Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Joo toi Gigantin "kolmas osapuoli" hämäsi itseänikin. Muistipalikat on tilauksessa. En kyllä ymmärrä mikä idea tossa kun klikkaa "Seuraa tilaustasi" Track your post and parcels | Bring sivulle ja antaa "Sorry, we didn’t find an shipment associated with this tracking number."

Gigantin linkissä olleen tracking numeron kun otin ja menin ups:in sivulle, sieltä alkoi tietoa löytymään.
 
Joo toi Gigantin "kolmas osapuoli" hämäsi itseänikin. Muistipalikat on tilauksessa. En kyllä ymmärrä mikä idea tossa kun klikkaa "Seuraa tilaustasi" Track your post and parcels | Bring sivulle ja antaa "Sorry, we didn’t find an shipment associated with this tracking number."

Gigantin linkissä olleen tracking numeron kun otin ja menin ups:in sivulle, sieltä alkoi tietoa löytymään.
Hmm, postnordilla toimi koodi, ei ole vielä lähtenyt ja lähettäjä on Gigantti c/o Exertis AB.
1736328266618.png

Onko tuo kenellekään tuttu?
 
Tarvitseeko Verkkokauppa.comiin tehdä ennakkoilmoitus palautettavasta tuotteesta, vai voiko vain mennä myymälään paketin kanssa?

Heidän sivuiltaan en löytänyt tuota tietoa, eikä Googlekaan laittanut kuin palautusohjeisiin, mutta en huomannut tätä mainittavan. Sen verran iso paketti ja ajomatka päälle, että kiinnostaa tietää ottaako huoltopiste vastaan tuosta vain.

Keskustelun hakukaan ei osunut, jos oli jo ollut täällä, mutta tolla oli kyllä hankala hakea.

Kiitos!
 
Tarvitseeko Verkkokauppa.comiin tehdä ennakkoilmoitus palautettavasta tuotteesta, vai voiko vain mennä myymälään paketin kanssa?

Heidän sivuiltaan en löytänyt tuota tietoa, eikä Googlekaan laittanut kuin palautusohjeisiin, mutta en huomannut tätä mainittavan. Sen verran iso paketti ja ajomatka päälle, että kiinnostaa tietää ottaako huoltopiste vastaan tuosta vain.

Keskustelun hakukaan ei osunut, jos oli jo ollut täällä, mutta tolla oli kyllä hankala hakea.

Kiitos!
En nyt mitään suurempaa ole palauttanut mutta kaikki pienempi on ainakin otettu palvelutiskillä vastaan, tuote tarkastettu ja rahat palautettu. Suurempien tuotteiden kanssa kannattaa mennä ensin kyselemään mihin tuote viedään ennenkuin repii sadan tuuman töllöä pitkin myymälää.
 
Itse olen kerran palauttanut tuotteen (matkalaukku jonka lukko jäi jumiin) suoraan myymälään ilman mitään ennakkoilmoitusta - Pirkkalan myymälässä ainakin silloin oli erikseen huolto/palautuspiste tms. jossa asia hoitui minuuteissa ja sain hakea uuden tilalle heti.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
264 065
Viestejä
4 574 106
Jäsenet
75 353
Uusin jäsen
JaniM

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom