Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Sulle linkitettiin outlet tarjous, tiedän kun itse meinasin tilata mutta kerkesit ensin. Ja siinä luki kuntoluokitus B.
1606903612463.png


Hyvä huomio, kaikesta sitä jaksetaan vängätä.
 
Eli onko tässä nyt klassinen "minulla on oikeus!" tapaus, jossa asiakas ostaa omasta mielestään väärän tuotteen ja ensimmäisenä on sitten mielessä kompensaatio myyjäliikkeen osalta?
 
Yksittäiskappaleet myydään outletissa pois uuden 2 version myötä, missään ei sanottu että käytettyjä, vaan vanha 1 versio myydään pois.
Outle.png
 
Missään siellä sivustolla ei sanottu että myydään pois 2 version tieltä vaan että myydään asiakaspalautus tuotteita.
 
Voi luoja tätä vänkäystä. Kuten sanottu jo useaan kertaan, joko A) pidä tuote ja niele virheesi tai B) palauta tuote ja osta sitten iskemätön täydellä hinnalla.
 
Voi luoja tätä vänkäystä. Kuten sanottu jo useaan kertaan, joko A) pidä tuote ja niele virheesi tai B) palauta tuote ja osta sitten iskemätön täydellä hinnalla.
Odotan neuvottelua Verkkokaupan kanssa, kukaan ei mitään isoja virheitä tehnyt. Katsotaan mihin päädytään :) (Yhteydenottopyyntö lähetetty) (Sanoisin että uusi propelipaketti ja akku, niin en lähetä takaisin)
 
Odotan neuvottelua Verkkokaupan kanssa, kukaan ei mitään isoja virheitä tehnyt. Katsotaan mihin päädytään :) (Yhteydenottopyyntö lähetetty) (Sanoisin että uusi propelipaketti ja akku, niin en lähetä takaisin)

Kannattaa suosiolla varautua siihen, että aspa vain naurahtaa vaatimuksille ja toteaa ei kiitos. Sen verran selkeä tapaus kyseessä.

Yksittäiskappaleet myydään outletissa pois uuden 2 version myötä, missään ei sanottu että käytettyjä, vaan vanha 1 versio myydään pois.

Itsekin puhut, että tuote on myyty yksittäiskappaleena Verkkiksen Outletista. Siellä myydään nimenomaan asiakaspalautuksia ja näytekappaleita eikä uusia tuotteita.

Suora lainaus tuolta Outletista: "Yksittäiskappaleet ovat kuntotarkastettuja ja myyntikuntoisia Outlet-tuotteita, usein palautettuja, jotka myydään entistäkin halvempaan hintaan. Tuotteet myydään siinä kunnossa kuin ne ovat. Yksittäiskappaleiden palautusoikeus on 14 päivää ja niille annetaan vähintään 6 kuukauden toimivuustakuu."

Kerran hinnan perusteella tuote on C tai D luokkaa, niin kunto on juuri sitä mitä kuntokuvauksessa sanotaan: Outlet - Kuntoluokat. Kannattaa lukea mitä on ostamassa ennenkuin ostaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaa suosiolla varautua siihen, että aspa vain naurahtaa vaatimuksille ja toteaa ei kiitos. Sen verran selkeä tapaus kyseessä.

Itsekin puhut, että tuote on Outletista myyty. Siellä Outletissa myydään juurikin asiakaspalautuksia.
Jep, VK myy käyttämättömät poistotuotteet enemmän tai vähemmän alennuksella ja 'Poistotuote' leimalla. Ei missään outlet osastolla, joka on vain käytetyille. Kyllä nyt on vain käpy käynyt ostajalla.

Tässä vaikka hyvä esimerkki poistotuotteesta :) Pokémon Sword -peli, Switch 54,90
 
Minulla Powerin "outlet" tilaus meni hienosti. Tein varauksen tuotteeseen maanantaina klo. 9.00. Vahvistuksessa luki, että noutoilmoituksen pitäisi tulla 2h kuluessa. Ei alkanut kuulumaan, niin chatin kautta selvittelyä.
Paljastui, että tilaus oli jäänyt "looppiin" , mutta ottavat liikkeestä yhteyttä kun homma selviää.
Klo.15 sainkin soiton liikkeestä, että tilaus löytynyt ja "tervetuloa hakemaan". Ei muuta kuin lapset mukaan ja noutohommiin 35km päässä olevaan liikkeeseen. Matkan puolivälissä sainkin tekstiviestin, että "tuote on loppunut, tervetuloa tutustumaan vaihtoehtoisiin tuotteisiin". Tässä vaiheessa iski pieni ihmetys päälle, ajelin auton levikkeelle ja aloin selvittämään asiaa. Taas chattiin (en löytänyt puhelinnumeroa mihinkään) ja sieltä laitettiin yhteydenottopyyntö liikkeeseen "menee hetki, niin soittavat". Levikkeen lähellä oli onneksi leikkipaikka, jossa leikittiin tunti, mutta mitään ei kuulunut liikkeestä. Pakkasin porukan autoon ja ajettiin takaisin kotia. Illan aikana ostin vastaavan tuotteen muualta, vähän kalliimmalla mutta paremmalla palvelulla. Ja Power ei ole vieläkään ottanut yhteyttä asian tiimoilta. Loistavaa palvelua!
 
Verkkokaupalta tuli vastaus, tuotteen voit palauttaa....
Näin siis tapahtukoon.
Ei ollenkaan mietintää mikä olisi molemminpuolisesti järkevää.

Miia näin päätti Verkkokaupassa

Tilaan Amazon.de seuraavan dronen
 
Viimeksi muokattu:
No Verkkokaupan puolelta ei missää nimessä olisi ollut järkevää lähteä "hyvittämään" asiakkaan omasta huolimattomuudesta tapahtunutta "vahinkoa" millään akkupaketilla ja vaihtopropelleilla. Sinulla on lakisääteinen 14 vuorokauden palautusaika tuotteelle.

Ei jestas sentään, että voi olla hankala asia.
 
No Verkkokaupan puolelta ei missää nimessä olisi ollut järkevää lähteä "hyvittämään" asiakkaan omasta huolimattomuudesta tapahtunutta "vahinkoa" millään akkupaketilla ja vaihtopropelleilla. Sinulla on lakisääteinen 14 vuorokauden palautusaika tuotteelle.

Ei jestas sentään, että voi olla hankala asia.
Uutena dronena möivät, mutta joku outlet asiakas saa dronen
 
En tiedä onko tässä pelottavinta se, että perseillään taas verkkokauppojen ilmaisilla palautusoikeuksilla, jotka kaikki asiakkaat maksavat hinnoissa yhteisvastuullisesti eikä voida myöntää omaa virhettään vai se, että ko. henkilö alkaa lennättämään jotain dronea ihmisten ilmoilla.
 
kukaan teistä ei osaa lukea. yllättävän hyvät hermot ollut asianomaisella.
 
En tiedä onko tässä pelottavinta se, että perseillään taas verkkokauppojen ilmaisilla palautusoikeuksilla, jotka kaikki asiakkaat maksavat hinnoissa yhteisvastuullisesti eikä voida myöntää omaa virhettään vai se, että ko. henkilö alkaa lennättämään jotain dronea ihmisten ilmoilla.

Ei ole mitään ilmaista palautusoikeutta. Verkkokauppa voisi periä asiapalautuksista maksun jos haluaisi. Mutta on ilmeisesti kannattavampaa sallia ilmaiset palautukset.
 
Juu ja jatkot siitä seuraavasta dronen palautusrubasta sitten johokin muuhun ketjuun, kiitos.

Esim. tuonne:

 
Ei pääse Gigantin asiakaspalveluun sitten millään. Ei chatti eikä puhelimeen.

Olisi tulossa 50" telkkari matkahuollolla. Miten tuollaisen ison kotiinkuljetuspaketin palautus menee normisti? Onko se mahdollista palauttaa ihan normaalisti postin/matkahuollon kautta? Onko järkevää jättää paketti noutamatta?
 
Älä nouda sitä ennen kuin olet saanut yhteyden Gigantiin ja sieltä toimintaohjeet.
 
Ei pääse Gigantin asiakaspalveluun sitten millään. Ei chatti eikä puhelimeen.

Olisi tulossa 50" telkkari matkahuollolla. Miten tuollaisen ison kotiinkuljetuspaketin palautus menee normisti? Onko se mahdollista palauttaa ihan normaalisti postin/matkahuollon kautta? Onko järkevää jättää paketti noutamatta?

Vihdoin sain jonkun langan päästä. Palvelija vaikutti olevan vähän kujalla. Aluksi neuvoi viemään lähimpään Giganttiin. Sitten kyselin lisää, niin meni itse kysymään joltain kollegalta ja sen jälkeen neuvoi olemaan ottamatta pakettia vastaan. Katsotaan miten käy.
 
En tiedä onko tässä pelottavinta se, että perseillään taas verkkokauppojen ilmaisilla palautusoikeuksilla, jotka kaikki asiakkaat maksavat hinnoissa yhteisvastuullisesti...
Dronejankkaus sikseen, mutta toivottavasti tämä kommentti liittyi vain siihen. Eihän sopimusehtojen puitteissa tapahtuva palauttaminen ole ikinä perseilyä. Päinvastoin. Melko paljon tullut ostettua ja palautettua elektroniikkaa viimeisen vuoden aikana. Loistavaa että kilpailu on tuonut kuluttajille sellaisia vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia. Yhteisvastuullisesti-termin käyttö hintoihin viitaten on aika omituinen olettamus kuluttajaelektroniikan kaupassa. Kauniisti sanottuna. Hintakilpailussa ei yksikään kauppa pärjää vaikka amazonille ja tää palautusoikeus on kuitenkin tuossa todellisuudessa aika hyvä kilpailuvaltti täällä sijaitseville toimijoille. Omasta näkökulmastani nämä palautusoikeudet (erityisesti ne pitkät vapaaehtoiset palautusoikeudet) onkin niitä harvoja keinoja rimpuilla ahneita hintarobotteja ja monia muita kauppaketjujen metkuja vastaan.

Lisätään nyt vielä että ikinä en tee ostosta "en mä kuitenkaan tätä pidä lopullisesti" periaatteella. Tai osta jotain mihin ei olisi varaa. Useimmiten kuitenkin pidän aika todennäköisenä että saatan palauttaa tuotteen jos hyviä tarjouksia jostain vastaavasta härvelistä tulee palautusaikana. Usein on tullutkin. Tuli muuten ekaa kertaa jotenkin syyllinen olo (aiheetta toki) kun black fridayna palautin tabletin Poweriin ja vastaanottaja etsi naarmuja valoa vasten aina välillä minuun vilkaisten. Palautukseenhan ei tarvitse kertoa mitään syytä, mutta kyllä ne sen epäsuorasti siinä kysyyvät samalla kun tarkastavat kunnon ja yrittävät saada asiakkaan vielä harkitsemaan palautusta tai ottamalla riihikuivan käteisen sijasta jonkun lahjakortin :facepalm:
 
Ei ole mitään ilmaista palautusoikeutta. Verkkokauppa voisi periä asiapalautuksista maksun jos haluaisi. Mutta on ilmeisesti kannattavampaa sallia ilmaiset palautukset.

Jep nykyään ei enää olekaan, suurin osa kuitenkin pitää ilmaisena asiakkaalle. Ilmeisesti tosiaan kannattavampaa näin kuitenkin kun saadaan ihmiset tekemään heräteostoksia "no voi sen kuitenkin palauttaa jos ei tarvitsekaan motolla"

Dronejankkaus sikseen, mutta toivottavasti tämä kommentti liittyi vain siihen. Eihän sopimusehtojen puitteissa tapahtuva palauttaminen ole ikinä perseilyä. Päinvastoin. Melko paljon tullut ostettua ja palautettua elektroniikkaa viimeisen vuoden aikana. Loistavaa että kilpailu on tuonut kuluttajille sellaisia vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia. Yhteisvastuullisesti-termin käyttö hintoihin viitaten on aika omituinen olettamus kuluttajaelektroniikan kaupassa. Kauniisti sanottuna. Hintakilpailussa ei yksikään kauppa pärjää vaikka amazonille ja tää palautusoikeus on kuitenkin tuossa todellisuudessa aika hyvä kilpailuvaltti täällä sijaitseville toimijoille. Omasta näkökulmastani nämä palautusoikeudet (erityisesti ne pitkät vapaaehtoiset palautusoikeudet) onkin niitä harvoja keinoja rimpuilla ahneita hintarobotteja ja monia muita kauppaketjujen metkuja vastaan.

Lisätään nyt vielä että ikinä en tee ostosta "en mä kuitenkaan tätä pidä lopullisesti" periaatteella. Tai osta jotain mihin ei olisi varaa. Useimmiten kuitenkin pidän aika todennäköisenä että saatan palauttaa tuotteen jos hyviä tarjouksia jostain vastaavasta härvelistä tulee palautusaikana. Usein on tullutkin. Tuli muuten ekaa kertaa jotenkin syyllinen olo (aiheetta toki) kun black fridayna palautin tabletin Poweriin ja vastaanottaja etsi naarmuja valoa vasten aina välillä minuun vilkaisten. Palautukseenhan ei tarvitse kertoa mitään syytä, mutta kyllä ne sen epäsuorasti siinä kysyyvät samalla kun tarkastavat kunnon ja yrittävät saada asiakkaan vielä harkitsemaan palautusta tai ottamalla riihikuivan käteisen sijasta jonkun lahjakortin :facepalm:

Kommentti tosiaan pääasiassa liittyi tuohon dronekeissiin, ja ymmärrän täysin pointtisi noista hinnanalennuksista ja roboteista. Itsekin muutaman kerran palautellut elämän aikana tavaraa erinäisistä syistä. Jotenkin tuntuu vaan, että tuo on nykyajan trendi että kaiken voi palauttaa ja siitä ei synny mitään "haittaa".

Kuitenkin olen sitä mieltä, että ihminen itse tekee sen ostopäätöksen sen hetkisellä hinnalla ja jos tuote tulee tarjoukseen vaikka 2 viikon päästä niin se on voi-voi.

Paljon tarpeetonta logistiikkaa aiheuttaa nuo palauttelut ja kuluja kaupalle, jotka kuitenkin hintoihin sisältyvät. Trendithän näitä ohjaavat ja kilpailu, eli jos kilpailija tarjoaa ilmaista palautusta tms. on hieman vaikeaa olla itse tarjoamatta sitä jos pyytää samaa hintaa tuotteesta.. Näillä ketjun kaupoillahan oli jossain vaiheessa kunnon "kisa" kuka tarjosi pidemmän palautusoikeuden :D oliko se nyt parhaimmillaan 32 päivää Verkkiksellä
 
Miia senverran sanoi, kaikki johdot ja tuotteet pitää olla paikallaan On
Dji mini matkustaa kohti uutta käyttäjää
 
Tilasimme Hobby Hallista puhelimen. Myynti-ilmoituksessa tai missään ei lukenut tuotteen olevan käytetty. Paketin tuleminen kesti aika kauan ja syy sitten selvisi kun paketti saapui. Puhelin tuli suoraan latvialaiselta firmalta, joka myy käytettyjä puhelimia (heidän sivujen mukaan). Sinetit siis luonnollisesti rikottu. Luuria ei olla sen tarkemmin tutkittu.

Luuri tulossa joululahjaksi ja saatavuus muissa kaupoissa kyseenalaista ellei halua maksaa hieman premiumia. HH oli 20e halvempi kuin seuraava liike eli hinnastakaan ei voinut olettaa. Millaisia kokemuksia HH aspasta löytyy? Kannattaako lähteä kompensaatiota neuvottelemaan vai suoraan palauttaa ja tilata muualta?
 
Millaisia kokemuksia HH aspasta löytyy? Kannattaako lähteä kompensaatiota neuvottelemaan vai suoraan palauttaa ja tilata muualta?
Eiköhän se syy ole siinä, ku nykyään Virolainen pulju ja taitaa lähetellä tavaratkin sieltäpäin, sekä toiminta ollut viime aikoina erittäin surkeaa...
Kyllähän tuolla niiden sivuilla on palautusohjeistus, eli eiköhän sinne kannata ottaa yhteyttä ja kysellä jatkosta. Toivottavasti edes saat rahat takaisin.
 
Powerista hyvään hintaan pojalle joululahjaksi Asuksen TUF X470 emoa. Vähän kone päivitystä. Paketti lähti aika sukkelaan liikenteeseen ja tänään hain postista. Oli pieni ylläripylläri smart-postiluukun takana. Siis jumankauta Powerin varasto mikälie jamppa on laittanut emolevyn myyntipakkauksessa postiin. Postiosoite lätkä tempastu suoraan emon lootaan ja postiin. Siis mitä vit**** ? Laatikko on sen näköinen että vissiin pakun jalkatilassa kuljeteltu, kulmat kurtussa ja toisella puolella boxia melkein pikkurillinpään kokoinen reikä. Lähettelin kuvat paketista Poweriin ja jään odottamaan vastausta. Ei jumalauta mikä idiootti ton emon on lähettänyt.
 
Eiköhän se syy ole siinä, ku nykyään Virolainen pulju ja taitaa lähetellä tavaratkin sieltäpäin, sekä toiminta ollut viime aikoina erittäin surkeaa...
Kyllähän tuolla niiden sivuilla on palautusohjeistus, eli eiköhän sinne kannata ottaa yhteyttä ja kysellä jatkosta. Toivottavasti edes saat rahat takaisin.

Jaahas, tämä oli uutta mulle. Joskus vuosia sitten tilannut HH tavaraa ja kaikki mennyt oikein hyvin niin ei tullut nyt googlailtua ajankohtaisia kokemuksia. Pelottavan kuulosta meininkiä kyllä IL artikkelin mukaan. Luuri siis takaisin ja toivotaan, että saadaan rahat. Kiitokset! :kippis:
 
Vaihteeksi pari hyvää kokemusta:

Tietokonekauppa.fi:stä peruutin sähköpostilla yhden tilauksen. Lähetin sähköpostia klo 17.14 ja 18.10 tuli vastaus, että tilaus peruttu ja rahat olivat palautuneet tilille välittömästi. Sama operaatio Multitronicin kanssa. Lähetin sähköpostia klo 16.23 ja 16.27 tuli vastaus, että tilaus peruttu.
 
Tietokonekauppa.fi tilattu kaksi viikkoa sitten komponentteja joissa toimitusaika oli 1-4pv, hinta oli halvin sen takia tilasin mutta kohta joutuu peruuttamaan tilauksen kun joulu lähenee pian liikaa.
 
Onkos muilla miten lähtenyt Gigantin tilauksia liikenteeseen viime aikoina? Itsellä on ny viikko sit tehty tilaus ja edelleen "Käsittelyssä" (kyseistä tuotetta edelleen myydään ja varastossa 100+ sivun mukaan) ja mitään ei näy edes OmaPosti palvelussakaan, taikka ollut mitään kommunikaatiota asian suhteen.

Oli vaan hyvä tarjous, niin nappasin, mutta en uskonut että nyt näin pitkään menee edes tuotteen lähetyksessä...
 
Onkos muilla miten lähtenyt Gigantin tilauksia liikenteeseen viime aikoina? Itsellä on ny viikko sit tehty tilaus ja edelleen "Käsittelyssä" (kyseistä tuotetta edelleen myydään ja varastossa 100+ sivun mukaan) ja mitään ei näy edes OmaPosti palvelussakaan, taikka ollut mitään kommunikaatiota asian suhteen.

Oli vaan hyvä tarjous, niin nappasin, mutta en uskonut että nyt näin pitkään menee edes tuotteen lähetyksessä...
24.11. tilasin verkkokaupasta tuotteen, joka oli varastossa. Tilausvahvistus tuli muistaakseni heti. Seuraavana päivänä tuli kuitti tilauksesta. En muista saaneeni erillistä viestiä paketin lähtemisestä tai seurantakoodista. Tänään hain paketin. Oli lähetetty postnordilla eli ei tullut postisovellukseen automaattisesti.
 
24.11. tilasin verkkokaupasta tuotteen, joka oli varastossa. Tilausvahvistus tuli muistaakseni heti. Seuraavana päivänä tuli kuitti tilauksesta. En muista saaneeni erillistä viestiä paketin lähtemisestä tai seurantakoodista. Tänään hain paketin. Oli lähetetty postnordilla eli ei tullut postisovellukseen automaattisesti.
Just ku pääsin valittamaan, niin tuli äsken sähköpostia, että paketti lähdössä (Posti pakettina pitäs tulla, koska sen valitsin), mutta kun minulla on 2 tilausta tällä hetkellä, niin en tiedä kumpi se niistä on (sähköpostissa ainoastaan lähetyskoodi, ei mitään tietoa itse tilauksesta). :D
Sivuilla edelleen molemmat on "Käsittelyssä" -tilassa myöskin, on kyl melkosta pelleilyä tää Gigantin toiminta, toimiiko niillä systeemit kunnolla koskaan...
Ellei sitten ole yhdistäneet nuo yhteen pakettiin ja sillä säästävät lähetyskuluissa pirulaiset!
 
Onkos muilla miten lähtenyt Gigantin tilauksia liikenteeseen viime aikoina? Itsellä on ny viikko sit tehty tilaus ja edelleen "Käsittelyssä" (kyseistä tuotetta edelleen myydään ja varastossa 100+ sivun mukaan) ja mitään ei näy edes OmaPosti palvelussakaan, taikka ollut mitään kommunikaatiota asian suhteen.

Oli vaan hyvä tarjous, niin nappasin, mutta en uskonut että nyt näin pitkään menee edes tuotteen lähetyksessä...

25.11 tehty tilaus tuli eilen, mutta 26.11 tehty tilaus on tilassa "tilaus vastaanotettu", vaikka tavaraa näyttää olevan varastossa.
 
Onkos muilla miten lähtenyt Gigantin tilauksia liikenteeseen viime aikoina? Itsellä on ny viikko sit tehty tilaus ja edelleen "Käsittelyssä" (kyseistä tuotetta edelleen myydään ja varastossa 100+ sivun mukaan) ja mitään ei näy edes OmaPosti palvelussakaan, taikka ollut mitään kommunikaatiota asian suhteen.

Oli vaan hyvä tarjous, niin nappasin, mutta en uskonut että nyt näin pitkään menee edes tuotteen lähetyksessä...

Tilasin viikonloppuna (lauantai ilta) pikatoimituksella läppärin, sunnuntaina tuli viesti että lähetetään pian ja tiistaina oli kone lähi k-marketissa. Ei voi valittaa :)
Otin sen takia pikatoimituksella, että arvasin BF-tarjousviikon aiheuttavan ronskin viiveen peruslähetysten toimitukseen, normaalitilanteessakin oman kokemuksen mukaan yleensä menee pari päivää ennen kuin tavara lähtee keskusvarastolta.
 
25.11 tehty tilaus tuli eilen, mutta 26.11 tehty tilaus on tilassa "tilaus vastaanotettu", vaikka tavaraa näyttää olevan varastossa.
Omalla kohdalla tuo 26.11 tehty tilaus oli ilmaisilla postikuluilla (salainen koodi joka toimi vielä) ja tuo toinen sitten 30.11, jossa postikulut. Nyt tosiaan viime yönä sitten tuli postia, että tuote toimitettu, mutta minullakin edelleen lukee sivuilla tuo "Tilaus vastaanotettu" molempien kohdalla, eikä "Käsittelyssä" niinkuin aiemmin virheellisesti mainitsin. Sähköpostissa ei myöskään ole kuin tuo Bring tracking koodi, eli Ruotsista lähtenyt ja saa ny odotella että se tänne Suomen puolelle rekisteröityy sitten joskus ja lienee saa sitten sen Postin koodin, jolla seurata. Eikä mitään hajua, kumpi tuote se on, vai ovatko osanneet yhdistää samaan...
 
Onkos muilla veikonkoneesta millaisia kokemuksia?
Omani ei ole kovinkaan hyvät.
Tässä cm aikaan tuli tehtyä ensimmäistä kertaa tilaus tästä liikkeestä. paketti kyllä saapui mutta, toinen tilaamani tuote puuttui, eikä myöskään mukana ollut mitään lappuja, lähetettä yms. Että olisi nähnyt mitä on pakattu.
Reklamaatio on tehty s.postitse.
 
  • Tykkää
Reactions: PCB
Voikohan Gigantilta käydä liikkeestä hakemassa tuotteen jonka on tilannut, kyseessä BF tarjoustuote joten en voi tilata uudestaan tuolla samalla hinnalla. Olis vaan kiva saada ne pikku hiljaa kun ei tiedä milloinka lähettävät, yli viikon nyt ollut tilaus vastaanotettu tilassa.
 
Voikohan Gigantilta käydä liikkeestä hakemassa tuotteen jonka on tilannut, kyseessä BF tarjoustuote joten en voi tilata uudestaan tuolla samalla hinnalla. Olis vaan kiva saada ne pikku hiljaa kun ei tiedä milloinka lähettävät, yli viikon nyt ollut tilaus vastaanotettu tilassa.
Gigantin tilausseuranta on surkea
/olematon.
Oma tilaukseni on edelleen "tilaus vastaanotettu"-tilassa, vaikka vastaanotin jo maanantaina. Tilaussivulle toki ilmestyi jossain kohden seurantanumero-linkki (joka ei toiminut, linkin takaa ei seurantanumerolla löydy tilausta), mutta paketti löytyi sillä seurantanumerolla Matkahuollon seurannasta (kotiinkuljetus).
 
Ostin yli vuosi sitten verkkokauppa.comista tietokonelisäosan jossa 12 kk takuu. Meni rikki 15 kk aikana, no minä menin tiskille ja sain rahatkin takaisin, kun ei ollut vastaavaa.

Hienoa palvelua täytyy sanoa.
 
Ostin yli vuosi sitten verkkokauppa.comista tietokonelisäosan jossa 12 kk takuu. Meni rikki 15 kk aikana, no minä menin tiskille ja sain rahatkin takaisin, kun ei ollut vastaavaa.

Hienoa palvelua täytyy sanoa.

Verkkokauppa toimi lain vaatimalla tavalla, en näe minkä vuoksi siitä pitäisi erityistä kiitosta antaa.
 
Verkkokauppa toimi lain vaatimalla tavalla, en näe minkä vuoksi siitä pitäisi erityistä kiitosta antaa.

Koska takuu ei ollut voimassa olisi myyjä voinut vähentää käyttöhyötynä korvauksesta osan pois.. tässä tapauksessa ehkä 30-50% ja edelleen olisi toimittu kuluttajalainsäädännön määräämän virhevastuun mukaisesti.
 
Koska takuu ei ollut voimassa olisi myyjä voinut vähentää käyttöhyötynä korvauksesta osan pois.. tässä tapauksessa ehkä 30-50% ja edelleen olisi toimittu kuluttajalainsäädännön määräämän virhevastuun mukaisesti.

EU:ssa on 2 vuoden takuu.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 656
Viestejä
4 553 426
Jäsenet
75 038
Uusin jäsen
neiti-jokunen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom