Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Joo toi Gigantin "kolmas osapuoli" hämäsi itseänikin. Muistipalikat on tilauksessa. En kyllä ymmärrä mikä idea tossa kun klikkaa "Seuraa tilaustasi" Track your post and parcels | Bring sivulle ja antaa "Sorry, we didn’t find an shipment associated with this tracking number."

Gigantin linkissä olleen tracking numeron kun otin ja menin ups:in sivulle, sieltä alkoi tietoa löytymään.
 
Joo toi Gigantin "kolmas osapuoli" hämäsi itseänikin. Muistipalikat on tilauksessa. En kyllä ymmärrä mikä idea tossa kun klikkaa "Seuraa tilaustasi" Track your post and parcels | Bring sivulle ja antaa "Sorry, we didn’t find an shipment associated with this tracking number."

Gigantin linkissä olleen tracking numeron kun otin ja menin ups:in sivulle, sieltä alkoi tietoa löytymään.
Hmm, postnordilla toimi koodi, ei ole vielä lähtenyt ja lähettäjä on Gigantti c/o Exertis AB.
1736328266618.png

Onko tuo kenellekään tuttu?
 
Hmm, postnordilla toimi koodi, ei ole vielä lähtenyt ja lähettäjä on Gigantti c/o Exertis AB.
1736328266618.png

Onko tuo kenellekään tuttu?

+300M€ liikevaihto ollut pari vuotta sitten niin ei mikään pieni sen suhteen. Maahantuoja niin ei liene kuluttajille kovin tuttu.
 
Tarvitseeko Verkkokauppa.comiin tehdä ennakkoilmoitus palautettavasta tuotteesta, vai voiko vain mennä myymälään paketin kanssa?

Heidän sivuiltaan en löytänyt tuota tietoa, eikä Googlekaan laittanut kuin palautusohjeisiin, mutta en huomannut tätä mainittavan. Sen verran iso paketti ja ajomatka päälle, että kiinnostaa tietää ottaako huoltopiste vastaan tuosta vain.

Keskustelun hakukaan ei osunut, jos oli jo ollut täällä, mutta tolla oli kyllä hankala hakea.

Kiitos!
 
Tarvitseeko Verkkokauppa.comiin tehdä ennakkoilmoitus palautettavasta tuotteesta, vai voiko vain mennä myymälään paketin kanssa?

Heidän sivuiltaan en löytänyt tuota tietoa, eikä Googlekaan laittanut kuin palautusohjeisiin, mutta en huomannut tätä mainittavan. Sen verran iso paketti ja ajomatka päälle, että kiinnostaa tietää ottaako huoltopiste vastaan tuosta vain.

Keskustelun hakukaan ei osunut, jos oli jo ollut täällä, mutta tolla oli kyllä hankala hakea.

Kiitos!
En nyt mitään suurempaa ole palauttanut mutta kaikki pienempi on ainakin otettu palvelutiskillä vastaan, tuote tarkastettu ja rahat palautettu. Suurempien tuotteiden kanssa kannattaa mennä ensin kyselemään mihin tuote viedään ennenkuin repii sadan tuuman töllöä pitkin myymälää.
 
Itse olen kerran palauttanut tuotteen (matkalaukku jonka lukko jäi jumiin) suoraan myymälään ilman mitään ennakkoilmoitusta - Pirkkalan myymälässä ainakin silloin oli erikseen huolto/palautuspiste tms. jossa asia hoitui minuuteissa ja sain hakea uuden tilalle heti.
 
Kiitokset kaikille nopsista vastauksista. Sadan tuuman töllö lähtee perjantaina traktorilla liikenteeseen ja kerrotaan silloin kuin ryminällä meni läpi.
 
Itse olen kerran palauttanut tuotteen (matkalaukku jonka lukko jäi jumiin) suoraan myymälään ilman mitään ennakkoilmoitusta - Pirkkalan myymälässä ainakin silloin oli erikseen huolto/palautuspiste tms. jossa asia hoitui minuuteissa ja sain hakea uuden tilalle heti.
Palautuspiste on nykyään myymälän takana, sama missä noutopiste, ja huoltoon vastaanotto. Joutuu siis kävelemään myymälän läpi ja takaisin, eli perinteinen osta lisää kun kerta kävit.
Minuuteissa ei siis enää hoidu, johan kävely sinne kaksi kertaa myymälän läpi vie sen viisi minuuttia, ennen oli tosiaan kaikki siinä sisäänkäynnin sivussa.

Tänäänkin tosin palvelu oli hyvää, kun sain tuotteen noudettua ja sopimattoman palautettua. Myös takuuasia hoitui samalla kertaa. Oletan, että puhut Verkkokauppa.comista niin kuin minäkin.
 
Kiitokset kaikille nopsista vastauksista. Sadan tuuman töllö lähtee perjantaina traktorilla liikenteeseen ja kerrotaan silloin kuin ryminällä meni läpi.
Olipas liikenne ja keli. Palautus sujui helposti ja nopeasti Verkkiksen huolto- ja palautuspisteellä. Kärryillä puskien paikalle ilman ennakkovaroituksia kuin lumituisku naamaan vastatuulessa.

Asiakaspalvelija otti vastaan, kysäsi syyn palautukselle ja tuli tiskin puolelta kärryille avaamaan paketin tarkastuskurkkauksia varten. Kaikki kunnossa ja kortille palautus.

Kauan asioinut Verkkiksellä, mutta oliskohan ollut vasta ensimmäinen palautus. Kerran pari jokin pieni laite käynyt huollossa/takuussa korvattavana.

Tyytyväinen ja positiivinen kokemus. Sen jälkeen takas ulos lumituiskuun.
 
Miten tässä voisi toimia: ostettiin bt kaiutin. Se ei tahdo pariutua olkkarissa olevan tv:n kanssa. Tv toimii hyvin esim.toisen bt kaiuttimen kanssa ja vastaavasti tämä uusi bt kaiutin toimii hyvin toisen tv:n kanssa. Eli, onko vika tossa bt kaiuttimessa vai olkkarin tv:ssa? Molemmissa takuut voimassa mutta kun pitäis arpoa kumpaa veisi myymälään tarkastettavaksi. Myymälässä jompakumpaa todennäköisesti testataan myymälässä olevilla laiteilla ja nehän varmasti toimivat.
Tv:ssa bt 5.2 ja kaiutin 5.1 tekniikalla
 
Miten tässä voisi toimia: ostettiin bt kaiutin. Se ei tahdo pariutua olkkarissa olevan tv:n kanssa. Tv toimii hyvin esim.toisen bt kaiuttimen kanssa ja vastaavasti tämä uusi bt kaiutin toimii hyvin toisen tv:n kanssa. Eli, onko vika tossa bt kaiuttimessa vai olkkarin tv:ssa? Molemmissa takuut voimassa mutta kun pitäis arpoa kumpaa veisi myymälään tarkastettavaksi. Myymälässä jompakumpaa todennäköisesti testataan myymälässä olevilla laiteilla ja nehän varmasti toimivat.
Tv:ssa bt 5.2 ja kaiutin 5.1 tekniikalla
Jos bt-kaiuttimeen sattuu löytymään firmware päivitys, niin testaa josko korjaisi ongelman.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
265 393
Viestejä
4 598 904
Jäsenet
75 599
Uusin jäsen
Aarnio_1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom