surkeaVoikohan Gigantilta käydä liikkeestä hakemassa tuotteen jonka on tilannut, kyseessä BF tarjoustuote joten en voi tilata uudestaan tuolla samalla hinnalla. Olis vaan kiva saada ne pikku hiljaa kun ei tiedä milloinka lähettävät, yli viikon nyt ollut tilaus vastaanotettu tilassa.
Ostin yli vuosi sitten verkkokauppa.comista tietokonelisäosan jossa 12 kk takuu. Meni rikki 15 kk aikana, no minä menin tiskille ja sain rahatkin takaisin, kun ei ollut vastaavaa.
Hienoa palvelua täytyy sanoa.
Verkkokauppa toimi lain vaatimalla tavalla, en näe minkä vuoksi siitä pitäisi erityistä kiitosta antaa.
Koska takuu ei ollut voimassa olisi myyjä voinut vähentää käyttöhyötynä korvauksesta osan pois.. tässä tapauksessa ehkä 30-50% ja edelleen olisi toimittu kuluttajalainsäädännön määräämän virhevastuun mukaisesti.