Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Joo toi Gigantin "kolmas osapuoli" hämäsi itseänikin. Muistipalikat on tilauksessa. En kyllä ymmärrä mikä idea tossa kun klikkaa "Seuraa tilaustasi" Track your post and parcels | Bring sivulle ja antaa "Sorry, we didn’t find an shipment associated with this tracking number."

Gigantin linkissä olleen tracking numeron kun otin ja menin ups:in sivulle, sieltä alkoi tietoa löytymään.
 
Joo toi Gigantin "kolmas osapuoli" hämäsi itseänikin. Muistipalikat on tilauksessa. En kyllä ymmärrä mikä idea tossa kun klikkaa "Seuraa tilaustasi" Track your post and parcels | Bring sivulle ja antaa "Sorry, we didn’t find an shipment associated with this tracking number."

Gigantin linkissä olleen tracking numeron kun otin ja menin ups:in sivulle, sieltä alkoi tietoa löytymään.
Hmm, postnordilla toimi koodi, ei ole vielä lähtenyt ja lähettäjä on Gigantti c/o Exertis AB.
1736328266618.png

Onko tuo kenellekään tuttu?
 
Hmm, postnordilla toimi koodi, ei ole vielä lähtenyt ja lähettäjä on Gigantti c/o Exertis AB.
1736328266618.png

Onko tuo kenellekään tuttu?

+300M€ liikevaihto ollut pari vuotta sitten niin ei mikään pieni sen suhteen. Maahantuoja niin ei liene kuluttajille kovin tuttu.
 
Tarvitseeko Verkkokauppa.comiin tehdä ennakkoilmoitus palautettavasta tuotteesta, vai voiko vain mennä myymälään paketin kanssa?

Heidän sivuiltaan en löytänyt tuota tietoa, eikä Googlekaan laittanut kuin palautusohjeisiin, mutta en huomannut tätä mainittavan. Sen verran iso paketti ja ajomatka päälle, että kiinnostaa tietää ottaako huoltopiste vastaan tuosta vain.

Keskustelun hakukaan ei osunut, jos oli jo ollut täällä, mutta tolla oli kyllä hankala hakea.

Kiitos!
 
Tarvitseeko Verkkokauppa.comiin tehdä ennakkoilmoitus palautettavasta tuotteesta, vai voiko vain mennä myymälään paketin kanssa?

Heidän sivuiltaan en löytänyt tuota tietoa, eikä Googlekaan laittanut kuin palautusohjeisiin, mutta en huomannut tätä mainittavan. Sen verran iso paketti ja ajomatka päälle, että kiinnostaa tietää ottaako huoltopiste vastaan tuosta vain.

Keskustelun hakukaan ei osunut, jos oli jo ollut täällä, mutta tolla oli kyllä hankala hakea.

Kiitos!
En nyt mitään suurempaa ole palauttanut mutta kaikki pienempi on ainakin otettu palvelutiskillä vastaan, tuote tarkastettu ja rahat palautettu. Suurempien tuotteiden kanssa kannattaa mennä ensin kyselemään mihin tuote viedään ennenkuin repii sadan tuuman töllöä pitkin myymälää.
 
Itse olen kerran palauttanut tuotteen (matkalaukku jonka lukko jäi jumiin) suoraan myymälään ilman mitään ennakkoilmoitusta - Pirkkalan myymälässä ainakin silloin oli erikseen huolto/palautuspiste tms. jossa asia hoitui minuuteissa ja sain hakea uuden tilalle heti.
 
Kiitokset kaikille nopsista vastauksista. Sadan tuuman töllö lähtee perjantaina traktorilla liikenteeseen ja kerrotaan silloin kuin ryminällä meni läpi.
 
Itse olen kerran palauttanut tuotteen (matkalaukku jonka lukko jäi jumiin) suoraan myymälään ilman mitään ennakkoilmoitusta - Pirkkalan myymälässä ainakin silloin oli erikseen huolto/palautuspiste tms. jossa asia hoitui minuuteissa ja sain hakea uuden tilalle heti.
Palautuspiste on nykyään myymälän takana, sama missä noutopiste, ja huoltoon vastaanotto. Joutuu siis kävelemään myymälän läpi ja takaisin, eli perinteinen osta lisää kun kerta kävit.
Minuuteissa ei siis enää hoidu, johan kävely sinne kaksi kertaa myymälän läpi vie sen viisi minuuttia, ennen oli tosiaan kaikki siinä sisäänkäynnin sivussa.

Tänäänkin tosin palvelu oli hyvää, kun sain tuotteen noudettua ja sopimattoman palautettua. Myös takuuasia hoitui samalla kertaa. Oletan, että puhut Verkkokauppa.comista niin kuin minäkin.
 
Kiitokset kaikille nopsista vastauksista. Sadan tuuman töllö lähtee perjantaina traktorilla liikenteeseen ja kerrotaan silloin kuin ryminällä meni läpi.
Olipas liikenne ja keli. Palautus sujui helposti ja nopeasti Verkkiksen huolto- ja palautuspisteellä. Kärryillä puskien paikalle ilman ennakkovaroituksia kuin lumituisku naamaan vastatuulessa.

Asiakaspalvelija otti vastaan, kysäsi syyn palautukselle ja tuli tiskin puolelta kärryille avaamaan paketin tarkastuskurkkauksia varten. Kaikki kunnossa ja kortille palautus.

Kauan asioinut Verkkiksellä, mutta oliskohan ollut vasta ensimmäinen palautus. Kerran pari jokin pieni laite käynyt huollossa/takuussa korvattavana.

Tyytyväinen ja positiivinen kokemus. Sen jälkeen takas ulos lumituiskuun.
 
Miten tässä voisi toimia: ostettiin bt kaiutin. Se ei tahdo pariutua olkkarissa olevan tv:n kanssa. Tv toimii hyvin esim.toisen bt kaiuttimen kanssa ja vastaavasti tämä uusi bt kaiutin toimii hyvin toisen tv:n kanssa. Eli, onko vika tossa bt kaiuttimessa vai olkkarin tv:ssa? Molemmissa takuut voimassa mutta kun pitäis arpoa kumpaa veisi myymälään tarkastettavaksi. Myymälässä jompakumpaa todennäköisesti testataan myymälässä olevilla laiteilla ja nehän varmasti toimivat.
Tv:ssa bt 5.2 ja kaiutin 5.1 tekniikalla
 
Miten tässä voisi toimia: ostettiin bt kaiutin. Se ei tahdo pariutua olkkarissa olevan tv:n kanssa. Tv toimii hyvin esim.toisen bt kaiuttimen kanssa ja vastaavasti tämä uusi bt kaiutin toimii hyvin toisen tv:n kanssa. Eli, onko vika tossa bt kaiuttimessa vai olkkarin tv:ssa? Molemmissa takuut voimassa mutta kun pitäis arpoa kumpaa veisi myymälään tarkastettavaksi. Myymälässä jompakumpaa todennäköisesti testataan myymälässä olevilla laiteilla ja nehän varmasti toimivat.
Tv:ssa bt 5.2 ja kaiutin 5.1 tekniikalla
Jos bt-kaiuttimeen sattuu löytymään firmware päivitys, niin testaa josko korjaisi ongelman.
 
Jos bt-kaiuttimeen sattuu löytymään firmware päivitys, niin testaa josko korjaisi ongelman.
Juu, molempiin laitteisiin tarkastettu uusimmat päivitykset ja resetoinnit mutta eivät vaan ota toisiaan vastaan. Ei tässä muu auta kuin laittaa toi edullisempi eli kaiutin kiertoon ja hankkia toinen malli tilalle
 
Mutulla veikkaisin, että eri brändin kaiuttimissa saattais helposti jotai viive-erojaki ilmetä. Mut eipä oo kokemusta eikä oo tullu ees mieleen aikaisemmin, että tollainenki ois nykyää mahdollista.
 
Mutulla veikkaisin, että eri brändin kaiuttimissa saattais helposti jotai viive-erojaki ilmetä. Mut eipä oo kokemusta eikä oo tullu ees mieleen aikaisemmin, että tollainenki ois nykyää mahdollista.
BT kaiuttimissa telkkaan liittyen ? Jotku miettii viive käyrää jo passiivi jakosuodattimessa... BTssä on viive, ja ymmärtääkseni profiilien välillä eroja.
Nyt ilmeisesti aiempi kysyjä rakentamassa jotain tilaääni juttu jossa yksi BT kaiutin on jotain, niin ei tosiaan enään kyse pelkästä huulisynkasta, vaan viiveet pitää säätää muiden kaijuttimien ja sijainnin kanssa kohdilleen.

Jos 5.1 jutut ei liity asiaan, vaan ihan yksikaiutin kyseessä, niin huulisynkki ei ehkä siitä kaadu.

Miten tässä voisi toimia: ostettiin bt kaiutin. Se ei tahdo pariutua olkkarissa olevan tv:n kanssa. Tv toimii hyvin esim.toisen bt kaiuttimen kanssa ja vastaavasti tämä uusi bt kaiutin toimii hyvin toisen tv:n kanssa. Eli, onko vika tossa bt kaiuttimessa vai olkkarin tv:ssa? Molemmissa takuut voimassa mutta kun pitäis arpoa kumpaa veisi myymälään tarkastettavaksi. Myymälässä jompakumpaa todennäköisesti testataan myymälässä olevilla laiteilla ja nehän varmasti toimivat.
Tv:ssa bt 5.2 ja kaiutin 5.1 tekniikalla
Yhteensopivat profiilit ? jos siis olet kaiuttimen tyhjännyt että telkan BT paritukset. Jos et niin tyypillinen stoppi voi tulla siitä että paritettu jo toisiin ja ei suostu pariutuun enään uusiin. Toinen satunnainen haaste voi olla se että toisen osapuolen miestä pariliitos muodostettu, toisen ei. Oletan että laitteen kuitenkin haulla löyty, eli ei siitä kyse että kaiutin ei olisi hakutilassa. Ja siis varmasti haku tilassa, laite voi siltä löytyä haulla, vaikka ei ole hakutilassa. (tuli mieleen että jos olet ensin parittanut toiseen)

Onko laitteissa , kaiuttimissa, asetuksia, nyky muodin mukaan jotain puhelin sovellusta millä voi tehdä asetuksia, valintoja.


Otsikkoon liittyy miten ? jos haluat myyjältä käyttäjä tukea, et siis palauttaa, niin otsikon isot nimet tarjoaa maksullista palvelua.
 
Citymarket, vuosi sitten ostetut Sony WF-C500 kuulokkeet hintaan 40,00. Ostopaikkana Varsinais-Suomen Cittari.

Tulin asuinseuduni Pirkanmaan cittariin ja kuvasin tarkan vikakuvauksen.

- Nappia kun painaa kerran, pitäisi toisto mennä tauolle, se ottaa sen usein kaksoispainalluksena ja skippaa kappaleen.
- Kuulokekotelossa olevat napit yhdistyvät satunnaisesti puhelimeen ja akkua kuluu. Sitten lataavat kun kytkentä menee syystä x pois puhelimesta tekemättä itse mitään. Näin akku pääsee tyhjenemään.

Myyjän mukaan pitäisi ostaa sieltä vastaavat. Sanon että mihin se muka perustuu, kun teillä ei ole tuota mallia. Myyjä sanoo, että se on asiallista, kun olet meiltä ne hankkinut.
Kysyn, onko samaa mallia, ei ole. En halua vastaavaa, koska tiedän näiden sopivan korviini. Myyjä käske osastomyyjää tsekkaamaan Sonyn uusinta mallia noista ja sen hinta on 49,99 euroa.

En suostu maksamaan erotusta ja vasta sitten asiakaspalvelun nainen suostuu antamaan rahat käteisenä. C500-malli viereis-Prismasta hintaan 25,00 ja näyttäisi toimivan.

Cittarissa täytyy tietää kuluttajan oikeudet, että voi saada rahana. Sain 15 euroa takaisin, hintaerotus. Muussa tapauksessa joutuisin maksamaan 10 eur lisää.

Joka tapauksessa kassalla hyvää palvelua ja siis mukisematta otti takuuseen tuolla vikakuvauksella, ei lähetetty mihinkään huoltoon.
 
Citymarket, vuosi sitten ostetut Sony WF-C500 kuulokkeet hintaan 40,00. Ostopaikkana Varsinais-Suomen Cittari.

Tulin asuinseuduni Pirkanmaan cittariin ja kuvasin tarkan vikakuvauksen.
... En suostu maksamaan erotusta ja vasta sitten asiakaspalvelun nainen suostuu antamaan rahat käteisenä.

Siis sait rahat takaisin ihan eri liikkeestä, eri firmalta ? vai onko tuo kodinkone puoli keskusliikkeen juttuja " kun olet meiltä ne hankkinut." ?

Siis sitä mietin että miten kauppis saa rahansa siltä alkuperäiseltä myyjältä.
 
Siis sait rahat takaisin ihan eri liikkeestä, eri firmalta ? vai onko tuo kodinkone puoli keskusliikkeen juttuja ?

Siis sitä mietin että miten kauppis saa rahansa siltä alkuperäiseltä myyjältä.
Ostin tuotteen Varsinais-Suomen Citymarketista ja hoidin takuuasian vuoden kuluttua Pirkanmaan Citymarketissa, koska toiseen Cittariin olisi kohtuuton matka yli 100 km.

Foorumilta sain vielä vinkin putsata liittymiä kotelossa ja kuulokkeissa, mutta ei auttanut pitkäkestoisesti. Kai ne kauppiaat saa rahansa Keskolta sitten, mutta tosiaan käteisenä sain. Kovin mielellään ne ei toki käteistä anna, koska on se järkeväpää tietty jos asiakas ostaa kalliimman tuotteen ja kauppa saa pitää 40 eur ja tienaa vielä 10 eur. Sama malli oli kuitenkin Prismassa edelleen 25 eur, niin oli järkevää ostaa se sieltä. Cittarin uusimmassa Sonyn mallissa oli vain 1 h nopeampi lataus verrattuna 3 h lataukseen - mutta ei ollut tuplahinnan arvoista. Prisma taas myy vieläkin tuota loppuerää ennen kuin tilaavat uutta mallia.

Olin siinä tiskillä 15 minuuttia tuon väännön takia, mutta sain lopulta rahat käteen. Jos kassa menisi heti asiaan, niin ei tarvitsisi viiden muun ootella palvelua.
 
No ihan hyvä palvelu.



Olitko maksanut myös käteisellä ?
Se muuten taisi mennä kortilla. Ja euron annoin käteistä, että sain Matin kukkaroon.

Kassa myös korttiakin ehdotteli, mutta noissa on aina siirtoviive. Olen myös tehnyt palautuksia eri Citymarketiin kuin mistä ostettu. Todella hyvä kauppa, harmi kun kuulokkeiden hinta ei päässyt kohtaamaan. Jos tuo kalliimpi malli olisi 39,99 eurolla tarjouksessa, en miettisi sekuntiakaan siihen vaihtaessa, mutta nyt meni näin. Perunakauppahan tuo Cittari enimmäkseen on... mutta ihan hyvin hoitui takuuasia.
 
Siis sait rahat takaisin ihan eri liikkeestä, eri firmalta ? vai onko tuo kodinkone puoli keskusliikkeen juttuja " kun olet meiltä ne hankkinut." ?

Siis sitä mietin että miten kauppis saa rahansa siltä alkuperäiseltä myyjältä.

Citymarketeissa käyttötavarapuoli kuuluu Keskolle ja kauppias hoitaa elintarvikepuolen.
 
Se muuten taisi mennä kortilla. Ja euron annoin käteistä, että sain Matin kukkaroon.
Joku jossain ketjussa väitti että se olisi lainvastaista palauttaa eri tavalla kuin maksettu. En ihan sata vakuuttunut onko tosiaan niin ja vaikka olisi niin ei se sinun vika, ja oma mielikuva että saa palauttaa toisella tavalla jos se asiakkaalle sopii.

Jezme tuossa avasikin että käyttötavarapuoli on Keskon, eli samaa firmaan sitten.
 
Laki rahanpesun ja terrorismin rahoittamisen estämisestä on kirjoitettu niin väljäksi että se käytännössä estää palauttamasta rahaa muutoin kuin tasan alkuperäiselle maksutavalle. Vaikkei lakitekstissä sanasta sanaan korttimaksun palauttamista käteisellä rahalla mainittaisikaan, niin täysin ilmeinen pesuriskihän tuossa on. Tämän lisäksi luottokunta eli Nets määrää asiasta ihan suoraan: Palauta rahat samalle maksuvälineelle, jolla veloitus on tehty

Verkkokauppaostosten 14 vrk palautusten osalta erikseen kuluttajansuojalaissa sanotaan että "Myyjän on palautettava maksut samalla maksutavalla, jota käytit. Palautus voidaan tehdä muulla tavoin, kuten lahjakortilla, vain jos annat siihen suostumuksen."
 
Laki rahanpesun ja terrorismin rahoittamisen estämisestä on kirjoitettu niin väljäksi että se käytännössä estää palauttamasta rahaa muutoin kuin tasan alkuperäiselle maksutavalle. Vaikkei lakitekstissä sanasta sanaan korttimaksun palauttamista käteisellä rahalla mainittaisikaan, niin täysin ilmeinen pesuriskihän tuossa on. Tämän lisäksi luottokunta eli Nets määrää asiasta ihan suoraan: Palauta rahat samalle maksuvälineelle, jolla veloitus on tehty

Verkkokauppaostosten 14 vrk palautusten osalta erikseen kuluttajansuojalaissa sanotaan että "Myyjän on palautettava maksut samalla maksutavalla, jota käytit. Palautus voidaan tehdä muulla tavoin, kuten lahjakortilla, vain jos annat siihen suostumuksen."
Nest varoittaa huijauksista. Kuluttjasuoja taasen tarkoittaa että kuluttajalle ei saa tulla kustannuksia eli palautettava samalle välineelle tarkoittaa sitä että ei voi pakottaa ottamaan esim lahjakortteja
Saa palauttaa muulla tavalla jos asiakas suostuu. Eihän niitä voi edes palauttaa samalle tilille, jos tiliä ei enään ole, vaan idea se että palautetaan tilille. Eihän maksua voi palauttaa maksukortille jos sitä ei enään ole, jolloin se täytyy palauttaa toiselle kortille tai muulla tavalla mikä asiakkaan kanssa sovittu.

Korttiyhtiö ei tykkää jos petostellaan kortilla ja kauppa antaa petostelialle rahana, tai toiselle kortille petostellut rahat. varsinkin jos etänä touhutaan ja ei tunneta asiakasta.

Aiemmin oli jossain aiheesta puhetta niin mainitsin Verkkokauppa.com, jossa ei voi edes kovin isoja ostoksia maksaa käteisellä.
 
Nest varoittaa huijauksista. Kuluttjasuoja taasen tarkoittaa että kuluttajalle ei saa tulla kustannuksia eli palautettava samalle välineelle tarkoittaa sitä että ei voi pakottaa ottamaan esim lahjakortteja
Saa palauttaa muulla tavalla jos asiakas suostuu. Eihän niitä voi edes palauttaa samalle tilille, jos tiliä ei enään ole, vaan idea se että palautetaan tilille. Eihän maksua voi palauttaa maksukortille jos sitä ei enään ole, jolloin se täytyy palauttaa toiselle kortille tai muulla tavalla mikä asiakkaan kanssa sovittu.

Korttiyhtiö ei tykkää jos petostellaan kortilla ja kauppa antaa petostelialle rahana, tai toiselle kortille petostellut rahat. varsinkin jos etänä touhutaan ja ei tunneta asiakasta.

Aiemmin oli jossain aiheesta puhetta niin mainitsin Verkkokauppa.com, jossa ei voi edes kovin isoja ostoksia maksaa käteisellä.
Juu 200€ on verkkokaupan käteiskaupan yläraja, mikä on kyseisen kaupan valikoiman hinnat tietäen aika hiton vähän.
Mutta eipähän tule huumeparonit pesemään pesetojaan puhtaiksi televisiokaupoilla...
 
Isä on vanhan kansan mies joka ei maksa etukäteen mitään. Kattelin hyvän paketin isälle ja alunperin hinta oli alempi mut nälkä kasvaa syödessä ja lopulta paketin hinta oli n. 2400 euroa. Sanoin kyllä että halvempiki riittää varmasti mutta hänen rahat ja hänen päätös.

No parin viikon komponenttien valinnan jälkeen päätettiin eilen tilata kone Verkkokuppa.comista.... Isä haluasi että teen tilauksen hänen puolesta jun ei halua tilejä ympäriinsä nettii ja arvasin että tiedosssa ongelmia. Olin jo kassalla pitkällä kunnes tuli maksutavat!!!

Ei ole postiennakkoa! Jos ei halua maksaa heti niin pitäs jotain ihme luottofirmaa käyttää. Itehä en voi vaikka haluisin ku luottohärö ja isä ei varmasti ala tollaseen pelleilyyn. Aattelin sit että ku verkkokauppa.com on iso toimija Suomessa niin kysynpä asiakaspalvelusta apua!

Selvästi iso pulju joka ei halua käydä kauppaa vanhan kansan ihmisten kanssa jotka maksaa vasta ku saa tuotteet! Kuvassa osa "keskustelusta".

Sinne jäi 2400 euron konepaketti ja ite oon ostamassa liki 4000 euron pakettia mut ei taida olla kauppa tän verkkokuppa kanssa jossa asiakaspalvelu ei edes pahoittele etteivät pysty vastaan asiakkaan toiveisiin!

verkkokauppacom.jpg
 
En pysty kuvittelemaan yhtään parin hengen pienyritystä isompaa toimijaa jossa asiakaspalvelun työntekijä pystyisi takavasemmalta taikomaan tilaukselle toimitustavaksi postiennakon.

PS. kyllähän hän sitä pahoitteli, heti ensimmäisessä viestissä.
 
Juu ei taida enää kukaan postiennakolla myydä (puhutaan isommista toimijoista).

Tietenkin sitten:
Lahdessa Datatronic, siellä voi paikan päällä maksaa noudon yhteydessä
Turussa Jimm'z, siellä voi tilauksen paikan päällä maksaa noudon yhteydessä
Verkkokaupalla Helsingissä, Pirkkalassa, Oulussa ja Raisiossa myymälät ja siellä voi paikan päällä maksaa noudon yhteydessä.
 
Kyllä se on ihminen. Botin vastauksissa lukee alla "Tekoälyn luoma" ja nimessäkin on pääte "- Verkkisbotti". Aloittaja lienee siis ollut asioilla klo 9-20.

Mitenhän moni yritys noin ylipäätään enää tarjoaa postiennakkoa?
Joo ihminen oli. sanon aina boteilla halua ihmisen! Jooo jimms katon nyt ku siellä on postiennakko ku se on maksajalle tärkeä asia maksaa tuote saapumisen yhteydessä.

Onko nää kaupat niin irtaantuneita todellisuudesta että on olemassa vielä ihmisiä jotka ei anna rahoja noin vain? Onko oikeasti verkkokuppa.comilla niin huono taloustilanne ettei vaan pysty myymään postiennakolla?!

Meku asutaan tääl pohjosessa niin ei pääse paikan päälle. Kyllä tälleen ne kaupas saa asiakkaita joilla on palveluita! MUTTA mikähä on todellinen syy ettei postiennakkoa muka oo?
 
Joo ihminen oli. sanon aina boteilla halua ihmisen! Jooo jimms katon nyt ku siellä on postiennakko ku se on maksajalle tärkeä asia maksaa tuote saapumisen yhteydessä.

Onko nää kaupat niin irtaantuneita todellisuudesta että on olemassa vielä ihmisiä jotka ei anna rahoja noin vain? Onko oikeasti verkkokuppa.comilla niin huono taloustilanne ettei vaan pysty myymään postiennakolla?!

Meku asutaan tääl pohjosessa niin ei pääse paikan päälle. Kyllä tälleen ne kaupas saa asiakkaita joilla on palveluita! MUTTA mikähä on todellinen syy ettei postiennakkoa muka oo?

Pääosa noin ajattelevista ostaa luottokortilla ja kun etäostossa on aina palautusmahdollisuus, niin yhdistelmänä ovat parempi kuin postiennakko. Sitten jos ei luottomahdollisuutta ole, niin vaihtoehdot kapenevat merkittävästi.
 
En pysty kuvittelemaan yhtään parin hengen pienyritystä isompaa toimijaa jossa asiakaspalvelun työntekijä pystyisi takavasemmalta taikomaan tilaukselle toimitustavaksi postiennakon.

PS. kyllähän hän sitä pahoitteli, heti ensimmäisessä viestissä.
Joo vaan jos firma haluaa myydä ja pitää maineen yllä niin kertoo esim että otamme yhtettä pian miten asian vois järjestää. mut noi tilaus lähtee jimssiin.
 
Pääosa noin ajattelevista ostaa luottokortilla ja kun etäostossa on aina palautusmahdollisuus, niin yhdistelmänä ovat parempi kuin postiennakko. Sitten jos ei luottomahdollisuutta ole, niin vaihtoehdot kapenevat merkittävästi.
Niin vaan ku on kyseessä 82v ukkeli joka ei tollastakaan käytä. Sitähä mä yritän tuoda esiin että nää nykymaksutavat ei välttämättä ole vanhan kansan mieleen :)
 
Niin vaan ku on kyseessä 82v ukkeli joka ei tollastakaan käytä. Sitähä mä yritän tuoda esiin että nää nykymaksutavat ei välttämättä ole vanhan kansan mieleen :)
Joo, kyllä mä sen tajusin, vastasin vain tohon "Onko nää kaupat niin irtaantuneita todellisuudesta että on olemassa vielä ihmisiä jotka ei anna rahoja noin vain?", että osalle noin ajattelevista nykyisetkin maksutavat käyvät silti. Jopa vanhalle kansalle.
 
Mut jees muutenki ku tää kehitys kehittyy mikä on ihan idiomi tms niin pitäs muista
Tä, ei sitten onnistu sinun tilata mistä osat vain saa ja isäs maksaa sinulle? Taisi olla vain ajatus tukea ryssän dronesotaa.
Haluaan et firma myös kasaa sen. ei kai se nyt poikaansa luota :) mistä keksit tähä ryssien tukemisen? luitko ees koko ketjua?
 
Onko nää kaupat niin irtaantuneita todellisuudesta että on olemassa vielä ihmisiä jotka ei anna rahoja noin vain? Onko oikeasti verkkokuppa.comilla niin huono taloustilanne ettei vaan pysty myymään postiennakolla?!

Meku asutaan tääl pohjosessa niin ei pääse paikan päälle. Kyllä tälleen ne kaupas saa asiakkaita joilla on palveluita! MUTTA mikähä on todellinen syy ettei postiennakkoa muka oo?
Eihän tässä Zimmsin viraalimarkkinointiketjussa ole irtaantuneita kuin tarinan typerän jääräpäinen vanhus. Ei tuo paikalle menokaan välttämättä auttaisi, eivät ota käteisellä kuin max 200€ per ostos. Korttia voi toki käyttää vai onkohan sekin nykyajan hömpötyksiä? Postiennakko on kuoleva laji. Ihmiset eivät nouda lähetyksiään niin usein kuin normaalilähetyksiä. Palautus maksaa kuten lähetyskin.

Olisihan vaihtoehtona pyytää myös lasku, tosin jos on ensiostos, niin eivät välttämättä anna luottoa useampaa tonnia, mutta heidän osamaksun voi maksaa kerralla pois ilman kuluja.
 
Taitaa olla aikamoinen pelaaja-vaari kyseessä, kun 82-vuotiaana haluaa tollasen parin tonnin pelikoneen. Ihan hatunnoston arvoinen! :og:

Voisi kuvitella, että pärjäisi oikeasti n. kahdensadan tarjousläppärillä, johon ostaisi näytön, hiiren ja näppäimistön, mutta tämä vaari haluaa parasta. :giggle:
 
Taitaa olla aikamoinen pelaaja-vaari kyseessä, kun 82-vuotiaana haluaa tollasen parin tonnin pelikoneen. Ihan hatunnoston arvoinen! :og:
Taitaa olla aikamoinen pelaaja-vaari kyseessä, kun 82-vuotiaana haluaa tollasen parin tonnin pelikoneen. Ihan hatunnoston arvoinen! :og:

Voisi kuvitella, että pärjäisi oikeasti n. kahdensadan tarjousläppärillä, johon ostaisi näytön, hiiren ja näppäimistön, mutta tämä vaari haluaa parasta. :giggle:


Voisi kuvitella, että pärjäisi oikeasti n. kahdensadan tarjousläppärillä, johon ostaisi näytön, hiiren ja näppäimi

Eihän tässä Zimmsin viraalimarkkinointiketjussa ole irtaantuneita kuin tarinan typerän jääräpäinen vanhus. Ei tuo paikalle menokaan välttämättä auttaisi, eivät ota käteisellä kuin max 200€ per ostos. Korttia voi toki käyttää vai onkohan sekin nykyajan hömpötyksiä? Postiennakko on kuoleva laji. Ihmiset eivät nouda lähetyksiään niin usein kuin normaalilähetyksiä. Palautus maksaa kuten lähetyskin.

Olisihan vaihtoehtona pyytää myös lasku, tosin jos on ensiostos, niin eivät välttämättä anna luottoa useampaa tonnia, mutta heidän osamaksun voi maksaa kerralla pois ilman kuluja.
Laskun saa firmat vaan. Vanhus on aika fiksu, jääräpäinen kyllä. Onko se että maksaa tuotteen vasta ku saa niin typeryyttä? Ken tietää. Perus pointti oliki että nykyajan firmat ei halua myydä vanhan kansan ihmiselle tietsikkaa. Miksi ihminen joka ei ole eläissään käyttäny luottofirmaa käyttäs nyt? Mut kuten sanottua jimms tarjoaa postiennakon. he saivat tilauksen. jos jotaki ahistaa niin on oma ongelma. kapitalismisssa firma saa valita asiakkaansa ja asikas firmansa.
 
Verkkokauppa.com halusi varmasti myydä koneenpalasia, jos ei ole millä maksaa ja ostajan omat periaatteet ja luottotiedot on kysymysmerkki niin ei se ole myyjän syy. Tämän ketjun nähtyään epäröivät jatkossakin lähettää millään postiennakkotyylillä tavaraa.

Ryssäjuttuja ei tartte piilotella, piilottajilla kädet veressä.
 
Tuskin olisivat Pentille laskulla myyneet kun kertoo että luottohäiriömerkintä löytyy.

Mutta tosiaan posti/bussiennakko maksuvaihtoehtona löytyy kovin harvasta paikasta. Luultavasti tuo on juuri syy, että niitä paketteja vain ei noudeta. Tilataan ns hupiostoksia.
Tässä tapauksessa vielä asiakkaalle kootaan kustomoitu tietsikka ja jos jättää sen noutamatta niin melkoinen kustannuserä myyjälle.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
267 705
Viestejä
4 628 020
Jäsenet
76 088
Uusin jäsen
Mechanic76

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom