Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Verkkokauppa.comin toimituksista tai asiakaspalvelusta ei ole ollut yleensä mitään suurempaa moitetta, mutta nyt on kyllä ollut tuskaista saada yhtä toimitusta etenemään, tai edes selvitettyä että mikä siellä mättää. Tuotetta on varastossa/hyllyssä ja tilaus meni suoraan "käsittelyssä" -tilaan, mutta sen jälkeen sille ei ole tapahtunut mitään. Yhteyttä asiakaspalveluun ei saa kuin jankkaamalla ensin loputtoman kauan chattibotin kanssa ja sehän nyt ei osaa vastata mitään järkevää. Sitten kun lopulta sain kiinni botin jälkeen fyysisen ihmisen, niin tämä vastasi tyyliin "en tiedä, siellä on varmaan ollut jotain viivettä varastosssa, ehkä se tulee ensi viikolla".
 
Samat kokemukset sähköpostista. Huomenna yritän Chattia tai menen paikan päälle.
Kyllä siellä sittenkin joku näköjään sähköposteja lukee. Vastausta ei tullut vieläkään, mutta toimitus tuli korjattuun osoitteeseen ja vielä eri myymälästä kuin mihin otin yhteyttä. En sitten tiedä mikseivät vastaa tai edes kuittaa viestejä luetuksi.. 🤷‍♀️
 
Tuossa oli kaupankäynnin virhetilanteet ketjussa hyvin samanlainen juttu kuin itsellä, paitsi itsellä se oli positiivinen, joten kirjoitan sen kuitenkin tähän.

Kävin tekemässä Powerilla pörssissähkösopimuksen koska arvelin (oikein) että siellä oli tulossa BF tarjous jossa saa tuollaisen ottamalla, alennusta. En edes ehtinyt katselemaan että varsinaisesti mainostettiinko sitä missään siellä liikkeessä, mainoslehdessä oli mainostettu "jopa 70e" mutta tämähän oli 2v kiinteään sopimukseen, ja vain sen "jopa" sanan kautta ilmaisi että tarjolla on muutakin, mutta ettei paljonko saa alennusta. Myöskään chatissa josta yritin kokeilla, ei millään suostuttu kertomaan asiasta.
Luulisi että siellä olisi paikan päällä ollut mainoksia, mutta kun siellä oli vähän myyjistä pula niin heti kunhan löysin vapaan myyjän, tältä vain kysyin asiasta, alennus löytyy ja ei kun sopimusta rustaamaan. Myyjä kertoi alennuksen olevan vain 30e, mikä on silti parempi kuin ei mitään. Viime vuonna oli 50e.

Mutta, kassalla sitten toinen myyjä sanoi sen tarjouksen olevan vielä viimeistä päivää 50e, ja korjasi asian. Eli joskus se "hintarobotti" toimii myös näinkin päin.
 
Positiivinen kokemus Forumin Gigantista viime maanantailta. Olin puolisonin kanssa katselemassa telkkareita hänen äidille, ja myyjä suositteli meidän antamilla spekseillä juuri sitä 50" 379 euron LG:tä, jota olimme itsekin aiemmin pohtineet. Juteltiin hetki niitä näitä, mutta ei edes yrittänyt myydä mitään kalliimpaa mallia, kalibrointia tms oheispalveluita, liittymiä tai mitään muuta. Telkkukin löytyisi lähempänä kotia olevan liikkeen varastosta, eli maksu Forumiin ja nouto pari päivää myöhemmin lähigigantista. 10/10 suoritus kerrankin.
 
(Helsingin - ei voi olettaa että kaikki tietää) Forumin Gigantin alakerran asiakaspalvelua oli muutettu viime käynnin jälkeen ja kokonaisuus toimi loistavasti! Tällä kertaa kävin noutamassa verkkokaupasta tilaamani tuotteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc
Oulun Verkkokaupassa on tähän mennessä palvelu pelannut niinkuin pitääkin. Aina on saanut asiantuntevaa palvelua ja mitään ylimääräistä ei olla tuputettu. Alkuviikosta kävin noutamassa netin kautta tilatun/maksetun ja noudolla paikalliskaupasta speksatun tuotteen, asiakaspalvelija katsoi luuristani tilausnumeron ja toi artikkelin varastosta oma-aloitteisesti kärrylle nostettuna että kantohommiltakin välttyi. 5/5
 
Gigantista tuli pitkästä aikaa tilattua ja taas saa odotella näköjään yhtä kauan kuin Kiinasta tilaisi. Yli viikko sitten tilattu varastossa olevia tuotteita, ja pari päivää nyt maannut jo 'lähetettynä', mutta ainoastaan postikoodi on rekisteröity. Verkkis lähetti BF:stä huolimatta kahdessa päivässä perille. Ei mene jakeluun miten toimitus voi jollain lafkalla olla näin hidasta.
 
Gigantista tuli pitkästä aikaa tilattua ja taas saa odotella näköjään yhtä kauan kuin Kiinasta tilaisi. Yli viikko sitten tilattu varastossa olevia tuotteita, ja pari päivää nyt maannut jo 'lähetettynä', mutta ainoastaan postikoodi on rekisteröity. Verkkis lähetti BF:stä huolimatta kahdessa päivässä perille. Ei mene jakeluun miten toimitus voi jollain lafkalla olla näin hidasta.
Verkkis lähettää suomesta ja gigantti soutuveneellä ruotsista.
 
Gigantti lähetti väärän tuotteen. Olin chatin kautta yhteydessä jälkeen meni pari pv ennen kuin ottivat maililla yhteyttä. Piti lähettää väärästä tuotteesta ja paketista kuvat. Laitoin postin palautuksena, mutta eivät vieläkään suosti lähettämään uutta vaan 'tutkivat asiaa", väärä tuote matkalla Ruotsiin. Siis mitä helvettiä. Missään vaiheessa eivät juurikaan ole edes pahoitella asiaa m.
 
Gigantti lähetti väärän tuotteen. Olin chatin kautta yhteydessä jälkeen meni pari pv ennen kuin ottivat maililla yhteyttä. Piti lähettää väärästä tuotteesta ja paketista kuvat. Laitoin postin palautuksena, mutta eivät vieläkään suosti lähettämään uutta vaan 'tutkivat asiaa", väärä tuote matkalla Ruotsiin. Siis mitä helvettiä. Missään vaiheessa eivät juurikaan ole edes pahoitella asiaa m.
Eikös Gigantin sivuilla näe tilauksen tiedoista kuvan lähetyksestä ennen kuin se löydään kiinni ja eteenpäin. Tuossahan se pitäisi jo näkyä että väärä tuote paketissa ja ei näin ollen pitäisi olla mitään epäselvää asiassa :confused:
 
Eikös Gigantin sivuilla näe tilauksen tiedoista kuvan lähetyksestä ennen kuin se löydään kiinni ja eteenpäin. Tuossahan se pitäisi jo näkyä että väärä tuote paketissa ja ei näin ollen pitäisi olla mitään epäselvää asiassa :confused:

Taitaa olla vaan osassa tilauksista. Kävin hieman omia tilauksia läpi, niin Katso pakkauksen sisältö-linkki oli kolmessa paketissa neljässätoista. Niin harvoin, että en ollut aiemmin edes huomannut.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli chattailtyä Powerin kanssa tänään. Tilasin Samsung Tab S9+-tabletin, jonka toimitusarvio oli viime viikolla. Kävin ohimennen liikkeessä kysymässä, jossa myyjä antoi ymmärtää, ettei laitetta varmaan ole lainkaan enää tulossa saataville. Tätä sitten chatissa koitin selvitellä, mutta eivät osanneet antaa mitään arvioita mahdollisesta toimitusaikataulusta. Ehdotin, että kysyisivät tavarantoimittajalta. Ei kuulemma ole mahdollista. :D

Aivan onnetonta palvelua Powerilla.
 
Nykypäivän asiakkaat arvostaa hintaa, mihin ne sitä asiakaspalvelua tarvii?
Näin se taitaa olla.

Asiakaspalvelun tehtävä tuntuu olevan tyrkyttää sähkösopimuksia, puhelinliittymiä, turhia takuusopimuksia, "kalibrointeja" ym.

Kiinnostus loppuu nopeasti, kun pitää oikeasti selvittää joku ongelma.
 
Eikös Gigantin sivuilla näe tilauksen tiedoista kuvan lähetyksestä ennen kuin se löydään kiinni ja eteenpäin. Tuossahan se pitäisi jo näkyä että väärä tuote paketissa ja ei näin ollen pitäisi olla mitään epäselvää asiassa :confused:
Enpä ole kuullutkaan tuommoisesta. Ja anyway - odotan kyllä että saan sen mitä tilaan enkä jotain aivan muuta. Lähetteessä, kuiteissa siis näkyy ihan oikea tuote, mutta se mitä sain edusti jopa ihan eri tuoteryhmää. Toki virheitä sattuu, ei siinä mitään, mutta kyrsii tämä tapa jolla asiaa ovat hoitaneet. Vähän niin kuin "hälläväliä, nyt kävi näin".
 
Enpä ole kuullutkaan tuommoisesta. Ja anyway - odotan kyllä että saan sen mitä tilaan enkä jotain aivan muuta. Lähetteessä, kuiteissa siis näkyy ihan oikea tuote, mutta se mitä sain edusti jopa ihan eri tuoteryhmää. Toki virheitä sattuu, ei siinä mitään, mutta kyrsii tämä tapa jolla asiaa ovat hoitaneet. Vähän niin kuin "hälläväliä, nyt kävi näin".
Itse joskus vahingossa huomasin tuollaisen ominaisuuden, mutta kuten @ttm tuossa edellä mainitsi, niin ei välttämättä ole kaikissa tilauksissa näkyvissä. Tulee harvoin nykyään tilailtua Gigantilta mitään, mutta itselläni oli kahdessa viimeisimmässä tilauksessa kuvat tarjolla.
 
Hyvää palvelua Tokmannilla. Tilasin verkosta väärän mallin, lähes yhtä hyvä löytyikin muualta halvemmalla, noudolla paikalliseen Tokmanniin. Nouto ja palautus onnistui samalla ja raha tuli tilille illaksi.

Tai malli ehkä olisi ok, mutta oli selkeästi kalliimpi, enkä lopulta halunnut maksaa ekstraa ominaisuuksista, joita en tarvitse. Nappasin samalla reissulla halvemman mallin Verkkokauppa.comista ja asia hoitui.

Prismaan palautus ei sen sijaan onnistunut tänään, sillä Info-piste menee jo kello 19 kiinni. Täytyy mennä huomenna uudestaan asioimaan.
 
Telialta oli kyllä melkosen nopeaa toimintaa tilauksen kanssa, eilen tilasin tuotteen vähän ennen klo 14 ja paketti on noudettavissa tänään lauantaina aamusta 9 jälkeen. Alle vuorokaudessa ja vielä näin joulun lähestyessä, taitaa olla BF pakettejakin vielä liikenteessä melkoisesti.
 
Telialta oli kyllä melkosen nopeaa toimintaa tilauksen kanssa, eilen tilasin tuotteen vähän ennen klo 14 ja paketti on noudettavissa tänään lauantaina aamusta 9 jälkeen. Alle vuorokaudessa ja vielä näin joulun lähestyessä, taitaa olla BF pakettejakin vielä liikenteessä melkoisesti.
Ne paketit lähtee suoraan postin omasta varastosta, joten jos tilaus on vain tehty sopivaan aikaan niin se lähtee samana päivänä vielä liikkeelle ja ehtii yleensä seuraavaksi päiväksi eli myös lauantaiksi. Olen joskus yölläkin tilannut jotain tavaraa mikä on tullut postin varastosta suoraan ja se on ollut jo muutamien tuntien päästä noudettavissa postista.
 
Jos näistä kokoo yhteenvedon, niin onko oikein

Power hintatakuu,...

Toisessa ketjussa oli postatttu linkki kirjallisiin ehtoihin.

Noin kahden sekunnin googlaus.. tuossa on kerrottu aika selkeästi miten toimii.


edit: kerkesitkin jo väliin
Hienoa, liitän tähän ne postauksen hetkellä olleet ehdot. aikanaan jossain ketjussa noita arvuuteltiin.

Power hintatakuu ehdot. (lähde)
1. Hintahyvityksen ehdot
Tuotteen palautusoikeuden tulee olla voimassa (suurimmalla osasta tuotteita 60 päivää ostoksesta, poikkeukset löydät palautusehdoistamme)
Koskee identtisiä tuotteita, joita myyvät hyväksytyt kilpailijat Suomessa
Tuotteen tulee olla varastossa ja ostettavissa kilpailijalta


Hintatakuu ei yleensä koske seuraavia:

Rajoitetun ajan tai määrän tarjoukset
Poistomyynnit tai loppuunmyynnit
Erikoistilaukset tai mittatilaustuotteet
Kilpailijan yksinoikeudelliset tai jäsenkohtaiset tarjoukset
Tuotteet, joita ei ole kilpailijan varastossa
Hinnoitteluvirheet tai painovirheet

Aika laajasti rajattu mitä hintatakuu ei koske.
yksinoikeudelliset, tarkoittaako se että ei koske kilpailijan tekemää pätevää tarjousta asiakkaalle

Rajoitetun ajan, tai määrän tarjoukset suljettu pois, eli käytännössä hinta takuu koskee vain ns hinnasto hintoja.
 
Mitenköhän tarkkaan tuo "koskee identtisiä tuotteita" tulkitaan, esimerkiksi jos nyt vaikka Gigantti löisi 150€ halvemman hinnan kuvitteellisesta televisiosta kuin Power, mutta toinen myisi RT mallia ja toinen taas ST mallia.
ainoa ero noiden välillä olisi se että toinen on musta ja toinen harmaa, mutta muuten 100% identtiset laitteet kyseessä.
olisiko tuo peruste perinteiseen tapaan kieltäytyä hintatakuusta, kun ei ole kuitenkaan täysin identtiset laitteet kyseessä?
 
Mitenköhän tarkkaan tuo "koskee identtisiä tuotteita" tulkitaan, esimerkiksi jos nyt vaikka Gigantti löisi 150€ halvemman hinnan kuvitteellisesta televisiosta kuin Power, mutta toinen myisi RT mallia ja toinen taas ST mallia.
ainoa ero noiden välillä olisi se että toinen on musta ja toinen harmaa, mutta muuten 100% identtiset laitteet kyseessä.
olisiko tuo peruste perinteiseen tapaan kieltäytyä hintatakuusta, kun ei ole kuitenkaan täysin identtiset laitteet kyseessä?
Perinteisesti kummankin hintatakuu on ollut tarkka että identtinen tuote, eli sama tyyppi/tuote koodi.

Kummallakkin liikkeellä on ns valkoisessa linjassa paljon tuotteita joita ei muissa liikkeissä (Suomessa) ole. TV/Audio puolellakin voi olla se yhden kirjaimen ero, joka erottaa lähinnä jakelukanavan.


Toki aina kannattaa pyytää hyvitystä, välillä siinä hintamarkkinoinnissa ei ole koko pitkää rimpsua. Pienissä eroissa voi into syynä olla pienempi, vs se että iso hyvitys olisi kyseessä.
 
Perinteisesti kummankin hintatakuu on ollut tarkka että identtinen tuote, eli sama tyyppi/tuote koodi.
Perinteisesti? Minulle ei ole koskaan ollut kummassakaan liikkeessä mitään tuollaista nilliitystä jostakin väristä, kunhan laite on muuten sama. Ties kuinka monta kertaa olen tuota "hintatakuuta" kuitenkin hyödyntänyt vähän rimaa hipoen, enkä kyllä kehtaisi väittää, että sen pitää aina olla täysin identtinen tuote väreineen päivineen.

Näissä on kuitenkin joskus myös myyjäkohtaisia tulkintoja, varsinkin Gigantissa, kun siellähän ei mitään hintatakuuta enää edes mainosteta. Ovat siellä tuosta huolimatta aina vastanneet kilpailijan hintaan, mutta sinne ei ainakaan kannata liiemmin valittaa, jos ei mene tinkaaminen läpi.
 
Jokunen vuosi sitten ostettiin powerilta astianpesukone. En enää muista mitä merkittävää eroa siinä mallissa oli verrokkina gigantin malliin mutta gigantilla se oli lähemmäs sata euroa edullisempi. Powerin chättissä meni semmoien vartin verran, kun aspa tarkasteli ja vertaili speksejä ja jotain sellaista. Laittoi sitten linkin josta sain tilattua tuotteen eurolla edullisemmin kuin gigantilta. Se alkuperäinen hinta oli edelleen siinä tuotteen sivulla.
 
Perinteisesti? Minulle ei ole koskaan ollut kummassakaan liikkeessä mitään tuollaista nilliitystä jostakin väristä, kunhan laite on muuten sama. Ties kuinka monta kertaa olen tuota "hintatakuuta" kuitenkin hyödyntänyt vähän rimaa hipoen, enkä kyllä kehtaisi väittää, että sen pitää aina olla täysin identtinen tuote väreineen päivineen.
Ok, hyvä homma.
Kuinka isoa hyvitystä olet hakenut, ja minkä tyyppisistä tuotteista. Jäänyt fiilis että hyvitys on ollut helpompi saada jos ollaan sen kanssa katteellisella alueella, mutta jos alunperin jo "tiukkahinta" ollut ja siitä hakee vielä satasien (kymmenien prosenttien) tai enemmän hyvitystä niin meneekin vaikeaksi, jos ei sama tyyppi niin helppo torpata. tarjottu siis palautusvaihtoehto hyvityksen sijaan. (kynnys jotain kodinkonetta lähteä takaisin tuomaan ja mennä hakemaan sitä kilpailijalta.)

Kauppaa hieroessakaan eivät enään vuosiin ole vastanneet automaattisesti kilpailian tarjousta halvemmalla, vaan ihan tapauskohtaisesti.

Siis ihan Gigantin omissa myymälöissä. Poweri hyvityksistä ei "paikanpäällä" kokemusta, perus tinkaaminen lähtee jonain hintarobotti höpinöillä, osalla myyjistä selkeästi puuttuu natsat sopia hintaa.
 
Ok, hyvä homma.
Kuinka isoa hyvitystä olet hakenut, ja minkä tyyppisistä tuotteista. Jäänyt fiilis että hyvitys on ollut helpompi saada jos ollaan sen kanssa katteellisella alueella, mutta jos alunperin jo "tiukkahinta" ollut ja siitä hakee vielä satasien (kymmenien prosenttien) tai enemmän hyvitystä niin meneekin vaikeaksi, jos ei sama tyyppi niin helppo torpata. tarjottu siis palautusvaihtoehto hyvityksen sijaan. (kynnys jotain kodinkonetta lähteä takaisin tuomaan ja mennä hakemaan sitä kilpailijalta.)

Kauppaa hieroessakaan eivät enään vuosiin ole vastanneet automaattisesti kilpailian tarjousta halvemmalla, vaan ihan tapauskohtaisesti.

Siis ihan Gigantin omissa myymälöissä. Poweri hyvityksistä ei "paikanpäällä" kokemusta, perus tinkaaminen lähtee jonain hintarobotti höpinöillä, osalla myyjistä selkeästi puuttuu natsat sopia hintaa.
Laitteita on ollut laidasta laitaan molemmissa ketjuissa, eli Gigantissa ja Powerissa. Useampiakin televisioita ja puhelimia, uuni, parit kuulokkeet jne. Hinnat ovat vaihdelleet kympeistä useisiin satasiin.

Viimeksi juuri Gigantissa olisivat muutama viikko sitten suostuneet myymään listahinnaltaan 1590€ olevan television samaan hintaan kuin verkkokauppa.comin 749€ kampanjahinta, mutta Gigantissa ei ollut niitä kuitenkaan hyllyssä, niin tilasin sen sitten verkkiksestä paremmalla takuulla.

Ei liikkeissä tietenkään ole automaattisesti koskaan hintaa alettu laskemaan, vaan asiakkaan pitää osata itse etsiä jostakin se halvempi hinta ja sitten kysyä, että vastaavatko siihen. Eivät ole vielä kertaakaan kieltäytyneet, jos tuote vain on ollut ostettavissa jostakin kotimaisesta kaupasta, eikä ole ollut kyse mistään kolmannen osapuolen tukemasta lisäkampanjasta.

Omalla kohdalla näissä ei kuitenkaan ole ollut kyse siitä, että olisin ensin ostanut tuotteen ja sitten myöhemmin mennyt kinuamaan osaa hinnasta takaisin alennuksen myötä. Tai no, yhden kerran ostin Powerista 900€ uunin ja sitten huomasin pari päivää myöhemmin, että samaa laitetta saa 200€ halvemmalta muualta ja lisäksi Powerissa oli oston jälkeen alkanut kampanja, jonka myötä sai kuljetuksen ja asennuksen puoleen hintaan. Kävin kysymässä että mitäs tehdään, niin myyjä pudotti mukisematta hintaa ja heitti myös nuo lisäalennukset mukaan. Laitetta ei siis oltu siinä vaiheessa vielä toimitettu kotiin saakka. Ainoa kömpelyys oli siinä, että kassalla eivät saaneet palautettua rahoja suoraan tilille kortin avulla, vaan piti antaa tilinumero, jonne rahat sitten ilmaantuivat parin päivän päästä.
 
Omalla kohdalla näissä ei kuitenkaan ole ollut kyse siitä, että olisin ensin ostanut tuotteen ja sitten myöhemmin mennyt kinuamaan osaa hinnasta takaisin alennuksen myötä.
Hintakuulla nimenomaan tätä hain.

Ei liikkeissä tietenkään ole automaattisesti koskaan hintaa alettu laskemaan, vaan asiakkaan pitää osata itse etsiä jostakin se halvempi hinta ja sitten kysyä, että vastaavatko siihen. Eivät ole vielä kertaakaan kieltäytyneet, jos tuote vain on ollut ostettavissa jostakin kotimaisesta kaupasta, eikä ole ollut kyse mistään kolmannen osapuolen tukemasta lisäkampanjasta.

Kauppaa hieroessa automaattisella hinnan alennuksella tarkoitin sitä että jos esittää kilpailijan tarjouksen niin myyjä vastaa halvemmalla hinnalla. Tämä ei enään vuosiin ole ollut itsestään selvää vaan riippunut siitä tarjouksesta

Jos kilpailijan tarjous on viimevuosina ollut sellainen mihin haluavat vastata niin sitten mukisematta, mutta silloin jo usein ollaan jo hintaneuvotteluissa lähellä. Uskon että riippua osastosta/myyjästä, joillain tuntuu se hintaneuvottelu mahdotonta ilman sitä kilpailevaa tarjousta, ja senkin jälkeen kova tarkastelu mahdollinen mutina onko kelvollinen.

Edellä oleva perustuu viimevuosien kokemukseen, aivan tuoreita kokemuksia on lähinnä suht suoraviivaisesta neuvottelusta.

Joskus aikanaan riitti että esitti kilpailijan tarjouksen uskottavasti niin vastasivat jos sama tuote. No jotkut puljas tutun kilpailijan myyjän kanssa vähän ylisuuria
 
Monesti esim. kuulokkeista näkee että tietynvärinen on tarjouksessa ja muut ei. Noissa on monesti aika koviakin tarjouksia tyyliin puolet pois, koska ne "ohvihinnat" ovat kuvitteellisia ja todelliset hinnat ovat niitä tarjouksia.

En sitten tiedä onko isommissa laitteissa eri meininki.
 
Ei nyt liity myyjään mutta kyseessä lg merkkinen telkku(bluetooth versio 5.0) ja jbl merkkinen bluetooth kaiutin(bt 5.1). Jostain syystä luotu yhteys ei pidä seuraavaan käynnistykseen eli jompaa kumpaa pitää täysresetoida jotta saisin bluetooth yhteyden luotua uudelleen. Joskus myös katkeaa yhteys kesken käytön. Yhteys lg tukeen ja chatissa olivat sitä mieltä, että on hyvin yleistä etteivät kaikki (bt) laitteet ole yhteensopivia keskenään. Huoltoon tuonti ja tarkastus ei edistä ongelman ratkaisua, ja turhasta huollosta joutuu maksamaan tarkastusmaksun. Eli nyt vaan sattui huono mäihä meille? Täytyy todeta, että tv:ssä toimii toinen saman merkkinen kaiutin hyvin eli siinä mielessä tv:n bluetooth toimii. Tästä oppineen seuraavan kerran osaa varmistaa yhteensopivuuden ennen lopullista käyttöönottoa. Prkl!
 
Tuli mikro tilattua verkkiksen outletista. Saip eilen noukittua postista ennen töihin menoa.
Nyt aamulla sain paketin auki ja kaikki vaikuttaa kute luvattuki (naarmu päällä, mutta minua se ei haittaa. muuten koskematon), mutta jostai syystä on edellisen henkilön osamaksusopimus henkilötietoinee kaikkineen mukana.. :hmm:
 
Tuli mikro tilattua verkkiksen outletista. Saip eilen noukittua postista ennen töihin menoa.
Nyt aamulla sain paketin auki ja kaikki vaikuttaa kute luvattuki (naarmu päällä, mutta minua se ei haittaa. muuten koskematon), mutta jostai syystä on edellisen henkilön osamaksusopimus henkilötietoinee kaikkineen mukana.. :hmm:
Verkkokauppa vähän mokannut nyt gdpr kanssa. Oliko siellä myös henkilötunnus näkyvillä? Ota sinne yhteyttä ja kysy miten tämmöinen voi olla mahdollista ja se on niiden tehtävä lähteä viemään mokansa eteenpäin ja tehdä ilmoitus tietoturvaloukkauksesta Jos joudut tietoturvaloukkauksen kohteeksi | Tietosuojavaltuutetun toimisto. Toki varmaan itsekin voit tuonne halutessasi ilmoittaa.
 
Verkkokauppa vähän mokannut nyt gdpr kanssa. Oliko siellä myös henkilötunnus näkyvillä? Ota sinne yhteyttä ja kysy miten tämmöinen voi olla mahdollista ja se on niiden tehtävä lähteä viemään mokansa eteenpäin ja tehdä ilmoitus tietoturvaloukkauksesta Jos joudut tietoturvaloukkauksen kohteeksi | Tietosuojavaltuutetun toimisto. Toki varmaan itsekin voit tuonne halutessasi ilmoittaa.
No toisaalla, jos edellinen ostaja on tahtonut paperilappunsa sinne (tuotepakkauksen sisään? Siellä se tuskin alunperin on ollut) jättää.. Ei tossa mistää henkilörekisteristä ole kyse. Kertoo toki myös karua faktaa siitä, että gigantti verkkis ei noita "jälleenmyytäviä" tuotteita edes tarkasta.
 
Viimeksi muokattu:
No toisaalla, jos edellinen ostaja on tahtonut paperilappunsa sinne (tuotepakkauksen sisään? Siellä se tuskin alunperin on ollut) jättää.. Ei tossa mistää henkilörekisteristä ole kyse. Kertoo toki myös karua faktaa siitä, että gigantti ei noita "jälleenmyytäviä" tuotteita edes tarkasta.
Njoo, en mie niillä henkilötunnuksilla yms mitää tee. Ei saa verkkiksee yhteyttä varmaan nyt tänäpe, kun kokeilin aamulla. Joku toine päivä kokkeilen ja ilmotan vua, että vähä tarkemmi vois kattoa paketit..
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 737
Viestejä
4 564 218
Jäsenet
75 013
Uusin jäsen
52375

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom